Skip to article

7 exercitii pentru coapse subtiri

7 exercitii pentru coapse subtiri
Grasimea din zona coapselor iti poate da multa bataie de cap, mai ales daca ai o slujba care implica statul pe scaun timp de multe ore. Afla cu ce exercitii usoare iti poti subtia coapsele.

Daca alegi sa transformi exercitiile pentru coapse intr-o rutina de intretinere permanenta, vei observa cu siguranta cum coapsele tale se transforma si devin mai subtiri, in timp ce tu castigi tonus muscular.

Incearca cele sapte exercitii pentru coapse subtiri pe care le poti repeta oricand acasa, fara echipament special sportiv special.

Stai dreapta cu picioarele usor departate

Stai dreapta cu picioarele usor departate. Apleaca-te apoi in jos din mijloc si incearca sa atingi cu mana stanga degetul mare de la piciorul drept.

Repeta miscarea cu mana dreapta si degetul de la piciorul stang. Pentru cele mai bune rezultate, repeta miscarea de 15 ori pentru fiecare mana, alternand mainile la fiecare repetare.

Incepi stand dreapta

Incepi stand dreapta, cu picioarele departate si cu mainile pe solduri. Pastrandu-ti spatele drept, indoaie-ti genunchii si misca mainile de la solduri inspre genunchi.

Pastreaza pozitia pentru cateva secunde, fara sa iti extenuezi prea mult muschii, apoi repeta de inca 9 ori miscarea pentru un set complet.

Sprijina-ti spatele de perete

Sprijina-ti spatele de perete, cu picioarele usor in fata. Apleaca-te usor fara sa te misti de langa perete, pana cand coapsele tale ajung perfect paralele cu podeaua.

Cand genunchii sunt indoiti la 90 de grade, pastreaza pozitia pentru cateva secunde, apoi revino la pozitia initiala si repeta miscarea de inca 8 sau 9 ori.

Intinde-te pe podea

Intinde-te pe podea, pe partea dreapta, cu capul pe bratul si cotul drept si cu picioarele unul peste celalalt.

Ridica piciorul stang la cativa centimentri in aer, apoi ridica si piciorul drept pana cele doua se lipsesc.

Foloseste-te de mana libera pentru a-ti pastra echilibrul. Pentru cele mai bune rezultate, repeta miscarea intr-o serie de 10 pe fiecare parte.

Stai dreapta avand in fata un scaun cu spatar

Stai dreapta avand in fata un scaun cu spatar. Ridica piciorul drept lateral cat de sus poti, sprijinindu-ti mainile de scaun.

Pastreaza pozitia cu piciorul ridicat timp de cateva secunde, apoi revino la pozitia initiala.

Daca realizezi zece repetari pentru fiecare picior, alternand intre dreptul si stangul la fiecare repetare, muschii tai vor fi tonifiati, iar coapsele tale se vor subtia.

Paseste cu piciorul drept in fata

Paseste cu piciorul drept in fata si indoaie-ti genunchiul lasandu-se incet catre podea, pana cand genunchiul tau stang aproape o atinge.

Coapsa ta stanga ar trebui sa fie perfect aliniata cu spatele. Ridica-te in pozitia initiala apasandu-ti greutatea pe piciorul drept.

Repeta in serii de cate 10 x 2, alternand piciorul la fiecare repetare.

Stai cu picioarele departate

Stai cu picioarele departate pana in dreptul umerilor si incruciseaza-ti bratele pe piept. Inspira si lasa-te in jos ca si cum ai fi pe cale sa te asezi pe un scaun.

Pastreaza-ti spatele drept si capul sus cat timp te apleci pana cand genunchii sunt aliniati cu degetele de picioare. Expira in timp ce te ridici si iti indrepti picioarele.

Transforma exercitiile pentru coapse intr-un obicei zilnic, sau practica exercitiile de doua-trei ori pe saptamana pentru a obtine un tonus muscular mai bun si coapse mai subtiri si mai frumoase.

Autor: Elena Radulescu

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism