Skip to article

4 exercitii usoare care te ajuta sa iti intaresti muschii abdominali

4 exercitii usoare care te ajuta sa iti intaresti muschii abdominali
Muschii abdominali ai unei femei sunt foarte sexy, dar numai daca sunt bine lucrati. Totusi, este destul de dificil sa ai un abdomen plat fara sa faci exercitiile potrivite.

Iata cateva exercitii simple care te vor ajuta sa ai un abdomen de invidiat in numai cateva saptamani.



Atentie!

Exercitiile fizice nu sunt suficiente daca iti doresti un adomen sexy. Alimentatia este si ea foarte importanta. Vei face degeaba sute de abdomene, daca un strat de grasime acopera intreaga musculatura. Este ca si cum ai vrea sa ajungi mai repede la blatul unei prajituri bine acoperite un strat prea gros de crema.

Astfel, este necesar sa renunti la alimentele care sporesc marirea stratului de grasime si sa incepi sa consumi mai multe fructe si legume si sa bei multa apa. Evita alimentele prajite si orienteaza-te catre cele fierte sau preparate la gratar.

Daca inainte, la micul dejun consumai doua oua fierte, doua sandwichuri si o banana, acum ar trebui sa rezumi micul dejun la o bol cu cereale integrale, un iaurt si o banana. De asemenea, renunta la gustarile dintre mese si la mesele servite dupa ora 19.00.

Autor: Corina Petrea

4 exercitii usoare care te ajuta sa iti intaresti muschii abdominali


Picioarele sus
Intinde-te pe spate, aseaza-ti palmele sub ceafa si ridica picioarele in sus. Ridica usor capul la 40 de grade de sol si picioarele in sus.

In timp ce inhalezi, aproapie-ti capul de genunchi, iar apoi revino in pozitia initiala, eliminand tot aerul.

Repeta acest exercitiu de 15 ori, in doua serii diferite.



4 exercitii usoare care te ajuta sa iti intaresti muschii abdominali


Miscare oblica
Intinde-te pe spate si ridica ambii genunchi. Aseaza palma dreapta sub ceafa si pozitioeaza gamba stanga peste genunchiul drept. In timp ce inspiri aer, ridica trunchiul astfel incat cotul mainii drepte sa se intalneasca cu genunchiul piciorului stang. Elimina aerul in timp ce revii in pozitia initiala.

Repeta acest exercitiu de 15 ori, in serii de cate doua.



4 exercitii usoare care te ajuta sa iti intaresti muschii abdominali


Abdomene simple
Intinde-te pe spate, plaseaza palmele sub ceafa, ridica usor genunchii, iar apoi ridica-ti trunchiul in unghi de 40 de grade. Nu este necesar sa te ridici pana sus sau chiar sa atingi genunghii cu barbia. Muschii lucreaza foarte bine atunci cand incerci sa te ridici, dar si atunci cand incerci sa revii in pozitia din care ai plecat.



4 exercitii usoare care te ajuta sa iti intaresti muschii abdominali


Cu fata in jos
Aseaza-te cu fata in jos pe saltea, intinde mainile pe langa corp si incearca sa ridici usor picioarele in sus. Vei simti cum musculatura abdominala lucreaza intens si cum, la finalul exercitiilor, vei simti cat de puternic incordata este zona respectiva.

Este foarte posibil ca pentru inceput sa nu reusesti sa repeti exercitiul de mai mult de 7 ori, insa daca il vei repeta zilnic, in aproximativ doua saptamani totul va deveni mult mai usor si mai simplu de realizat.

O alta varianta de exercitiu pe care o poti face din aceeasi pozitie este sa incerci sa iti ridici trunchiul cat poti de mult in timp ce inspiri si sa revii in pozitia initiala pe masura ce elimini aerul.

Articole recomandate

Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme
Cantareata Minodora este de nerecunoscut dupa ce a reusit sa slabeasca 40 de kilograme. Artista a dus o lupta grea ani la rand cu kilogramele in plus. In sfarsit, a reusit sa slabeasca cu ajutorul unei operatii de micsorare a stomacului, insa la scurt timp s-a ingrasat la loc.  Minodora a
Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa
Sanatatea copiilor este pe primul loc pentru orice parinte, mai ales in aceasta perioada de pandemie. Stim ca pentru a-i proteja si a le intari imunitatea si organismul este bine sa le dam zilnic sa manance fructe si legume proaspete, crescute cat mai natural. Insa te-ai gandit cate dintre acestea
Cea mai eficienta dieta cu oua. Slabesti 10 kilograme in 7 zile Cea mai eficienta dieta cu oua. Slabesti 10 kilograme in 7 zile
Dieta cu oua este o cura de slabire drastica, de aceea nu este recomandat sa o tii mai mult de 7 zile. Are rezultate rapide, insa nu trebuie sa o urmezi daca ai probleme de sanatate. Consulta medicul inainte de a tine orice cura de slabire!  Carnea de pui sau cea de vită care apare
Dieta cu muraturi! Cum slabesti rapid toamna Dieta cu muraturi! Cum slabesti rapid toamna
Toamna este anotimpul perfect pentru a scapa de cateva kilograme in plus! Muraturile, pe care numeroase gospodine le pregatesc, pot ajuta la pierderea kilogramelor.  Pe langa faptul ca sunt bogate in vitamine, muraturile au foarte putine calorii. Un castravete murat de aproximativ 140 de
Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea
Barbia dubla este un element estetic deranjant pentru multe dintre femei. Desi pare greu sa scapi de ea, exista cateva exercitii care te pot ajuta sa recapeti fermitatea pielii de sub barbie. Iata 7 exercitii simple pentru a scapa de barbia dubla. 1. Ridica barbia Stai dreapta, cu umerii impinsi