Skip to article

Sfaturi dietetice de primavara

Sfaturi dietetice de primavara
Profita de frumusetea primaverii si trateaza-ti corpul cu tot ce are ea mai bun de oferit!

Mananca vegetale in exces

E timpul sa mai raresti traditionalul gratar si legumele asociate (cartofi, amestec mexican) si sa le inlocuiesti cu salata. Piata e plina de tot felul de legume: castraveti, laptuci, rosii, ceapa si usturoi verde, ridichi, morcovi. Consuma-le de cel putin doua ori pe zi.

Vegetalele sunt surse extraordinare de vitamine si minerale, contin mai multa apa si fibre ca alte alimente, fiind deci utile contra balonarilor, previn constipatia si absorb grasimile. Adauga peste ele 2 linguri cu ulei de masline si otet si ai obtinut mancarea ideala.

Mararul este cel mai mare dusman al celulitei, iar patrunjelul contine mai multa vitamina C decat o lamaie!

Consuma mai mult peste

Din nefericire, nu consumam atat de mult peste pe cat ar trebui si trebuie sa schimbam acest lucru.

Hrana provenita din apa este un adevarat miracol pentru organismul uman datorita mineralelor sale si acizilor grasi continuti. Aminteste-ti ca pestii contin grasimi bune, care ne protejeaza sitemul cardiovascular! Nici nu mai vorbim de numarul mic de calorii... Iar pestele are marele avantaj ca poate fi preparat in zeci de feluri!

Redu consumul de paine, paste si cartofi

Corpul nostru are nevoie de o infuzie cu vitamine si minerale, asa ca profita de fiecare ocazie pentru a inlocui fostul meniu compus din: piure, cartofi prajiti, pilaf, paste, cu unul alcatuit din mancare proaspata, de primavara: spanac, varza, urzici.

Fa miscare

Mergi la shopping, plimba cainele in parc, spala masina, curata casa, mergi la piata: nu uita ca luna mai este aproape, iar kilogramele in plus n-or sa dispara de la sine! Daca esti si mai ambitioasa, inscrie-te la o sala de fitness sau mergi la cursuri de dans sau aqua gym.

Articole recomandate

Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe
Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore
Ohvaz este un producator local de ovaz cu lapte de migdale, budinca de chia, limonada artizanala si alte cateva bunatati. Totul fara zahar, fara conservanti, fara chimicale de nici un fel. Toate produsele Ohvaz pot fi comandate online prin site-ul lor, iar cea mai recenta statistica arata un
Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma
Nutritionistul Mihaela Bilic a oferit cateva lamuriri asupra produselor expirate si a explicat ca unele alimente pot fi consumate totusi chiar daca a trecut termenul lor de valabilitate. Intr-o postare pe pagina sa de Facebook, specialistul in nutritie a exemplificat si a aratat ca putem avea