Skip to article

A slabit 70 de kilograme fara dieta. Iata ce trucuri a folosit

A slabit 70 de kilograme fara dieta. Iata ce trucuri a folosit
La 25 de ani, Joe Bernstein cantarea 154 de kilograme. Oricat incerca sa slabeasca, dietele nu dadeau niciun rezultat. Barbatiul si-a creat insa propriul regim de slabire si a reusit sa dea jos nu mai putin de 70 de kilograme. Acum, lucreaza ca antrenor personal, ajutand si alti oameni sa slabeasca.

Iata ce te sfatuieste Joe Bernstein pentru a da jos kilogramele nedorite:

1. Inceteaza sa mai "bei" calorii

Asta inseamna ca trebuie sa renunti la bauturile carbogazoase, la sucuri si la ceai dulce. Si daca este singurul lucru la care renunti, poti pierde pana la 22 de kilograme in 3 luni. Uneori nici macar nu ne dam seama ca bem aproximativ 2.000 de calorii pe zi.

2. Uita de alimentele semipreparate

In general, pentru pachetul de mancare de la serviciu optam pentru supele gata in 3 minute, iar la cina, alegem alimente semipreparate, pe care le putem gati rapid. Bernstein  spune ca trebuie sa iti iei gandul de la toate acestea si sa mananci sanatos. Adica mancare naturala, fara conservanti.

3. Petrece mai putin timp pe drum

In loc sa faci cate o ora pana la serviciu stand la volan, prins in trafic, cumpara-ti o bicicleta. Vei ajunge mai repede, vei scapa de nervi si vei face si miscare.

4. Invata sa gatesti mancaruri delicioase

Cine zice ca nu poti manca preparate delicioase chiar si lipsindu-te de grasimi si zaharuri? Internetul e plin de retete si de tutoriale din care poti invata cum sa gatesti mancaruri savuroase si sanatoase.

5. Ia-ti un caine

O plimbare de dimineata cu prietenul tau patruped este cel mai bun lucru pe care il poti face pentru a creste activitatea creierului si metabolismul. Si daca nu vrei neaparat un caine, trebuie sa iti gasesti mereu motive dimineata sa iesi din casa si sa faci o plimbare de cel putin 10 minute – pana la chioscul de ziare, la magazin.

6. Acorda atentie la calitatii carnii

O idee buna este sa mananci mai multe produse vegetale, ceea ce inseamna mai multe legume, fructe, nuci, seminte. Daca nu esti inca gata sa spui adio carnii, cel putin acorda o mare atentie calitatii si originii sale.

7. Schimba-te atat fizic, cat si mental

Pentru a nu recapata kilogramele de care ai scapat e important nu doar sa iti mentii regimul de viata sanatos, ci si sa faci o schimbare la nivel mental. Trebuie sa vezi binele pe care il obtii odata cu privarea de alimente care iti faceau rau si transformi aceasta atitudine intr-un stil de viata.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism