Skip to article

Dieta de 3 ore. Slabesti simplu si rapid

De-alungul timpului au fost concepute sute de diete, insa niciuna nu poate fi considerata perfecta. Totusi, doar daca incerci cat mai multe iti poti da seama care functioneaza in cazul tau. Astazi iti vorbim despre Dieta de trei ore, conceputa de antrenorul american de fitness Jorge Cruise.

Scopul principal al acestei diete este de stimulare a metabolismului si de ardere a grasimii stocate. Pentru ca dieta sa functioneze este necesar sa mananci din 3 in 3 ore si sa alternezi cele trei mese principale cu doua gustari.

Micul dejun trebuie luat la o ora dupa ce te-ai trezit, iar cina-cu trei ore inainte de culcare. Este recomandat ca fiecare masa principala sa nu depaseasca 400 de calorii.

Avantajul major al acestei diete este ca nu impune anumite restrictii, iar alimentatia este una normala. Evident, normala in limitele bunului simt. Adica, e clar ca nu va trebui sa consumi grasimi sau dulciuri in exces. Poti manca, in schimb, carne alba si peste, lactate, bauturi neindulcite, fructe si legume. Cat priveste pastele fainoase, incearca sa te limitezi la o singura portie pe saptamana. Nu manca nici produse de patiserie, dulceturi sau sosuri grele.

Ideea de baza este sa respecti portiile. Inclusiv persoanele care au diabet sau probleme cardiace pot tine Dieta de 3 ore.

Totusi, tocmai pentru ca nu este restrictiva din punct de vedere al tipului de alimente consumate e usor sa pierzi sirul caloriilor si sa ajungi sa trisezi fara sa vrei. In plus, intrucat trebuie sa mananci o data la trei ore ar putea fi dificil de tinut daca lucrezi si nu ai pauze care sa se suprapuna cu orele tale de masa.

3. Indiferent de alimentatie trebuie sa ai si un program fitness, altfel nu va functiona niciodata indiferent de ce propune dieta.

Exemplu de meniu pentru Dieta de 3 ore:

Mic dejun: Sandvis cu branza si ou, un pahar de iaurt cu 1,5% grasime si un mar
Pranz: Cannelloni cu carne si o salata (fara dressing)
Cina: 1 cartof mic copt, 100 de grame de pui, 1 ceasca de mazare
Gustari: o ciocolatica si un pachet de biscuiti de 100 de calorii, 1 cafea

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se