Skip to article

3 exercitii Pilates care te ajuta sa scapi rapid de burta

3 exercitii Pilates care te ajuta sa scapi rapid de burta
Alimentatia corecta si un stil de viata activ constituie cea mai buna metoda de a te mentine in forma, dar atunci cand vrei sa revii la silueta, ai la dispozitie si alte metode.

Daca nu vrei sa mergi la sala, incearca 3 exercitii Pilates care te ajuta sa scapi rapid de burta.


Dezvoltate in urma cu peste 90 de ani de germanul Joseph Pilates, exercitiile fizice care ii poarta numele au ca scop cresterea flexibilitatii si tonifierea muschilor.

Exercitiile Pilates pot fi insa utilizate si pentru a scapa mai usor de grasimea nedorita, cu ajutorul a 3 exercitii simple pe care le poti incerca acasa, pe o saltea subtire de gimnastica.

Autor: Iulia Anghel

3 exercitii Pilates care te ajuta sa scapi rapid de burta


Rotirea piciorului in aer
Acest exercitiu Pilates este unul dintre cele mai bune si mai simple pentru intarirea muschilor abdominali si eliminarea grasimii de pe burta.

Asaza-te pe spate, cu mainile lipite de podea, si ridica piciorul drept cu degetele intinse. In acest timp, piciorul stang trebuie sa ramana intins si lipit de podea. Daca pozitia ti se pare dificila, poti indoi genunchiul stang in timp ce lipesti talpa piciorului stang de podea.

Roteste-ti piciorul drept din sold cat mai larg, ca si cum ai desena un cerc pe tavan. Incearca sa-ti mentii restul corpului nemiscat, prin contractia muschilor abdominali. Fa 6 cercuri mari cu piciorul drept intr-o directie, apoi roteste-l de alte 6 ori in cealalta directie. Repeta apoi exercitiul cu piciorul stang.



3 exercitii Pilates care te ajuta sa scapi rapid de burta


Extensii usoare
Un alt exercitiu care te ajuta sa scapi de burta, extensiile usoare au si un alt avantaj, iti imbunatatesc pozitia corpului.

Asaza-te pe spate cu genunchii ridicati si cu picioarele la unghi de 90 de grade, gambele paralele cu podeaua. Punea-ti mainile la ceafa si ridica-ti usor capul de la podea. Pozitia de incepere corecta implica contractia muschilor abdominali. In timp ce tragi aer in piept, coboara usor piciorul drept, dar nu atinge degetele de podea.

Misca doar piciorul drept din sold si mentine pozitia timp de doua secunde. In timp ce expiri, ridica la loc piciorul drept si repeta apoi miscarea cu piciorul stang. Repeta exercitiul de 12 ori cu fiecare picior, o data pe zi, pentru a obtine efecte cat mai rapide cu acest exercitiu Pilates.



3 exercitii Pilates care te ajuta sa scapi rapid de burta


Miscarea alternativa a genunchilor
Exercitiul creat de Joseph Pilates cu efect excelent pentru arderile de grasime la nivelul abdomenului te poate ajuta si sa-ti sculptezi coapsele.

Asaza-te pe spate cu mainile la ceafa si coatele intinse in lateral. In timp ce inspiri, ridica simultan capul si umerii de la podea, in timp ce ridici piciorul drept si aduci genunchiul catre piept.

Piciorul stang se poate ridica in aer, dar este important sa-l mentii intins.
In timp ce expiri, pastreaza pozitia ridicata a capului si umerilor, dar intoarce-le catre partea stanga. Apropie apoi genunchiul stang de piept in timp ce inspiri si intinzi piciorul drept. Repeta exercitiul de 6 ori pentru fiecare picior.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism