Skip to article

Dr. Oz: cum sa mananci sanatos fast food, cand nu ai alternative

Iti vine sa crezi sa nu, poti sa mananci sanatos chiar si fast food, atunci cand nu ai alternative si esti nevoita sa iei masa in oras. Dr. Oz iti ofera cateva sugestii utile comandarea unui meniu cu preparare rapida, astfel incat sa iti supui corpul unor consecinte negative cat mai mici.

Cateodata, singura cale corecta pe care o poti urma in nutritie este sa alegi raul cel mai mic. Nu poti intodeauna sa mananci sanatos acasa, feluri culinare pregatite de tine, cu cele mai bune ingrediente. Iar cum mesele in oras disponibile sunt in mare parte de tip fast food, risti sa iti intoxici organismul cu grasimi saturate si multe calorii vizibile pe coapse.

Din fericire, Dr. Oz a gasit o cale de mijloc prin care poti sa mananci sanatos fast food, facand alegerile corecte din meniu.

Iata ce iti recomanda faimosul medic al Americii pentru cele 3 mese principale ale zilei, fiecare dintre acestea nedepasind 500 de calorii si 1000 de mg de sodiul.

Micul dejun fast food

Atunci cand comanzi micul dejun la restaurant, evita variantele de tip omleta cu cascaval (prajita in ulei refolosit, de cele mai multe ori) si opteaza mai degraba pentru un sadwich cu branza si ou, pregatit din paine integrala.

Pranz fast food

Pentru pranz, Dr. Oz iti "prescrie" o salata mixta de legume cu pui la gratar si felii de mar. Daca simti nevoia sa adaugi un dressing, opteaza pentru unul cu iaurt degresat, pentru a elimina cat mai multe calorii. Alti hambugeri sau cheeseburgeri, cu cartofi prajiti si maioneza, te vor face 100% mai dolofana si te predispun bolilor cardiace si diabetului.

Cina fast food

Pana si Dr. Oz recunoaste ca este tentant sa devorezi aripioare si pulpe de pui pane cu usturoi la cina, insa corpul tau va fi recunoscator sa ii servesti mai degraba o portie de pui la rotisor fara piele, cu legume preparate la aburi si porumb dulce. Vei scapa de pericolul aterosclerozei si de senzatia de greata si "prea plin" a imbucaturilor imbibate in grasime.

Ponturi pentru reducerea caloriilor de la Dr. Oz

Acum ca ai aflat ce poti comanda concret de la fast food pentru a-ti menaja silueta, afla ce ponturi iti ofera Dr. Oz pentru reducerea caloriilor, indiferent de locul in care iei masa.

1. Incepe cu o supa/salata

Nu te grabi sa comanzi dublul cheseburger sau portia de cartofi prajiti si friptura. Incepe-ti festinul cu o salata usoara sau o supa cu legume, savureaza-le pe indelete si decide apoi daca mai este cazul sa completezi comanda cu al doilea fel de mancare. Pofta pentru preparate care ingrasa este alimentata de foame, de aceea exista foarte multe sanse sa nu mai ravnesti la portii pline de calorii dupa ce te saturi cu un prim fel mai sanatos.

2. Alege condimentele intelept

Sarea in exces iti poate face mancarea mai gustoasa, insa poate provoca totodata haos in organismul tau. Inlocuieste-o, impreuna cu ketchup-ul sau maioneza, cu condimente mult mai sanatoase: fulgi de ardei iute, sos de ardei, pudra de usturoi etc.

3. Mesteca pe indelete

Dr. Oz confirma secretul unui consum sanatos de hrana prin mestecarea pe indelete a bolului alimentar. Un studiu din anul 2009 a descoperit ca imbucaturile mici, mestecate vreme de cel putin 10 secunde fiecare, induc mai rapid starea de satietate si, implicit, absorbtia calorica. In acest mod, te bucuri mai mult de aroma mancarii, mananci mai putin si arati minunat!

Autor: Adelina Dobrin

Articole recomandate

Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara
De obicei, micul dejun si pranzul sunt consumate pe fuga, ceea ce transforma masa de seara in cea mai importanta masa a zilei. Mare greseala, spun nutritionistii! Ce alte greseli faci, probabil, si tu la masa de seara? Iata cateva exemple explicate de dr. J. Cheskin, directorul Centrului de
Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile
Dieta cu lamaie este recomandata persoanelor care nu pot tine o dieta restrictiva. Aceasta dieta este usor de urmat si te ajuta sa scapi de 10 kilograme in doar 16 zile.  În prima zi se va bea zeama de la o lămâie, în a doua zi, sucul a două lămâi, în a
Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic
Cum sa slabesti. Daca vrei sa slabesti si sa-ti mentii silueta, kilogramele pe care le ai in prezent te pot ajuta. Mai exact, cu ajutorul lor poti afla cate calorii trebuie sa mananci zilnic pentru a te mentine in forma. Daca mananci mai multe calorii decat este necesar, degeaba respecti
Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie
Cura de slabire sau mai degraba infometarea este pentru multi oameni, din pacate, raspunsul corect pentru a scapa de kilogramele in plus. Nu este insa si parerea specialistilor care ii sfatuiesc pe doritori sa aleaga o cura de slabire care sa ii ajute sa piarda treptat din surplusul de greutate,
De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta
Daca vrei sa dai jos cateva kilograme sau dimpotriva vrei sa adaugi cateva kilograme, e bine sa apelezi la un specialist in nutritie. Pentru a evita astfel de situatii e bine sa cauti un medic sau un nutritionist absolvent al facultatii de nutritie. Cum te poate ajuta un specialist in nutritie In
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda