Skip to article

Dieta de 2 zile pe saptamana: cea mai revolutionara metoda de a slabi

Dieta de 2 zile pe saptamana
La un moment dat, cand iti dai seama ca toate dietele pe care le-ai tinut au fost in zadar si ca rezultatele pe care le asteptai au intarziat sa apara, tot ce iti doresti este sa ai parte de un miracol, de o zana cu bagheta, care sa te atinga si sa-ti ia ca prin minune kilogramele in plus.

Ar fi bine sa existe o astfel de zana, insa cum ea nu exista, nu-ti ramane altceva de facut decat sa lupti singura cu kilogramele.

Iar de astazi ar putea fi mai simplu, gratie unei diete revolutionare: dieta de 2 zile pe saptamana sau dieta 5:2.

Printre vedetele care au incercat aceasta dieta si au obtinut rezultate satisfacatoare se numara Jennifer Aniston, Jennifer Lopez si Gwyneth Paltrow.

Principiile dietei de 2 zile pe saptamana

Ca orice alta dieta, si aceasta are anumite principii care trebuie respectate intocmai. Dieta de 2 zile pe saptamana presupune sa tii "post intermitent" timp de 2 zile, iar in celelalte 5 sa ai o alimentatie obisnuita. In mod normal, daca respecti principiul 2 zile de post intermitent, 5 de alimentatie normala, poti sa slabesti in jur de 6 kilograme intr-o luna. Sigur ca sacrificiile pot parea uriase, insa cu timpul iti obisnuiesti organismul cu acest regim si totul ti se va parea floare la ureche.

Acum, postul intermitent poate fi tinut in 2 moduri. Fie alegi sa nu mananci nimic timp de 24 de ore, ci sa bei doar apa, fie alegi sa mananci foarte putin. Prin foarte putin se intelege doar 25% din ce ai fi mancat in mod normal. Altfel spus, daca obisnuiesti sa consumi 2000 de calorii pe zi, in postul intermitent ar trebui sa reduci la 500 numarul de calorii.

Dieta de 2 zile pe saptamana sau postul intermitent nu trebuie sa fie in doua zile consecutive din saptamana. Este bine sa lasi cel putin o zi intre cele doua de post.

Meniul pentru dieta de 2 zile pe saptamana

Spuneam mai devreme ca aceasta dieta revolutionara presupune sa mananci ce vrei tu timp de 5 zile pe saptamana, iar in celelalte doua sa te abtii de la mancare sau sa mananci maximum 500 de calorii. Meniul pentru cele doua zile de dieta, sa zicem luni si miercuri, poate arata astfel:

Dieta 5:2 - ziua 1

Mic dejun: 1 mar, 1 iaurt cu concentratie minima de grasimi
Pranz: salata de salata verde si sfecla rosie, ardei umplut cu legume
Gustare optionala: ciocolata calda
Cina: omleta din 2 oua cu sunca, rosii coapte

Dieta 5:2 - Ziua 2

Mic dejun: cafea fara zahar sau lapte
Pranz: supa de morcovi, 1 felie de paine integrala si 1 mandarina
Cina: legume stir fry (morcovi, fasole verde, varza, ceapa)_cu 1 catel de usturoi, 1 lingura sos de soia, 1 lingura ulei, ardei iute si 100 g creveti

Cum te ajuta dieta de 2 zile pe saptamana sa slabesti

Reducerea drastica a numarului de calorii in cele 2 zile de dieta obliga organismul sa arda depozitele de grasimi pentru a avea energie. In cele 5 zile de alimentatie normala este recomandat sa fii atenta la portii si sa nu mananci mai mult decat in mod normal.

Postul intermitent are mai multe beneficii, atat in cura de slabire, cat si pentru sanatate in ansamblul ei. Cele doua zile de post intermitent contribuie la reducerea grasimii corporale si la pastrarea masei musculare, la marirea numarului de enzime de ardere a grasimilor si la stimularea productiei de hormon de crestere (responsabil pentru arderea grasimilor).

Ai incercat vreodata dieta de 2 zile pe saptamana sau esti tentata sa o incerci in viitorul apropiat?

Autor: Laura Galan

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!