Skip to article

Dr. Oz: cum sa mananci sanatos fast food, cand nu ai alternative

Dr. Oz: cum sa mananci sanatos fast food, cand nu ai alternative
Iti vine sa crezi sa nu, poti sa mananci sanatos chiar si fast food, atunci cand nu ai alternative si esti nevoita sa iei masa in oras. Dr. Oz iti ofera cateva sugestii utile comandarea unui meniu cu preparare rapida, astfel incat sa iti supui corpul unor consecinte negative cat mai mici.

Cateodata, singura cale corecta pe care o poti urma in nutritie este sa alegi raul cel mai mic. Nu poti intodeauna sa mananci sanatos acasa, feluri culinare pregatite de tine, cu cele mai bune ingrediente. Iar cum mesele in oras disponibile sunt in mare parte de tip fast food, risti sa iti intoxici organismul cu grasimi saturate si multe calorii vizibile pe coapse.

Din fericire, Dr. Oz a gasit o cale de mijloc prin care poti sa mananci sanatos fast food, facand alegerile corecte din meniu.

Iata ce iti recomanda faimosul medic al Americii pentru cele 3 mese principale ale zilei, fiecare dintre acestea nedepasind 500 de calorii si 1000 de mg de sodiul.

Micul dejun fast food

Atunci cand comanzi micul dejun la restaurant, evita variantele de tip omleta cu cascaval (prajita in ulei refolosit, de cele mai multe ori) si opteaza mai degraba pentru un sadwich cu branza si ou, pregatit din paine integrala.

Pranz fast food

Pentru pranz, Dr. Oz iti "prescrie" o salata mixta de legume cu pui la gratar si felii de mar. Daca simti nevoia sa adaugi un dressing, opteaza pentru unul cu iaurt degresat, pentru a elimina cat mai multe calorii. Alti hambugeri sau cheeseburgeri, cu cartofi prajiti si maioneza, te vor face 100% mai dolofana si te predispun bolilor cardiace si diabetului.

Cina fast food

Pana si Dr. Oz recunoaste ca este tentant sa devorezi aripioare si pulpe de pui pane cu usturoi la cina, insa corpul tau va fi recunoscator sa ii servesti mai degraba o portie de pui la rotisor fara piele, cu legume preparate la aburi si porumb dulce. Vei scapa de pericolul aterosclerozei si de senzatia de greata si "prea plin" a imbucaturilor imbibate in grasime.

Ponturi pentru reducerea caloriilor de la Dr. Oz

Acum ca ai aflat ce poti comanda concret de la fast food pentru a-ti menaja silueta, afla ce ponturi iti ofera Dr. Oz pentru reducerea caloriilor, indiferent de locul in care iei masa.

1. Incepe cu o supa/salata

Nu te grabi sa comanzi dublul cheseburger sau portia de cartofi prajiti si friptura. Incepe-ti festinul cu o salata usoara sau o supa cu legume, savureaza-le pe indelete si decide apoi daca mai este cazul sa completezi comanda cu al doilea fel de mancare. Pofta pentru preparate care ingrasa este alimentata de foame, de aceea exista foarte multe sanse sa nu mai ravnesti la portii pline de calorii dupa ce te saturi cu un prim fel mai sanatos.

2. Alege condimentele intelept

Sarea in exces iti poate face mancarea mai gustoasa, insa poate provoca totodata haos in organismul tau. Inlocuieste-o, impreuna cu ketchup-ul sau maioneza, cu condimente mult mai sanatoase: fulgi de ardei iute, sos de ardei, pudra de usturoi etc.

3. Mesteca pe indelete

Dr. Oz confirma secretul unui consum sanatos de hrana prin mestecarea pe indelete a bolului alimentar. Un studiu din anul 2009 a descoperit ca imbucaturile mici, mestecate vreme de cel putin 10 secunde fiecare, induc mai rapid starea de satietate si, implicit, absorbtia calorica. In acest mod, te bucuri mai mult de aroma mancarii, mananci mai putin si arati minunat!

Autor: Adelina Dobrin

Articole recomandate

Ce este Dieta salbatica? Ce este Dieta salbatica?
Dieta salbatica ofera mancaruri prietenoase care va vor ajuta sa va programati corpul pentru a arde grasimea in loc de zahar. Mii de oameni din intreaga lume si-au recuperat sanatatea si au pierdut 2, 5 sau chiar mai mult de 10 kilograme cu mancare reala in urma Dietei salbatice.Pentru mai multe
Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a