Skip to article

4 exercitii usoare care te ajuta sa iti intaresti muschii abdominali

4 exercitii usoare care te ajuta sa iti intaresti muschii abdominali
Muschii abdominali ai unei femei sunt foarte sexy, dar numai daca sunt bine lucrati. Totusi, este destul de dificil sa ai un abdomen plat fara sa faci exercitiile potrivite.

Iata cateva exercitii simple care te vor ajuta sa ai un abdomen de invidiat in numai cateva saptamani.



Atentie!

Exercitiile fizice nu sunt suficiente daca iti doresti un adomen sexy. Alimentatia este si ea foarte importanta. Vei face degeaba sute de abdomene, daca un strat de grasime acopera intreaga musculatura. Este ca si cum ai vrea sa ajungi mai repede la blatul unei prajituri bine acoperite un strat prea gros de crema.

Astfel, este necesar sa renunti la alimentele care sporesc marirea stratului de grasime si sa incepi sa consumi mai multe fructe si legume si sa bei multa apa. Evita alimentele prajite si orienteaza-te catre cele fierte sau preparate la gratar.

Daca inainte, la micul dejun consumai doua oua fierte, doua sandwichuri si o banana, acum ar trebui sa rezumi micul dejun la o bol cu cereale integrale, un iaurt si o banana. De asemenea, renunta la gustarile dintre mese si la mesele servite dupa ora 19.00.

Autor: Corina Petrea

4 exercitii usoare care te ajuta sa iti intaresti muschii abdominali


Picioarele sus
Intinde-te pe spate, aseaza-ti palmele sub ceafa si ridica picioarele in sus. Ridica usor capul la 40 de grade de sol si picioarele in sus.

In timp ce inhalezi, aproapie-ti capul de genunchi, iar apoi revino in pozitia initiala, eliminand tot aerul.

Repeta acest exercitiu de 15 ori, in doua serii diferite.



4 exercitii usoare care te ajuta sa iti intaresti muschii abdominali


Miscare oblica
Intinde-te pe spate si ridica ambii genunchi. Aseaza palma dreapta sub ceafa si pozitioeaza gamba stanga peste genunchiul drept. In timp ce inspiri aer, ridica trunchiul astfel incat cotul mainii drepte sa se intalneasca cu genunchiul piciorului stang. Elimina aerul in timp ce revii in pozitia initiala.

Repeta acest exercitiu de 15 ori, in serii de cate doua.



4 exercitii usoare care te ajuta sa iti intaresti muschii abdominali


Abdomene simple
Intinde-te pe spate, plaseaza palmele sub ceafa, ridica usor genunchii, iar apoi ridica-ti trunchiul in unghi de 40 de grade. Nu este necesar sa te ridici pana sus sau chiar sa atingi genunghii cu barbia. Muschii lucreaza foarte bine atunci cand incerci sa te ridici, dar si atunci cand incerci sa revii in pozitia din care ai plecat.



4 exercitii usoare care te ajuta sa iti intaresti muschii abdominali


Cu fata in jos
Aseaza-te cu fata in jos pe saltea, intinde mainile pe langa corp si incearca sa ridici usor picioarele in sus. Vei simti cum musculatura abdominala lucreaza intens si cum, la finalul exercitiilor, vei simti cat de puternic incordata este zona respectiva.

Este foarte posibil ca pentru inceput sa nu reusesti sa repeti exercitiul de mai mult de 7 ori, insa daca il vei repeta zilnic, in aproximativ doua saptamani totul va deveni mult mai usor si mai simplu de realizat.

O alta varianta de exercitiu pe care o poti face din aceeasi pozitie este sa incerci sa iti ridici trunchiul cat poti de mult in timp ce inspiri si sa revii in pozitia initiala pe masura ce elimini aerul.

Articole recomandate

Cum a slabit Mihai Morar 15 kilograme, fara sa tina dieta Cum a slabit Mihai Morar 15 kilograme, fara sa tina dieta
Prezentatorul Mihai Morar a slabit 15 kilograme. Si-a dorit sa aiba mai multa grija de sanatatea sa si a inceput sa adopte un stil de viata mai sanatos. S-a apucat serios de sport, insa a avut grija si la alimentatie. Realizatorul TV a marturisit insa ca nu a tinut o dieta minune si nici nu crede
Cel mai puternic ceai pentru slabit Cel mai puternic ceai pentru slabit
Ceaiul de scortisoara si foi de dafin este unul dintre cele mai eficiente ceaiuri pentru slabit. Foile de dafin si scortisoara au numeroase beneficii pentru sanatate si, impreuna, au proprietati antiseptice, efect diuretic si digestiv. Baut dupa mese, acest ceai ajuta la prevenirea gazelor,
Majda Aboulumosha a slabit 23 de kilograme. Afla dieta-minune Majda Aboulumosha a slabit 23 de kilograme. Afla dieta-minune
Actrita Majda Aboulumosha a slabit enorm cu ajutorul unei diete pe care a tinut-o mai multe luni. Vedeta ajunsese sa cantareasca 89 de kilograme si a decis sa ia atitudine, pentru ca kilogramele se acumulau tot mai mult. Cu multa vointa, a reusit sa ajunga la 56 de kilograme, slabind astfel 23
Dieta cu care Mara Banica a slabit 15 kilograme in doua luni Dieta cu care Mara Banica a slabit 15 kilograme in doua luni
Jurnalista Mara Banica a slabit 15 kilograme in doar doua luni. A afisat o silueta de invidiat si reuseste sa se mentina. Pentru ca toata lumea a dorit sa ii afle secretul, Mara a impartasit fanilor sai dieta care a ajutat-o sa ajunga la greutatea ideala. Mara Banica a explicat in ce consta regimul
Dieta cu care Adelina Pestritu a slabit 14 kilograme Dieta cu care Adelina Pestritu a slabit 14 kilograme
Adelina Pestritu a slabit 14 kilograme in doar trei luni cu ajutorul unei diete cu somon. Si-a dorit sa slabeasca rapid dupa nastere asa ca a apelat la somodieta, o cura de slabire inventata chiar de ea. "Somodieta este dieta pe care am inventat-o fix de nevoie, dupa o perioada de 9 luni in care am