Skip to article

Nevoia de dulce

Nevoia de dulce
Infometarea pe durate mari ale zilei
Corpul ramane saracit in nutrienti si energie. Mesajul primit si constientizat este sa mancati ceva dulce, va satisface aparent rapid nevoile energetice, dar in scurt timp vi se va face iar foame.
Motivul este impactul glicemic si consumul rapid de energie pentru indepartarea efectelor sale.

Solutia este sa nu va infometati. Incepeti ziua cu mese de fructe, cate un tip de fruct pe masa, dimineata pana la prima masa cu carne. Sunt dulciuri cu fibra, cu absorbtie lenta de zaharuri, sanatoase si hipocalorice.

Luati trei mese pe zi in fiecare zi! Doua mese de fructe si doua salate mari de cruditati alaturi de mancarea de pranz si cina va vor aduce suficienta energie, zaharuri bune, nutrienti, antioxidanti, control caloric.

Asocierea psihoafectiva a dulciurilor cu recompensa
Multa lume face o asociere psihoafectiva a dulciurilor cu recompensa pentru ca a facut ceva bun, mangaierea ca a patit ceva rau, placerea de a manca ceva bun, care poate inseamna dulce.

Sunteti adult, analizati ce va supara, gasiti cauza, solutionati. Felicitati-va pentru fiecare reusita, recompensati-va cu o plimbare, o ora de cosmetica, o carte, etc.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!