Skip to article

Greseli majore pe care le faci in post si care te ingrasa. Afla care sunt alimentele pe care trebuie sa le eviti!

Greseli majore pe care le faci in post si care te ingrasa. Afla care sunt alimentele pe care trebuie sa le eviti!
In post, atunci cand renunti la consumul de produse din carne, lapte si oua, tendinta naturala este aceea de a creste nivelul de grasimi in mesele zilnice.

Astfel, in loc de a obtine purificarea organismului in timpul postului, exista riscul ingrasarii si suprasolicitarii organismului cu alimente bogate in E-uri.

Iata cateva greseli pe care le faci in timpul postului si care dauneaza siluetei si sanatatii tale:

Mananci multe produse de patiserie

Cel mai mare pericol in Postul Craciunului pentru silueta ta pot sunt produsele de patiserie de post. Daca incerci sa pacalesti senzatia de foame infulecand toata ziua covrigi, pateuri, paine, iti faci cel mai mare rau. Aceste produse sunt bogate in grasimi hidrogenate, care se depun pe vasele de sange. In plus, ele sunt lipsite de valoare nutritiva si asigura o satietate de scurta durata.

Postul Craciunului, o perioada perfecta pentru o cura de detoxifiere. Scapa de toxine!

Mananci grasimi daunatoare

Cartofii prajiti in uleiuri vegetale sunt deseori preferati in post, dar consumati regulat sunt cea mai sigura cale pentru a te ingrasa in Postul Craciunului. Un efect similar il poate avea painea alba cu margarina si dulceata, la micul dejun.

Uleiul de floarea-soarelui, margarina si untul de arahide contin cea mai mare cantitate de grasimi care pot provoca o crestere in greutate daca sunt consumate in exces.

Rontai mereu

Riscul cel mai mare de ingrasare in timpul Postului Craciunului tine si de excesul de alune, nuci si arahide sau semintele de floarea-soarelui sau de dovleac, care contin si multe grasimi pe langa proteine.

O alternativa sanatoasa sunt migdalele, fisticul sau semintele de in. Acestea sunt surse de grasimi mai sanatoase, la fel ca si avocado, insa ai grija sa le mananci in portii mici.

Postul Craciunului: 6 alimente sanatoase care iti tin de foame. Mentine-ti silueta mancand pe saturate!

Alegi produse procesate

Cele mai multe produse de post contin aditivi alimentari de tipul aromelor si potentiatorilor de gust, fara de care produsul nu ar mai fi atat de gustos.
Medicii ne recomanda sa inlocuim pateurile de post sau snitelele din soia cu fasole, linte, naut, orez, sau ciuperci.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!