Skip to article

7 activitati sportive usoare care te ajuta sa-ti mentii silueta

E greu sa te mentii in forma, nu-i asa?

Uita de rezistenta si de maratoane, caci pentru mentinerea unei siluete svelte si sportive ai nevoie de activitati usoare si distractive, care sa-ti mentina sanatatea.

Iata ce poti alege!

Mersul pe jos

Aceasta este activitatea care se practica cel mai usor, nu ai nevoie de cursuri, te ajuta sa previi diabetul, obezitatea si osteoporoza. Alege locuri aerisite, incaltaminte confortabila si maseaza-ti picioarele la intoarcere, dupa un dus cald. Medicii recomanda cel putin o jumatate de ora de mers, de 3 ori pe saptamana, daca nu in fiecare zi.

Drumetiile

Combinatii intre mers si escalada, drumetiile constau in plimbari lungi, pe kilometri intregi. Aceste activitati amelioreaza postura, suflul, circulatia, intaresc muschii fesieri si pe cei ai picioarelor. Ia-ti in picioare bocancii prevazuti cu talpi anti-soc, in spate un rucsac ce trebuie sa contina trusa de ajutor, o sticla cu apa si o paine si pleaca sa descoperi lumea.

Bicicleta

Bicicleta este excelenta pentru inima si pentru sistemul respirator. In plus, iti modeleaza frumos fesierii si picioarele si iti face articulatiile mai flexibile. In plus, efortul facut te va ajuta sa dai jos rezervele de grasime.

Inotul

Inotul este un sport ultra-complet, perfect pentru persoanele supraponderale sau cu articulatii fragile. El ne lucreaza intreaga musculatura, fara traumatisme sau socuri. Inotul favorizeaza o mai buna oxigenare a tesuturilor si determina cheltuieli energetice importante (datorita temperaturii apei). Practica inotul de 3 ori pe saptamana, cate o jumatate de ora.

Aquagym

Acest sport combina eficient binefacerile inotului cu cele ale gimnasticii. Atuurile sale: solicita toate articulatiile, fara efort, amelioreaza circulatia veno-limfatica si inbunatateste suflul.

Yoga

Succesiunea de intinderi caracteristica acestui sport creste flexibilitatea articulatiilor, amelioreaza puterea de concentrare, mareste capacitatile respiratorii si intareste musculatura de la nivelul spatelui. Cate o sedinta de 15 minute pe zi poate face minuni!

Thai Chi

Thai Chi-ul este o arta martiala care seamana cu dansul, si in cursul careia se solicita in special membrele, ameliorandu-se echilibrul, reflexele si circulatia veno-limfatica.

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se