Skip to article

10 alimente care NU contin calorii. Mananci cat vrei si nu te ingrasi

10 alimente care NU contin calorii. Mananci cat vrei si nu te ingrasi
Vesti bune pentru cei care tin dieta sau care vor sa adopte un stil de viata sanatos. Exista alimente care nu contin calorii sau cel putin aportul lor este nesemnificativ, astfel ca poti consuma aproape cat de multe vrei fara sa iti faci probleme cu greutatea.

1. Mere - 47 kcal/100g

Un proverb din batrani spune ca un mar pe zi tine medicul departe. Si nu exista adevar mai mare. Pentru ca merele sunt pline de vitamine esentiale precum vitamina C si A si mentin sanatatea inimii.

2. Caise – 12 kcal/buc

Consumul de caise reduce riscul de accident vascular cerebral si de atac de cord. Aceste fructe sunt pline de vitamina C, potasiu si fibre, care ajuta la buna functionare a inimii.

3. Asparagus – 6 kcal/buc

Asparagusul este bogat in antioxidanti si contine o multime de vitamine esentiale, cum ar fi A, C, E si K, dar si multe fibre. cotinut caloric:

4. Sfecla - 36 kcal/100g

Sfecla rosie este o sursa buna de fier si de acid folic, dar si de antioxidanti. Consumul de sfecla scade tensiune arteriala si creste performanta intelectuala, prevenind dementa.

5. Broccoli - 33 kcal/100g

Broccoli are o cantitate importanta de vitamina K si vitamina C si are, de asemenea, un continut important de potasiu si fibre. Antioxidantii ajuta la lupta impotriva bolilor precum cancerul.

6. Telina – 2 kcal/buc

Telina are un continut mare de apa, motiv pentru care vei arde mai multe calorii atunci cand vei consuma aceasta leguma.

7. Usturoi - 49 kcal/100g

Nu trebuie sa mananci o cantitate prea mare de usturoi, intrucat aportul caloric poate fi semnificativ in acest caz, insa vei arde mai multe calorii daca mananci un singur catel de usturoi.

8. Fasole verde - 24 kcal/100g

Mananca fasole verde si vei avea un abdomen plat, anunta nutritionistii. Este bogata in vitamine.

9. Praz - 22 kcal/100g

Prazul sunt o sursa excelenta de vitamina K, precum si de mangan, vitamina B6, cupru, fier si vitamina C.

10. Lamai - 3 kcal/felie

Cand viata iti da lamai mananca-le! O felie contine doar trei calorii, iar beneficiile sale pentru sanatate sunt binecunoscute.

Articole recomandate

Cat timp ar trebui sa faci miscare in functie de varsta ta Cat timp ar trebui sa faci miscare in functie de varsta ta
Sedentarismul este unul dintre principalii factori de risc de mortalitate la nivel mondial. De fapt, potrivit Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), se estimează că lipsa miscarii fizice este principala cauză „a aproximativ 21% -25% din cancerele de
Studiu: in timpul pandemiei oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme Studiu: in timpul pandemiei oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme
Un studiu realizat recent de Ipsos, care a acoperit 30 de tari, a aratat ca, la nivel global, oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme in timpul pandemiei de coronavirus.  La nivelul celor 30 de țări monitorizate, o treime (31%) dintre respondenți au câștigat în
Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor! Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor!
Andreea Marin le-a pus gand rau kilogramelor pe care le-a acumulat in perioada sarbatorilor. De cateva zile, prezentatoarea TV isi incanta fanii de pe retelele de socializare cu retete dietetice, foarte gustoase, cu putine calorii.  In weekend, ea a prezentat o reteta de pizza, delicioasa,
Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori
Lidia Buble face orice ca sa isi mentina silueta. De sarbatori, artista a facut mai mult foamea. Ea nu mananca carne, asa ca nu a putut sa se rasfete cu preparatele traditionale de Craciun.  ”Eu de Sărbători nu am mâncat aproape nimic, la modul că acasă la mine
Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos
Păr mătăsos, unghii sănătoase, un ten catifelat și fără riduri sunt doar câteva dintre dezideratele femeilor, iar pentru a le obține nu trebuie să apelezi neapărat la suplimente alimentare, operații sau injecții, ci trebuie