Skip to article

Dr. Oz: cum sa mananci sanatos fast food, cand nu ai alternative

Iti vine sa crezi sa nu, poti sa mananci sanatos chiar si fast food, atunci cand nu ai alternative si esti nevoita sa iei masa in oras. Dr. Oz iti ofera cateva sugestii utile comandarea unui meniu cu preparare rapida, astfel incat sa iti supui corpul unor consecinte negative cat mai mici.

Cateodata, singura cale corecta pe care o poti urma in nutritie este sa alegi raul cel mai mic. Nu poti intodeauna sa mananci sanatos acasa, feluri culinare pregatite de tine, cu cele mai bune ingrediente. Iar cum mesele in oras disponibile sunt in mare parte de tip fast food, risti sa iti intoxici organismul cu grasimi saturate si multe calorii vizibile pe coapse.

Din fericire, Dr. Oz a gasit o cale de mijloc prin care poti sa mananci sanatos fast food, facand alegerile corecte din meniu.

Iata ce iti recomanda faimosul medic al Americii pentru cele 3 mese principale ale zilei, fiecare dintre acestea nedepasind 500 de calorii si 1000 de mg de sodiul.

Micul dejun fast food

Atunci cand comanzi micul dejun la restaurant, evita variantele de tip omleta cu cascaval (prajita in ulei refolosit, de cele mai multe ori) si opteaza mai degraba pentru un sadwich cu branza si ou, pregatit din paine integrala.

Pranz fast food

Pentru pranz, Dr. Oz iti "prescrie" o salata mixta de legume cu pui la gratar si felii de mar. Daca simti nevoia sa adaugi un dressing, opteaza pentru unul cu iaurt degresat, pentru a elimina cat mai multe calorii. Alti hambugeri sau cheeseburgeri, cu cartofi prajiti si maioneza, te vor face 100% mai dolofana si te predispun bolilor cardiace si diabetului.

Cina fast food

Pana si Dr. Oz recunoaste ca este tentant sa devorezi aripioare si pulpe de pui pane cu usturoi la cina, insa corpul tau va fi recunoscator sa ii servesti mai degraba o portie de pui la rotisor fara piele, cu legume preparate la aburi si porumb dulce. Vei scapa de pericolul aterosclerozei si de senzatia de greata si "prea plin" a imbucaturilor imbibate in grasime.

Ponturi pentru reducerea caloriilor de la Dr. Oz

Acum ca ai aflat ce poti comanda concret de la fast food pentru a-ti menaja silueta, afla ce ponturi iti ofera Dr. Oz pentru reducerea caloriilor, indiferent de locul in care iei masa.

1. Incepe cu o supa/salata

Nu te grabi sa comanzi dublul cheseburger sau portia de cartofi prajiti si friptura. Incepe-ti festinul cu o salata usoara sau o supa cu legume, savureaza-le pe indelete si decide apoi daca mai este cazul sa completezi comanda cu al doilea fel de mancare. Pofta pentru preparate care ingrasa este alimentata de foame, de aceea exista foarte multe sanse sa nu mai ravnesti la portii pline de calorii dupa ce te saturi cu un prim fel mai sanatos.

2. Alege condimentele intelept

Sarea in exces iti poate face mancarea mai gustoasa, insa poate provoca totodata haos in organismul tau. Inlocuieste-o, impreuna cu ketchup-ul sau maioneza, cu condimente mult mai sanatoase: fulgi de ardei iute, sos de ardei, pudra de usturoi etc.

3. Mesteca pe indelete

Dr. Oz confirma secretul unui consum sanatos de hrana prin mestecarea pe indelete a bolului alimentar. Un studiu din anul 2009 a descoperit ca imbucaturile mici, mestecate vreme de cel putin 10 secunde fiecare, induc mai rapid starea de satietate si, implicit, absorbtia calorica. In acest mod, te bucuri mai mult de aroma mancarii, mananci mai putin si arati minunat!

Autor: Adelina Dobrin

Articole recomandate

Dieta dupa Paste: Slabeste 8 kilograme in 7 zile. Meniul complet Dieta dupa Paste: Slabeste 8 kilograme in 7 zile. Meniul complet
Ai acumulat cateva kilograme cu ocazia sarbatorilor pascale si vrei sa scapi cat mai repede de ele? Iata o dieta rapida, care te poate ajuta sa slabesti pana la 8 kilograme in doar 7 zile.  Dieta este una simpla, usor de tinut, si are la baza o supa: Cum se prepara supa: 1 cub concentrat
Vrei sa mananci fara sa te ingrasi? Acestea sunt alimentele de la care NU FACI burta! Vrei sa mananci fara sa te ingrasi? Acestea sunt alimentele de la care NU FACI burta!
Faci parte din acea categorie de oameni care ar vrea sa poata manca fara sa se ingrase? Nu esti singurul! Iata care sunt alimentele pe care sa le mananci fara sa te ingrasi. Nu faci burta de la ele! 1. Mazare dulce (35 calorii) Sunt sarace in calorii insa bogate in fibre si proteina vegetala. 2.
10 sfaturi usor de pus in practica pentru a nu acumula kilograme in perioada Sarbatorile Pascale 10 sfaturi usor de pus in practica pentru a nu acumula kilograme in perioada Sarbatorile Pascale
Mesele de sărbători sunt mereu un prilej de a petrece timp alături de cei dragi și, bineînțeles, de a gusta tot felul de mâncăruri delicioase, dar cu un efect nu tocmai plăcut: kilogramele
Nu vrei sa-ti strici dieta de Paste? Iata o reteta de cozonac delicios si cu (mai) putine calorii Nu vrei sa-ti strici dieta de Paste? Iata o reteta de cozonac delicios si cu (mai) putine calorii
Daca esti la dieta sau ai un stil de viata care nu include excesele alimentare si totusi nu vrei sa renunti la preparatele traditionale de Paste, poti sa incerci variantele lor mai sanatoase. De exemplu, un cozonac vegan, o reteta reinventata de expertii de la Vegis.ro, unde ingredientele
Ce sa mancam in timpul postului si sa fie satios Ce sa mancam in timpul postului si sa fie satios
Postul este o perioadă destul de grea din punct de vedere alimentar pentru cei care vor să-l țină. Postul necesită tărie de caracter, dar și voință. Așadar, vă vom prezenta câteva rețete de post foarte sățioase, gustoase
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda