Skip to article

Un fast-food sanatos la micul dejun

Un fast-food sanatos la micul dejun
Pentru multi oameni, micul dejun inseamna o ceasca de cafea pe fuga.

Dar chiar daca te grabesti, poti face alegeri sanatoase si poti manca un mic dejun care iti va furniza nutrienti esentiali si o energie care te va insoti pe toata durata zilei.

1. Ia micul dejun cu tine - pune-ti la pachet o bagheta sau o briosa, un ou fiert, iaurt sau un borcan mic de unt de arahide si un fruct. Astfel poti lua micul dejun la munca. Ai grija totusi sa nu confunzi micul dejun cu pranzul.

2. Fa-ti cumparaturile in avans. Cumpara sucuri proaspete in recipiente mici, cereale neidulcite care necesita numai apa fierbinte, si oua pe care le poti fierbe. In acest fel vei avea micul dejun gata in fiecare dimineata pentru a-l putea lua cu tine la munca sau il poti manca in masina in drum spre munca.

3. Fii creativa. Ia cu tine o felie de pizza ramasa din seara precedenta sau pune intr-o caserola orice rest de mancare gasesti prin frigider.
Un fast-food sanatos la micul dejun


4. Cumpara micul dejun pe drum spre munca daca nu ai timp sa il impachetezi acasa sau mananca inainte de a parasi casa. Treci in revista cafenelele si magazinele de pe langa casa ta si decide dinainte cam ce poti lua din ele. Da o fuga in drum spre munca insa evita sa cumperi produse de patiserie dulci sau gogosi, care nu-ti furnizeaza decat calorii nesanatoase si se vor finaliza cu o scadere brusca de energie.

5. Opteaza pentru alimente bogate in fibre si proteine dar sarace in zahar. Alege o bagheta si branza topita, o briosa cu suc natural de fructe, omleta si briosa englezeasca sau o felie de tarta.

6. Citeste etichetele de pe mic-dejunurile populare sau batoanele energetice. Multe sunt foarte bogata in zahar si nu sunt chiar asa de sanatoase pe cat par.

7. Mananca ceva dimineata chiar daca nu-ti este foarte foame. O banana sau un mar este o gustare sanatoasa, sau poti manca o felie de paine prajita - acestea sunt rapid si usor de mancat acasa, la fel cum le poti lua la pachet sau le poti cumpara in drum spre munca.

Articole recomandate

Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea
Barbia dubla este un element estetic deranjant pentru multe dintre femei. Desi pare greu sa scapi de ea, exista cateva exercitii care te pot ajuta sa recapeti fermitatea pielii de sub barbie. Iata 7 exercitii simple pentru a scapa de barbia dubla. 1. Ridica barbia Stai dreapta, cu umerii impinsi
Cum poti slabi cu comprese cu ghimbir Cum poti slabi cu comprese cu ghimbir
Ghimbirul poate fi un aliat de nadejde un lupta cu kilogramele in plus. Este un  puternic antioxidant, cu proprietati anti-inflamatorii, care ajuta la eliminarea toxinelor din organism.  Aplicat pe zonele cu probleme, ghimbirul poate ajuta la eliminarea grasimii. Iti poti face la tine
Greseli frecvente care te impiedica sa slabesti Greseli frecvente care te impiedica sa slabesti
Ai incercat sa tii diete, insa nu ai obtinut rezultatele dorite si nu ai reusit sa slabesti? Nutritionistii atrag atentia ca foarte multe persoane fac adesea greseli atunci cand incep un regim de slabire. Iata cateva dintre cele mai frecvente greseli care te pot impiedica sa slabesti:  Te
Dieta fulger cu lamaie: slabeste 1 kilogram pe zi Dieta fulger cu lamaie: slabeste 1 kilogram pe zi
Vrei sa slabesti usor si rapid? Poti apela la o dieta cu lamai. Aceste fructe sunt bogate in vitamina C si au numeroase beneficii pentru sanatate. Intaresc sistemul imunitar, stimuleaza tranzitul intestinal si ajuta la eliminarea toxinelor din corp, de aceea sunt recomandate adesea persoanelor care
Corina Caragea s-a ingrasat 5 kilograme in timpul pandemiei. Ce dieta a tinut ca sa scape de ele Corina Caragea s-a ingrasat 5 kilograme in timpul pandemiei. Ce dieta a tinut ca sa scape de ele
Corina Caragea a avut de luptat cu cateva kilograme in plus pe care le-a acumulat in timpul pandemiei. Prezentatoarea TV a marturisit ca s-a ingrasat 5 kilograme in perioada in care a fost nevoita sa stea in casa. A invatat sa faca prajituri in timpul izolarii, iar miscare nu a mai putut sa