Skip to article

4 metode prin care poti avea picioare mai subtiri

4 metode prin care poti avea picioare mai subtiri
Oamenii au conformatii diferite ale corpului si exista situatii in care desi silueta este una frumoasa in partea de sus a corpului, picioarele par totusi prea groase. Aici este vorba despre o disproportionalitate evidenta si un corp care nu are o forma placuta ochiului.

In cazul in care ai picioarele prea groase comparativ cu restul corpului, trebuie sa stii ca exista cateva solutii prin care le poti subtia vizibil. Indiferent ca este vorba de sport sau dieta, trebuie sa ai in vedere ca ai nevoie de o vointa foarte mare si de un program pe care sa il respecti fara exceptii.

In principiu, dieta de slabit nu este o varianta in situatia in care partea de sus a corpului, inclusiv posteriorul au forma dorita. Asadar, nu iti mai ramane decat varianta exercitiilor fizice si eventual a impachetarilor.

Iata cateva dintre cele mai bune metode de subtiere a picioarelor.

Inotul


Atunci cand inoti, poti simti cum muschii picioarelor lucreaza intens. Desigur, pentru rezultate vizibile, este recomandat sa mergi la piscina de cel putin doua ori pe saptamana si sa faci 3 - 4 ture de bazin la inceput. Dupa numai cateva vizite la piscina, poti incepe sa maresti numarul de ture de bazin, pana te obisnuiesti sa faci cel putin 7 - 8.

Este de preferat sa incerci sa lucrezi in special cu picioarele si sa abordezi stilurile de inot care le implica pe acestea. Altfel, risti sa iti dezvolti muschii spatelui, lucru care care femeile in general nu si-l doresc.

Daca nu stii sa inoti, alege o piscina cu o adancime redusa si incearca sa mergi prin apa. De asemenea, unele piscine sunt dotate cu bare de sprijin: tine-te cu mainile de acestea si incearca sa iti plimbi picioarele prin apa.

Urca pe scari

Indiferent de etajul la care locuiesti sau la care se afla birou tau, incearca sa eviti liftul si sa urci pe scari. Dupa 3 - 4 etaje vei simti cu muschii picioarelor incep sa arda (mai ales atunci cand esti la inceputul antrenamentului). Iti va fi destul de dificil, mai ales ca vei respira din ce in ce mai greu, dar daca vei continua cu acest antrenament, te vei obisnui, iar in cel mult 3 saptamani, vei urca scarile fara probleme. Rezultate vizibile vor aparea dupa 3 - 4 luni, asa ca nu te da batuta.

Mergi pe bicicleta

Renunta la masina in favoarea bicicletei si incearca sa parcurgi zilnic cel putin 2 - 3 kilometri. Daca nu te incanta ideea sa mergi cu bicicleta la birou din cauza traficului infernal si a soferilor neatenti, poti opta pentru plimbarile pe doua roti, in timpul liber. Daca vei reusi sa mergi zilnic cu bicicleta, vei vedea cum picioarele incep sa se subtieze si sa aiba o forma usor sculptata, foarte sexy.

Iarna, cand bicicleta nu mai este o optiune, iti poti cumpara o bicicleta medicinala (pretul uneia incepe de la 300 ron).

Practica Yoga

Daca te uiti la practicantii de yoga , observi ca membrele acestora au o forma foarte placuta si sunt si mai flexibile. Desigur, ai nevoie de mult antrenament pentru a ajunge la acest nivel, dar cu rabdare si multa vointa, vei putea ajunge in acelasi punct.

Exercitiile de yoga iti subtiaza picioarele, te ajuta sa scapi de grasimile nedorite, dar in acelasi timp iti tonifiaza intregul corp. In plus, exercitiile de yoga iti stimuleaza mintea si spiritul.


Autor: Ana-Maria Dragota

Articole recomandate

Cat timp ar trebui sa faci miscare in functie de varsta ta Cat timp ar trebui sa faci miscare in functie de varsta ta
Sedentarismul este unul dintre principalii factori de risc de mortalitate la nivel mondial. De fapt, potrivit Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), se estimează că lipsa miscarii fizice este principala cauză „a aproximativ 21% -25% din cancerele de
Studiu: in timpul pandemiei oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme Studiu: in timpul pandemiei oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme
Un studiu realizat recent de Ipsos, care a acoperit 30 de tari, a aratat ca, la nivel global, oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme in timpul pandemiei de coronavirus.  La nivelul celor 30 de țări monitorizate, o treime (31%) dintre respondenți au câștigat în
Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor! Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor!
Andreea Marin le-a pus gand rau kilogramelor pe care le-a acumulat in perioada sarbatorilor. De cateva zile, prezentatoarea TV isi incanta fanii de pe retelele de socializare cu retete dietetice, foarte gustoase, cu putine calorii.  In weekend, ea a prezentat o reteta de pizza, delicioasa,
Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori
Lidia Buble face orice ca sa isi mentina silueta. De sarbatori, artista a facut mai mult foamea. Ea nu mananca carne, asa ca nu a putut sa se rasfete cu preparatele traditionale de Craciun.  ”Eu de Sărbători nu am mâncat aproape nimic, la modul că acasă la mine
Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos
Păr mătăsos, unghii sănătoase, un ten catifelat și fără riduri sunt doar câteva dintre dezideratele femeilor, iar pentru a le obține nu trebuie să apelezi neapărat la suplimente alimentare, operații sau injecții, ci trebuie