Skip to article

7 activitati sportive usoare care te ajuta sa-ti mentii silueta

E greu sa te mentii in forma, nu-i asa?

Uita de rezistenta si de maratoane, caci pentru mentinerea unei siluete svelte si sportive ai nevoie de activitati usoare si distractive, care sa-ti mentina sanatatea.

Iata ce poti alege!

Mersul pe jos

Aceasta este activitatea care se practica cel mai usor, nu ai nevoie de cursuri, te ajuta sa previi diabetul, obezitatea si osteoporoza. Alege locuri aerisite, incaltaminte confortabila si maseaza-ti picioarele la intoarcere, dupa un dus cald. Medicii recomanda cel putin o jumatate de ora de mers, de 3 ori pe saptamana, daca nu in fiecare zi.

Drumetiile

Combinatii intre mers si escalada, drumetiile constau in plimbari lungi, pe kilometri intregi. Aceste activitati amelioreaza postura, suflul, circulatia, intaresc muschii fesieri si pe cei ai picioarelor. Ia-ti in picioare bocancii prevazuti cu talpi anti-soc, in spate un rucsac ce trebuie sa contina trusa de ajutor, o sticla cu apa si o paine si pleaca sa descoperi lumea.

Bicicleta

Bicicleta este excelenta pentru inima si pentru sistemul respirator. In plus, iti modeleaza frumos fesierii si picioarele si iti face articulatiile mai flexibile. In plus, efortul facut te va ajuta sa dai jos rezervele de grasime.

Inotul

Inotul este un sport ultra-complet, perfect pentru persoanele supraponderale sau cu articulatii fragile. El ne lucreaza intreaga musculatura, fara traumatisme sau socuri. Inotul favorizeaza o mai buna oxigenare a tesuturilor si determina cheltuieli energetice importante (datorita temperaturii apei). Practica inotul de 3 ori pe saptamana, cate o jumatate de ora.

Aquagym

Acest sport combina eficient binefacerile inotului cu cele ale gimnasticii. Atuurile sale: solicita toate articulatiile, fara efort, amelioreaza circulatia veno-limfatica si inbunatateste suflul.

Yoga

Succesiunea de intinderi caracteristica acestui sport creste flexibilitatea articulatiilor, amelioreaza puterea de concentrare, mareste capacitatile respiratorii si intareste musculatura de la nivelul spatelui. Cate o sedinta de 15 minute pe zi poate face minuni!

Thai Chi

Thai Chi-ul este o arta martiala care seamana cu dansul, si in cursul careia se solicita in special membrele, ameliorandu-se echilibrul, reflexele si circulatia veno-limfatica.

Articole recomandate

Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara
De obicei, micul dejun si pranzul sunt consumate pe fuga, ceea ce transforma masa de seara in cea mai importanta masa a zilei. Mare greseala, spun nutritionistii! Ce alte greseli faci, probabil, si tu la masa de seara? Iata cateva exemple explicate de dr. J. Cheskin, directorul Centrului de
Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile
Dieta cu lamaie este recomandata persoanelor care nu pot tine o dieta restrictiva. Aceasta dieta este usor de urmat si te ajuta sa scapi de 10 kilograme in doar 16 zile.  În prima zi se va bea zeama de la o lămâie, în a doua zi, sucul a două lămâi, în a
Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic
Cum sa slabesti. Daca vrei sa slabesti si sa-ti mentii silueta, kilogramele pe care le ai in prezent te pot ajuta. Mai exact, cu ajutorul lor poti afla cate calorii trebuie sa mananci zilnic pentru a te mentine in forma. Daca mananci mai multe calorii decat este necesar, degeaba respecti
Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie
Cura de slabire sau mai degraba infometarea este pentru multi oameni, din pacate, raspunsul corect pentru a scapa de kilogramele in plus. Nu este insa si parerea specialistilor care ii sfatuiesc pe doritori sa aleaga o cura de slabire care sa ii ajute sa piarda treptat din surplusul de greutate,
De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta
Daca vrei sa dai jos cateva kilograme sau dimpotriva vrei sa adaugi cateva kilograme, e bine sa apelezi la un specialist in nutritie. Pentru a evita astfel de situatii e bine sa cauti un medic sau un nutritionist absolvent al facultatii de nutritie. Cum te poate ajuta un specialist in nutritie In
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda