Skip to article

7 miscari simple care te energizeaza

7 miscari simple care te energizeaza
Diminetile in care ne trezim cat mai devreme sunt adevarate exercitii de tortura. Cu toate ne dorim cateva minute de somn in plus .

Exista insa cateva exercitii fizice pe care le poti face pentru a-ti energiza diminetile. Cateva exercitii simple de yoga te vor ajuta sa te trezesti mult mai usor, sa te simti si sa arati mai bine in fiecare zi. Pentru practicarea acestor exerciti ai nevoie doar de o saltea de exercitii si un echipament lejer.

Pentru fiecare exercitiu nu vei petrece mai mult de 50 de secunde pentru a-l realiza.


Iata mai jos cateva miscari de yoga care te vor ajuta sa incepi bine ziua:

Respira. Aseaza-te pe saltea intr-o pozitie relaxanta, cu picioarele incrucisate. Respira profund cu ajutorul nasului, tine apoi respiratia pentru cateva secunde si expira apoi pe gura. Fa acest exercitiu de 3 ori.

Tonifica gatul. Fa cateva exercitii de incalzire pentru gat si fa cateva cercuri cu ajutorul capului. Ramai in aceeasi pozitie ca si la exercitiul precedent. Misca-ti gatul incet, intr-o singura directie, pentru cateva secunde. Schimba apoi directia, cu alte cateva miscari.

Echilibreaza-ti corpul. Dupa primele doua exercitii de incalzire incearca sa te ridici. Adopta o pozitie dreapta, cu picioarele apropiate. Lasa mainile sa iti atarne. Misca-ti degetele de la picioare si simte podeaua. Intinde apoi bratele deasupra capului si uneste-le. Pastreaza aceasta pozitie pentru cateva secunde.

Relaxeaza spatele. Cu aceasta pozitie iti vei incalzi si intinde umeri. Incepe cu mainile si genunchii. Mainele trebuie sa fie sprijinite pe salteaua de exercitii. Indoaie si indreapta genunchii, astfel incat pozitia ta sa fie in forma de V. Incearca ca din aceasta pozitie sa atingi podeaua cu calcaile.

Indreapta picioarele. Aseaza pe saltea cu picioarele intinse in fata. Incearca sa atingi cu mainile varful degetelor de la picioare. Indoaie genunchii foarte putin. Relaxeaza-ti gatul, astfel incat capul sa atarne. Cu ajutorul acestei pozitii iti vei intinde si indrepta picioarele si spatele.

Rasuceste usor spatele. Aseaza-te pe spate, aducand ambii genunchi cat mai aproape de piept. Tine apoi genunchiul stang la piept, intinzand genunchiul drept. Respira adanc si trece-ti genunchiul peste corp. Intinde bratul drept si priveste peste umarul drept. Ramai in aceasta pozitie pentru 45 de secunde. Adu apoi ambii genunchi la piept si repeta exercitiul cu celelalt genunchi.

Relaxeza-te in pozitia copilului. Inainte de a face acest ultim exercitiu, rezerva-ti cateva momente pentru a gandi pozitiv la ziua din fata ta. Ingenunchiaza si aseaza-te pe calcaie. Apleaca-te in fata si lasa-ti mainele usoara pe langa corp. Lasa capul sa se odihneasca pe saltea. Ramaie in aceasta pozitie timp de 45 de secunde.

Autor: Mihaela Rotaru

Articole recomandate

Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata
Te-ai ingrasat cateva kilograme de sarbatori si vrei sa slabesti repede, fara sa faci insa prea multe eforturi si fara sa renunti la dulce? Iti propunem o dieta simpla si rapida, care te va ajuta sa scapi usor de kilogramele nedorite, fara sa te infometezi. In cateva zile, vei da jos cu siguranta
Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist
Nutriționistul Cristian Mărgărit a dezvăluit care este secretul pentru a controla foamea. Nu este vorba despre niste reguli stricte, ci despre niste masuri mult mai simple, la care cu siguranta nu te-ai fi gandit ca au un efect atat de important in organismul tau. 
Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe