Skip to article

Schimbari benefice ale dietei de primavara

Schimbari benefice ale dietei de primavara
Daca esti gata sa faci ordine in dulapul de haine si sa te pregatesti pentru primavara, fa o schimbare si in interior, pentru sanatatea ta. Afla care sunt cele mai importante schimbari alimentare recomandate pentru primavara!

Legumele

Cand ti-e foame, bazeaza-te pe legume in cea mai mare parte. Acestea au un continut scazut de calorii, sunt nutritive si te ajuta sa te saturi fara sa fie nevoie sa consumi burgeri, pizza, dulciuri si alte alimente care te ingrasa.

Mai multe studii arata ca o salata dietetica servita inainte de felul principal te ajuta sa consumi mai putine calorii la acea masa. Consuma salata pe baza de salata verde, salata iceberg, morcovi, rosii, castravete, telina, dressing din branza degresata. Daca consumi o cantitate mare de legume te vei simti plina, consumand mai putine calorii.

Cereale calde

Cand consumi cereale dimineata, alege preparatele calde, pe baza de ovaz. Acestea contin cu 1700 calorii mai putine decat cerealele uscate. In plus, cerealele mancare calde confera organismului suficienta energie pentru a nu mai simti nevoia de gustari pana in pranz. Consuma inca din primavara aceasta mai multe cereale, deoarece acestea sunt bogate in fibre si ajuta impotriva bolilor precum diabetul, cancerului si afectiunilor cardiace.

Bea ceai verde

Renunta la sucurile acidulate din comert si inlocuieste-le cu ceai. Sucurile contin chiar si 9 lingurite de zahar (140 calorii) la o cana, in timp ce ceaiul neindulcit contine 0 calorii si il poti face dupa gustul tau. Ceaiul verde ajuta organismul sa arda caloriile si are compusi cu rol antiinflamator.

Ciocolata neagra

Cate o bucatica de ciocolata zilnic este o adevarata placere. Ciocolata neagra contine antioxidanti care reduc riscul de afectiuni cardiace, tensiune arteriala si diabet. Acest aliment are magneziu, fier, potasiu si elibereaza serotonina in organism, responsabila de o stare de bine.

Frigiderul tau de primavara

Renunta la mezeluri, sosuri cumparate din magazin, sucuri din comert si alte alimente nesanatoase. Umple frigiderul cu legume si fructe proaspete si cu proteine sanatoase. Cand ai chef de rontait ceva, apeleaza la iaurt, nuci si alte gustari sanatoase.

Modalitati de a gati mancarea

Cand gatesti, gandeste-te daca modalitatea aleasa este una sanatoasa sau nu. Cele mai sanatoase metode de a gati sunt sa pregatesti la abur, pe gratar sau fiert. Prepara un platou cu legume si verdeturi facute la abur si toarna deasupra lor un sos din lamaie si ulei de masline. Foloseste lamai, portocale sau lime pentru sosuri, impreuna cu plante aromatice proaspete.

Electrocasnice de bucatarie

Investeste intr-un aparat electrocasnic de bucatarie care te ajuta sa pregatesti mancarea mai repede si mai sanatos. Cumpara un steamer sau un storcator de fructe. In acest fel, vei putea gati altfel si te vei bucura de preparate sanatoase si facute rapid. Pregateste concktailuri de fructe nonalcoolice pentru a le consuma in loc de sucuri sau atunci cand te-ai plictisit de apa si ceai.

Lista de alimente de sezon

Inca din aceasta primavara, fa o lista cu alimentele de sezon pentru a profita de ceea ce ofera natura. Gaseste alti furnizori de mancare sau locuri de unde poti cumpara alimente traditionale, fara conservanti.

Autor: Elisa Costache

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism