Skip to article

7 exercitii pe care sa le faci atunci cand nu ajungi la sala

7 exercitii pe care sa le faci atunci cand nu ajungi la sala
Programul incarcat nu-ti permite sa mergi la sala in fiecare zi, dar asta nu inseamna ca trebuie sa renunti la exercitiile fizice care iti pun sangele in miscare. Afla cum te poti mentine in forma si atunci cand nu ajungi la sala.

Cand nu ai timp sa ajungi la sala de fitness, incearca cele sapte exercitii speciale, pe care le poti face oriunde, acasa sau la birou.

In pauzele scurte, exerseaza-ti muschii cu aceste miscari pentru a mentine un tonus bun, mai ales atunci cand petreci multe ore stand pe scaun.

Pasul voinicului

Invatat inca din copilarie, pasul voinicului e cel mai bun mod de a-ti creste pulsul dimineata. Lasa-te pe piciorul din fata indoind genunchiul la un unghi de aproape 90 de grade, apoi repeta cu celalt picior.

Il poti incerca si in drum spre statia de autobuz sau spre serviciu. Chiar daca unii trecatori s-ar putea uita la tine mirati, cei inteligenti vor sti ca e doar un mod inedit de a te mentine in forma.

Abdomene pe scaun

Iti poti exersa muschii chiar si atunci cand esti la volan in trafic sau pe scaun la birou.

Incordeaza-ti muschii abdominali si impinge soldurile in fata cat de mult poti. Nu iti relaxa muschii pana nu revii incet la pozitia initiala. Repeta in serii de cate 10.

O variatie a acestui exercitiu implica incordarea muschilor abdominali apoi ridicarea soldului drept cat mai sus. Pastreaza pozitia pentru cateva secunde, apoi relaxeaza-ti muschii si repeta cu soldul stang.

Miscare sub birou

Daca munca ta implica statul pe scaun timp de ore intregi, iti poti lucra coapsele sub birou fara ca nimeni sa observe.

Intinde-ti picioarele cat mai mult in fata, sprijindu-le pe calcaie, apoi adu-le sub scaun atingand podeaua cu varfurile.

Pentru a mari efectul exercitiului, pune-ti in poala o greutate rezonabila, una sau doua carti groase.

Fitness in bucatarie

Atunci cand gatesti, ia o oala plina cu legume sau carne gata de bagat in cuptor sau de pus pe aragaz si ridic-o deasupra capului cu bratele intinse timp de un minut.

Acest exercitiu iti va tonifia muschii bratelor si te va ajuta sa-ti controlezi si postura.

Daca vrei sa lucrezi si picioarele in acest timp, ridica piciorul drept pana cand genunchiul formeaza un unghi de 90 de grade si tine muschii incordati timp de cateva secunde.

Revino cu dreptul pe pamant si ridica apoi stangul.

Genuflexiuni in fata televizorului

Cand te uiti la TV de pe un scaun sau de pe canapea, ridica-te si pune-ti sangele in miscare la fiecare pauza publicitara.

Apleaca-te cu bratele intinse in fata ca si cum ai vrea sa te asezi la loc, dar ridica-te din nou fara sa atingi canapeaua.

Cand pauza publicitara s-a terminat, ramai cu fundul in aer deasupra canapelei timp de 30 de secunde inainte de a te aseza definitiv la loc.

Podul pe podea

Aseaza-te pe spate pe jos cu genunchii indoiti si cu talpile lipite de podea.

Cu bratele intinse pe langa corp, ridica-ti cat mai sus coapsele, sprijinindu-te in talpi si in palme. Pastreaza pozitia cateva secunde cu muschii incordati, apoi revino cu fundul la podea.

Exercitii in pat

Chiar daca ai incercat exercitiile toata ziua, mai poti face putina miscare si in pat, inainte de culcare.

Stand pe pat cu picioarele intinse si cu coloana perfect dreapta, ridica-ti usor genunchii, pana cand calcaiele tale se ating de fund.

Repeta de zece ori acest exercitiu care nu te va face sa transpiri in pat si poti considera ca ai avut o adevarata sedinta de fitness daca ai repetat toate exercitiile de-a lungul zilei.

Autor: Elena Radulescu

Articole recomandate

Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata
Te-ai ingrasat cateva kilograme de sarbatori si vrei sa slabesti repede, fara sa faci insa prea multe eforturi si fara sa renunti la dulce? Iti propunem o dieta simpla si rapida, care te va ajuta sa scapi usor de kilogramele nedorite, fara sa te infometezi. In cateva zile, vei da jos cu siguranta
Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist
Nutriționistul Cristian Mărgărit a dezvăluit care este secretul pentru a controla foamea. Nu este vorba despre niste reguli stricte, ci despre niste masuri mult mai simple, la care cu siguranta nu te-ai fi gandit ca au un efect atat de important in organismul tau. 
Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe