Skip to article

Esti prea slaba? 6 reguli ca sa te ingrasi in mod sanatos

Esti prea slaba? 6 reguli ca sa te ingrasi in mod sanatos
Se spune ca femeile sunt obsedate de slabit si sunt in stare sa faca orice pentru a arata ca trase prin inel.

O generalizare de acest fel este complet gresita, de vreme ce foarte multe femei incearca din rasputeri sa se ingrase sanatos si nu reusesc sa puna pe ele "carnita".

Si tu esti prea slaba si vrei sa te ingrasi sanatos?


Atunci ai nimerit cum nu se poate mai bine aici, deoarece avem pentru tine cele mai eficiente sfaturi pentru a lua in greutate fara sa devii pufoasa.

1. Consuma calorii multe, dar bune

Daca vrei sa incepi o cura sanatoasa de ingrasare, este posibil sa fii nevoita sa-ti schimbi anumite obiceiuri alimentare. Poti fi indulgenta cu numarul de calorii, in sensul ca daca vrei sa te ingrasi ai voie sa maresti aportul caloric cu 500 de calorii pe zi (de la 2000 de calorii la 2500).

Cel mai important aspect de care trebuie sa tii cont este aportul nutritional: alimentele pe care le consumi pot avea calorii multe, dar trebuie sa furnizeze organismul tau si o cantitate generoasa de nutienti. Prin urmare, produsele de tip fast food sau mezelurile ies din discutie. Ele te pot ingrasa, insa nu intr-un mod sanatos.

2. Mananca de 5 ori pe zi

In loc de 3 mese principale si atat, ar trebui sa ai 3 mese principale plus 2 sau 3 gustari consistente, daca vrei sa te ingrasi sanatos.

Dimineata, la micul dejun, este bine sa consumi carbohidrati, nutrienti pe care ii gasesti in paine integrala si cereale integrale. La masa principala de la pranz si la cea de seara este bine sa consumi alimente bogate in grasimi, insa in alimentatia ta ar trebui sa predomine alimentele bogate in grasimi nesaturate (peste, de exemplu), iar pe langa acestea sa se regaseasca cele saturate (carne, produse lactate nedegresate).

Gustarile dintre mese pot fi alcatuite din produse care te ajuta sa te ingrasi sanatos: fructe, migdale, alune prajite, nuci, fructe uscate (curmale, caise, prune, stafide).

3. Consuma sucuri de fructe si shake-uri

Sucurile de fructe sunt indicate intr-o dieta de slabire, insa cu moderatie, deoarece contin mult zahar care poate fi transformat in grasime. Ei bine, daca vrei sa te ingrasi sanatos, ai verde la consumul de fructe. Poti consuma, de asemenea, shake-uri cu lapte si fructe, fara sa numeri fiecare calorie pe care o consumi.

4. Mareste-ti masa musculara

Cand vrei sa te ingrasi sanatos, este bine sa faci exercitii fizice prin care iti poti mari masa musculara. Un consum regulat de alimente bogate in proteine, plus exercitii specifice fitness-ului, te pot ajuta sa te ingrasi sanatos, uniform, armonios. Daca fitnessul nu este punctul tau forte, poti incerca inotul sau gimnastica.

5. Dormi suficient

Regula somnului se aplica atat in cura de ingrasare, cat si intr-o cura de slabire. Pentru a-ti ajuta muschii sa se refaca si organismul sa perceapa corect mesajul ingrasarii sanatoase, este bine sa dormi macar 7 ore pe noapte.

6. Bea multa apa

Apa este la fel de necesara in cura de ingrasare pe cat este in cea de slabire, tocmai de aceea, este indicat sa bei 2 litri de apa pe zi. O data pe saptamana, este bine sa te cantaresti, pentru a vedea daca eforturile tale dau roade. Daca dupa 4 saptamani nu observi nicio schimbare, iti recomandam sa te adresezi unul medic nutritionist, intrucat este posibil ca regimul adoptat de tine sa nu fie potrivit organismului tau.

Tu ce trucuri pui in aplicare pentru a te ingrasa sanatos?

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism