Skip to article

Mancaruri sub 100 de caloriii

Mancaruri sub 100 de caloriii
Inamicul numarul 1 a kilogramelor in plus il reprezinta caloriile, ele sunt cele care favorizeaza ingrasarea. Insa trebuie sa stii ca poti sa manaci si dulciuri si alte tipuri de alimente fara sa iti fie teama ca te ingrsi, pentru ca au sub 100 de calorii.

Cele mai multe mancaruri sub 100 de calorii sunt ideale pentru o gustare dintre mese. Orice persoana ar trebui sa aiba grija sa manance regulat, sa aiba trei mese principale pe zi si doua gustari.

Iaurt slab

Un iaurt cu un continut de 0,1 % grasimi nu trece de 35 de calorii. Il poti combina cu o jumatate de mar si o nuca, este un desert care nu depaseste 100 de calorii.

Migdalele sunt extrem de sanatoase pentru persoanele care se afla la dieta, avand un continut important de minerale si vitamine. Un numr de 14 migdale contin mai putin de 100 de calorii.

Ardeiul gras este numai bun daca vrei sa slabesti. Unul care cantareste 100 de grame are in jur de 30 de calorii. Pentru o gustare mai poti adauga o lingura de crema de branza de capra, care este si foarte sanatoasa.

Afine

In loc de ceva dulce poti sa optezi pentru o ceasca de afine, acestea fiind unele dintre fructele cu cel mai mare continut de antioxidanti. In ceea ce priveste numarul de calorii, ceasca de afine nu trece de 80.

Pentru micul dejun poti opta pentru un ou fiert si doua felii de rosii, este o combinatie care nu depaseste 100 de calorii. Ouale sunt ideale ca sa iti incepi ziua datorita continutului bogate de proteine. Cartoful copt este, de asemenea, o alegere satioasa si sanatoasa. O jumatate de cartof copt, la care adaugi un ic de unt, este o alegere porivita pentru o gustare din timpul zilei.

O jumatate de prajitura cu ovaz contine in jur de 65 de calorii. O poti combina cu doua feliute de mar. Pentru o gustare sanatoasa poti sa optezi intotdeauna si pentru doua fructe de kiwi de marime potrivita, fructe care nu contin mai mult de 95 de calorii.

O jumatate de felie din faina de grau integral contine 32 de calorii. O poti combina cu 15 de grame de spanac.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism