Skip to article

Silueta perfecta in 5 saptamani: ce trebuie sa mananci

Silueta perfecta in 5 saptamani: ce trebuie sa mananci
Stiai ca poti sa obtii silueta perfecta in 5 saptamani, cu un plan nutritional bazat pe consumul a 1,350 de calorii pe zi? Principiile acestui regim alimentar special nu sunt noutati absolute si nici nu te condamna la infometare.

Ele te invata cum sa mananci atat cat ai nevoie si sa slabesti cu ajutorul unei cantitati de minimum 25 de grame de fibre insolubile pe zi. Iata ce trebuie sa mananci pentru a intra in forma in doar 5 saptamani!


Timpul trece, iar tu tot suparata pe colaceii din jurul taliei ai ramas. Niciodata nu este prea tarziu sa faci o schimbare, mai ales daca ea nu este tocmai radicala. Obtine silueta perfecta in 5 saptamani, alegand sa mananci zilnic maximum 1.350 de calorii. Iata ce preparate poti alege!

Razboi foamei!

Primul punct din planul strategic de eliminare a kilogramelor in plus este sa declari razboi foamei. Mai exact, sa iti setezi in minte obiectivul clar de a-ti satisface apetitul, nu de a-l lasa sa iti chinuie mintea si corpul. Secretul unei diete eficiente este sa te bucuri de satietate prin consumul de alimente care nu te ingrasa, nu sa rabzi de foame de teama caloriilor.

Un studiu derulat de cercetatorii americani a demonstrat ca femeile care au mancat o leguma sau un fruct preferat in momentele de foame intensa au reusit sa slabeasca cu 23% mai mult decat surorile lor de suferinta care s-au rezumat la o dieta fada, fara grasimi. Prin urmare, mananca o banana azi, pentru a rezista altor tentatii maine.

Smoothie matinal

Incepe-ti fiecare dimineata cu un smoothie sanatos si nutritiv, care sa te sature mai bine decat un hamburger si sa faca minuni pentru silueta. Investeste intr-un blender (daca nu ai facut-o deja) si amesteca o cana si jumatate de lapte degresat cu o banana feliata, 250 g de spanac tanar, doua linguri de fulgi de ovaz, o lingura de seminte de in si o lingurita de miere. Un mic dejun de acest gen iti furnizeaza nutrienti, fibre, doar 400 de calorii si energie pentru cele mai mari provocari zilnice!

Sandwich cu ou

Continua-ti ziua cu preparate gustoase si bogate in proteine, care sa iti tina de foame si sa nu depaseasca 350-400 de calorii pentru o portie. Un bun exemplu este sandwich-ul cu ou, pe care il poti prepara cu un ou prajit in tigaie fara ulei, o felie de paine din faina integrala si doua felii de sunca de curcan. Adauga doua frunze de salata si doua felii de rosii.

Somon afumat

Un alt preparat delicios si sanatos este somonul afumat, savurat pe o felie de paine integrala cu branza topita degresata si putin marar.

Toast cu marmelada si branza

Amesteca o jumatate de cana de branzica dulce dietetica, cu doua lingurite de marmelada, 3 linguri de alune de padure sfaramate si un praf de scortisoara. Intinde compozitia delicioasa pe o felie de paine prajita (din faina integrala, fireste).

Supa de linte

Supa de linte este o varianta excelenta pentru pranz sau cina, deoarece contine fibre insolubile care te ajuta sa slabesti si iti tine apetitul sub control. Un bol mediu de supa de linte nu iti furnizeaza mai mult de 400 de calorii.

Salata de pui cu legume

Fa-ti o salata gustoasa din gratar de pui, salata verde, morcovi, avocado, un ou fiert tare, o lingurita de ulei de masline si doua lingurite de otet balsamic. Iata o cina perfecta, hranitoare si slab calorica!

Gustari sanatoase

Intre mese, alege gustari sanatoase, precum: 20 g fistic, 4 batoane de telina cu unt de arahide, 2 morcovi tineri, biscuiti integrali cu branza degresata sau un iaurt degresat cu fructe de padure.

Autor: Adelina Dobrin

Articole recomandate

Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata
Te-ai ingrasat cateva kilograme de sarbatori si vrei sa slabesti repede, fara sa faci insa prea multe eforturi si fara sa renunti la dulce? Iti propunem o dieta simpla si rapida, care te va ajuta sa scapi usor de kilogramele nedorite, fara sa te infometezi. In cateva zile, vei da jos cu siguranta
Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist
Nutriționistul Cristian Mărgărit a dezvăluit care este secretul pentru a controla foamea. Nu este vorba despre niste reguli stricte, ci despre niste masuri mult mai simple, la care cu siguranta nu te-ai fi gandit ca au un efect atat de important in organismul tau. 
Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe