Skip to article

5 motive pentru care mersul la sala nu da rezultate

5 motive pentru care mersul la sala nu da rezultate
Imi pare rau, antrenamentul cu greutati nu functioneaza.

Cel putin pentru unii.

Sunt cateva motive pentru care antrenamentul la sala de forta nu da rezultatele scontate pentru anumite persoane, iar mai jos am enumerat cateva dintre acestea.

Tempo

Mai usor, Speedy Gonzales! Un tempo rapid poate functiona uneori, dar risti sa te ranesti daca pierzi controlul. In schimb, incearca un tempo mai lent pntru rezultate mai bune. Facand exercitiile intr-un ritm mai incet au loc mai multe ruperi micriscopice in fibra musculara, muschiul fiind nevoit sa se repare singur devenind mai puternic.

Reprize

Imi plac femeile acelea care fac cate 500 de repetitii cu greutati de 1kg pentru ca nu vor sa se mareasca precum un culturist. Este simplu: 2 - 4 repetitii sunt ideale pentru imbunatatirea puterii muschiului, 5 - 6 repetitii pentru forta, 8 - 12 repetitii pentru cresterea dimensiunii muschiului, 15 - 20 de repetitii pentru anduranta musculara.

5 motive pentru care mersul la sala nu da rezultate

Aparate

Daca vei folosi masinarii care te blocheaza in aceeasi pozitie, facand aceleasi miscari robotice la nesfarsit iti poti deteriora tesutul si incheieturile. Daca faci aceleasi miscari atletice de 1000 de ori iti poti rani ligamentele si articulatiile.

Pentru a evita asta, foloseste mai multe greutati independente decat aparate, si schimba rutina la fiecare 4 - 6 saptamani.

Pozitia gresita

Daca ai postura unei primate, antrenamentul fizic nu te va ajuta sa arati mai bine. O postura gresita in timpul antrenamentului cu greutati poate creste problemele osoase, opri cresterea si miscrora performanta sportiva.

Nu spun sa mergi prin sala de fitness cu o carte pe cap, dar fii atenta la pozitia capului, a umerilor a soldurilor si a picioarelor in timp ce iti faci exercitiile.

Plictiseala

Faci aceeasi rutina de 5 ani. Sau ai deja o carare intre aparatele din sala de fitness, efectuand exercitiile in aceeasi ordine?

Daca mintea ta nu se concentreaza asupra exercitiilor nu vei avea rezultatele dorite. Incearca sa schimbi succesiunea in care efectuezi exercitiile, precum si unghiul sau directia in care ridici greutatile. Vei avea rezultate mult mai bune.

Articole recomandate

Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea
Barbia dubla este un element estetic deranjant pentru multe dintre femei. Desi pare greu sa scapi de ea, exista cateva exercitii care te pot ajuta sa recapeti fermitatea pielii de sub barbie. Iata 7 exercitii simple pentru a scapa de barbia dubla. 1. Ridica barbia Stai dreapta, cu umerii impinsi
Cum poti slabi cu comprese cu ghimbir Cum poti slabi cu comprese cu ghimbir
Ghimbirul poate fi un aliat de nadejde un lupta cu kilogramele in plus. Este un  puternic antioxidant, cu proprietati anti-inflamatorii, care ajuta la eliminarea toxinelor din organism.  Aplicat pe zonele cu probleme, ghimbirul poate ajuta la eliminarea grasimii. Iti poti face la tine
Greseli frecvente care te impiedica sa slabesti Greseli frecvente care te impiedica sa slabesti
Ai incercat sa tii diete, insa nu ai obtinut rezultatele dorite si nu ai reusit sa slabesti? Nutritionistii atrag atentia ca foarte multe persoane fac adesea greseli atunci cand incep un regim de slabire. Iata cateva dintre cele mai frecvente greseli care te pot impiedica sa slabesti:  Te
Dieta fulger cu lamaie: slabeste 1 kilogram pe zi Dieta fulger cu lamaie: slabeste 1 kilogram pe zi
Vrei sa slabesti usor si rapid? Poti apela la o dieta cu lamai. Aceste fructe sunt bogate in vitamina C si au numeroase beneficii pentru sanatate. Intaresc sistemul imunitar, stimuleaza tranzitul intestinal si ajuta la eliminarea toxinelor din corp, de aceea sunt recomandate adesea persoanelor care
Corina Caragea s-a ingrasat 5 kilograme in timpul pandemiei. Ce dieta a tinut ca sa scape de ele Corina Caragea s-a ingrasat 5 kilograme in timpul pandemiei. Ce dieta a tinut ca sa scape de ele
Corina Caragea a avut de luptat cu cateva kilograme in plus pe care le-a acumulat in timpul pandemiei. Prezentatoarea TV a marturisit ca s-a ingrasat 5 kilograme in perioada in care a fost nevoita sa stea in casa. A invatat sa faca prajituri in timpul izolarii, iar miscare nu a mai putut sa