Skip to article

Dr. Oz: ghidul femeilor cu forme care vor sa arate fabulos

Dr. Oz: ghidul femeilor cu forme care vor sa arate fabulos
Femeile cu forme au un farmec aparte si ar trebui sa profite din plin de acest lucru, chiar daca in ziua de astazi se promoveaza siluetele trase prin inel.

Ai forme si te temi sa le arati sau nu te simti increzatoare in aspectul tau fizic? Dr Oz te invata cum sa treci peste aceste temeri si cum sa-ti pui in valoare corpul, astfel incat sa arati fabulos.


Jennifer Lopez, Beyonce, Kim Kardashian si Sofia Vergara sunt doar cateva dintre vedetele care nu ar renunta pentru nimic in lume la formele lor voluptoase. Te de ce ai face acest lucru?

Poti fi sanatoasa si poti arata fabulos chiar daca ai forme. Pentru aceasta, trebuie sa dai jos burta si sa pui accent pe bust si solduri.

Grasimea de pe abdomen este periculoasa

Pentru a avea forme senzationale, este recomandat sa dai jos burta cat mai repede. Grasimile care se depun in aceasta zona sunt denumite "viscerale" si sunt periculoase pentru sanatatea ta, deoarece pot provoca afectiuni ale organelor vitale - ficat, intestine, rinichi. Netratata, aceasta grasime poate duce la aparitia bolilor de inima, a diabetului sau chiar a cancerului.

Daca reusesti sa scapi de burta, nu doar ca iti vei imbunatati considerabil starea de sanatate, dar vei avea si un corp sculptat armonios, ca o clepsidra.

1. Nu consuma carbohidrati la cina

Daca nu faci sport dupa masa de seara, toti carbohidratii consumati se depun fix pe burta. De aceea, Dr Oz iti recomanda sa mananci alimentele bogate in carbohidrati (cartofi, paste fainoase, paine alba etc) in timpul zilei, pentru a permite organismului sa le arda.

2. Bea ceai negru

Cand esti stresata, organismul tau produce un hormon denumit cortizol. La randul sau, acesta poate produce un exces de glucoza, pe care organismul tau o transforma in grasimi. Cercetarile in domeniu au aratat ca ceaiul negru reduce nivelul de cortizol. Dr Oz recomanda sa bei maximum 4 cesti de ceai negru pe zi.

3. Consuma soia

Soia te ajuta sa redirectionezi grasimile spre formele tale si nu spre burta. Contine fitoestrogeni care regleaza activitatea estrogenului si distribuie grasimile in asa fel incat sa fii o femeie cu forme, nu grasa. Alege alimente din soia cat mai putin procesate.

4. Consuma lapte degresat

La fel ca soia, laptele degresat te ajuta sa coordonezi grasimile spre zonele in care iti doresti - solduri, coapse si posterior. Dr Oz iti recomanda sa consumi lapte la fiecare masa. Poti bea o ceasca de lapte la micul dejun, alaturi de cereale, o ceasca la pranz, iar seara poti consuma putina ciocolata amaruie cu lapte.

5. Exercitii care te ajuta sa-ti mentii formele fabuloase

Pentru a avea forme frumoase, este indicat sa faci cateva exercitii simple, in seturi de cate 20 de miscari. Stai cu picioarele departate si mainile prinse la ceafa. Intoarce-te spre stanga, ridicand genunchiul drept spre umarul stang. Revino la pozitia initiala si repeta miscarea, de aceasta data cu genunchiul stang spre umarul drept. Pe masura ce practici aceste exercitii, vei arde caloriile si iti vei intari muschii fesieri, evidentiind formele tale armonioase.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata
Te-ai ingrasat cateva kilograme de sarbatori si vrei sa slabesti repede, fara sa faci insa prea multe eforturi si fara sa renunti la dulce? Iti propunem o dieta simpla si rapida, care te va ajuta sa scapi usor de kilogramele nedorite, fara sa te infometezi. In cateva zile, vei da jos cu siguranta
Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist
Nutriționistul Cristian Mărgărit a dezvăluit care este secretul pentru a controla foamea. Nu este vorba despre niste reguli stricte, ci despre niste masuri mult mai simple, la care cu siguranta nu te-ai fi gandit ca au un efect atat de important in organismul tau. 
Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe