Skip to article

Slabesti 7 kilograme cu Dieta cu pepene galben

Prin piete si prin supermarketuri au aparut deja pepenii galbeni, un adevarat deliciu si o mana cereasca pentru sanatate. 200 de grame de pepene galben contin doar 80 de calorii, ceea ce il transforma intr-un aliat ideal in curele de slabire.

Pepenele galben ajuta vederea, mentine echilibrul metabolic in cazul persoanelor care sufera de diabet, sprijina sistemul imunitar si este un bun detoxifiant. Sunt doar cateva dintre beneficiile acestui fruct.

Fiind bogat in fibre, dar avand si un continut mare de apa, pepenele galben este folosit cu succes de catre persoanele care vor sa scape de kilograme in plus intr-un timp record.

Tocmai datorita principiilor lui active, nutritionistii au creat Dieta cu pepene galben. Cura dureaza doua saptamani, timp in care:
- Se bea doar apa plata si cel mult o ceasca de cafea dimineata.
- Nu se mananca paine, orez si cartofi.
- Se reduce la maximum consumul de ulei si alimente grase.
- Se iau 5 mese pe zi: 3 mese principale si doua gustari.

Meniul Dietei cu pepene galben:

Zilele 1 si 2
Mic dejun: o ceasca de iaurt cu 3 linguri de fulgi integrali de ovaz si o felie de pepene galben.
Gustare: 2 felii de pepene galben;
Pranz: piept de pui sau peste cu salata de legume proaspete.
Gustare: salata de fructe preparata dintr-o banana, o lingurita de seminte de canepa, o lingurita de seminte de dovleac, o lingurita de miere;
Cina: pepene galben, in orice cantitate.

Zilele 3, 4 si 5

Mic dejun: doua felii de branza cu doi castraveti si o rosie, plus o felie de pepene galben.
Gustare: 2 felii de pepene galben.
Pranz: un bol de supa sau ciorba de legume.
Gustare: doua felii de pepene galben.
Cina: o ceasca de iaurt cu fulgi de porumb si doua lingurite de seminte de in, plus doua felii de pepene galben.

Zilele 6 si 7

In aceste zile se consuma doar pepene galben, in orice cantitate.

Zilele 8, 9 si 10

Mic dejun: doua felii de branza cu doi castraveti si o rosie, plus o felie de pepene galben.
Gustare: doua felii de pepene galben.
Pranz: un bol mare de supa sau ciorba de legume.
Gustare: doua felii de pepene galben;
Cina: o ceasca de iaurt cu fulgi de porumb si doua lingurite de seminte de in, plus o felie de pepene galben.

Zilele 11 si 12

In aceste zile se consuma doar pepene galben, in orice cantitate.

Zilele 13 si 14

Mic dejun: o ceasca de iaurt cu 3 linguri de fulgi de ovaz integrali si o felie de pepene galben.
Gustare: doua felii de pepene galben;
Pranz: piept de pui sau peste cu salata de legume proaspete.
Gustare: salata de fructe preparata dintr-o banana, o lingurita de seminte de canepa, o lingurita de seminte de dovleac, o lingurita de miere si o felie de pepene galben.
Cina: pepene galben, in orice cantitate.

Aceasta dieta promite pierderea pana la 7 kilograme in doua saptamani.

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui