Skip to article

10 exercitii pentru interiorul coapselor

10 exercitii pentru interiorul coapselor
Coapsele subtiri sunt visul multor femei! Din nefericire, pentru a le obtine e nevoie de efort, timp, rabdare si, bineinteles, de exercitiile potrivite. Iata 10 exercitii pentru interiorul coapselor!

Ghemuire pe scaun

Stai cu spatele la un scaun, in picioare, apoi coboara incet in scaun si intoarce-te apoi sus, fara sa ajungi din nou cu picioarele drepte. Continua!





Ghemuire cu greutati

Stai dreapta, cu picioarele departate la nivelul umerilor. Tine gantere in ambele maini, iar mainile trebuie sa cada natural pe langa corp. Apoi coboara-ti incet corpul, pana cand coapsele ajung paralele cu podeaua. Mentine tot timpul spatele drept.

Mers

Trebuie doar sa mergi un pic mai tare ca la plimbare, dar nu ca la cursa! Fiecare pas trebuie facut cu incredere, nu cu repeziciune. Mergi 30 minute pe zi, 3-4 zile pe saptamana.

Fandare cu greutati

Pozitia de pornire este in picioare, dreapta, cu picioarele apropiate, si tine cate o gantera in fiecare mana, bratele sa cada natural in lateral. Fa un pas mare inainte cu piciorul drept si in acelasi timp du-ti piciorul stang in spate, coborandu-l aproape pana cand genunchiul atinge podeaua. Este foarte important sa ai spatele drept, in orice moment. Dupa aceasta, revino incet la pozitia initiala si schimba picioarele.

Fandari in mers cu greutati

Acest exercitiu este destul de similar cu cel de dinainte, dar cu o diferenta importanta. In exercitiul anterior, toate miscarile se intamplau in acelasi loc, insa in acest exercitiu, trebuie sa faci un pas mare inainte, deci misicarea implica o reala avansare.

Bicicleta pe loc

Fa cate 30 minute de bicicleta in fiecare zi sau macar 4 zile pe saptamana. Nu te opri in timpul celor 30 minute si pedaleaza rapid.

Apasarea piciorului

Spatele trebuie sa fie ferm apasat pe spatarul scaunului, si picioarele pot fi pozitionate diferit in functie de care parte a piciorului lucreaza. Cu ajutorul masinii din sala de gimnastica, flexeaza piciorul incet si indreapta complet piciorul pentru a obtine cele mai bune rezultate.

Pe banda de alergat

Stai langa banda, sprijinita cu mainile de ceva, si antreneaza-ti cate un picior, pe rand.

Aductia piciorului

Acest exercitiu, desi foarte greu, se poate face cu putin efort. Pozitia de pornire este pozitionarea pe partea dreapta, iar partea superioara a corpului este sustinuta de bratul drept. De asemenea, piciorul drept trebuie sa fie intins, in timp ce piciorul stang sta indoit. Miscarea consta in ridicarea piciorul drept pana ce se resimte o contractie la muschii coapsei interioare. Miscarea trebuie sa fie repetata de 20 de ori, lent, pentru fiecare picior.

Aductia gleznelor

Pozitia de pornire este aceasta: leaga-ti o greutate de glezna stanga si stai drept, cu toata greutatea pe piciorul drept. Miscarea consta in mutarea piciorul stang peste piciorul drept, punand la treaba muschii coapsei interioare. Pentru a finaliza exercitiul, piciorul stang trebuie sa revina la pozitia initiala. Intre 15 si 20 de repetari pe zi sunt necesare pentru o persoana care doreste sa obtina coapse mai subtiri.

Autor: Nuage

Articole recomandate

Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata
Te-ai ingrasat cateva kilograme de sarbatori si vrei sa slabesti repede, fara sa faci insa prea multe eforturi si fara sa renunti la dulce? Iti propunem o dieta simpla si rapida, care te va ajuta sa scapi usor de kilogramele nedorite, fara sa te infometezi. In cateva zile, vei da jos cu siguranta
Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist
Nutriționistul Cristian Mărgărit a dezvăluit care este secretul pentru a controla foamea. Nu este vorba despre niste reguli stricte, ci despre niste masuri mult mai simple, la care cu siguranta nu te-ai fi gandit ca au un efect atat de important in organismul tau. 
Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe