Skip to article

8 exercitii pentru un posterior tonifiat

8 exercitii pentru un posterior tonifiat
Daca nu ai timp si bani pentru mersul la sala de sport, poti face chiar acasa cateva exercitii, care te vor ajuta sa te mentii in forma si sa ai un posterior tonifiat . Pentru rezultate vizibile repeta aceste exercitii in fiecare zi, cel putin 30 de minute.

Cu ajutorul acestor exercitii iti vei lucra atat muschii fesieri, cat si pe cei abdominali. Sariturile, intinderile si fandarile te vor ajuta sa te mentii in forma chiar si atunci cand nu mergi la sala.

Iata mai jos cateva exercitii pe care le poti efectua pentru un posterior tonifiat:

Genoflexiuni. Stai cu picioarele departate si fundul in spate, cu pieptul in fata. Apleaca-te si ridicate, apoi stai cateva secunde in pozitia ghemuit, inainte de a te ridica. Atunci cand realizezi genoflexiuni in mod regulat, coapsele tale vor fi lucrate la intensitate maxima. Exercitiile in care ramai cateva secunde in pozitia ghemuit sunt cele mai eficiente. In acest fel iti vei intari si tonifia musculatura. Repeta accest exercitiu de 10 ori, in cate 3 reprize.

Sarituri. Din pozitia de genoflexiuni, cu genunchii departati si mainile pe langa corp, indoaie genunchii la 90 de grade. La urcare, ridica mainile pe langa cap si sari in sus cat poti de mult. Cand cobori, indoaie usro genunchii. Repeta acest exercitiu de 10 ori.

Incrucisari cu banda elastica. Cu ajutorul unei benzi elastice, fixate de o usa, fa cateva exercitii pentru picioare si posterior. Intinde bine banda, apoi incearca sa iti incrucisezi picioarele, pe rand. Repeta acest exercitiu de 10 ori, in doua reprize.

Pozitia broastei. Aseza-te pe podea in maini si genunchi. Indoaie piciorul stang si ridica-l pana devine paralele cu solul. Flexeza apoi piciorul de sus in jos. Repeta exercitiul si cu piciorul drept. Fa acest exercitiu de 10 ori.

Fandari. Pentru un posterior tonifiat incearca sa faci cateva fandari in sensul acelor de ceasornic. Cu mainile in solduri, fandeaza piciorul drept si indoaie genunchiul la 90 de grade. Revino apoi in pozitia initiala. Fa un pas in partea stanga si repeta fandarea. Repeta apoi exercitiul si cu piciorul stang. Fa acest exercitiu de 10 ori cu fiecare picior. In timpul exercitiului pastreaza spatele drept.

Urcari cu piciorul ridicat. Aseaza in fata ta un steper. Urca-te cu piciorul stang si ridica-le pe cel drept. Indoaie genunchiul pana devine paralel cu podeaua. Revino apoi cu piciorul drept pe podea. Repeta exercitul de 10 ori cu fiecare picior. Pentru efecte vizibile, foloseste in timpul exercitiului si 2 gantere.

Intinderi. Din pozitia drepti, cu picioarele departate, inclina-te incetisor, pastrand picioarele cat mai drepte posibil, pana cand mainile ating podeaua. Inpinge pieptul inainte si revino apoi incet in picioare. Repeta exercitiul de 10 ori.

Pozitia taietorului de lemne. Cu ajutorul unei gantere, fa cateva exercitii pentru posterior si brate. Din pozitia ghemuit, cu genunchii departati, lasa ganterele sa atarne. Apleaca-te in jos pana cand genunchii sunt indoiti la 90 de grade. Incordeaza abdomenul si ridica-te in picioare, cu bratele deasupra capului. Apleaca apoi bratele cu gantera putin in fata. Repeta exercitiul de 10 ori.

Autor: Mihaela Rotaru

Articole recomandate

Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata
Te-ai ingrasat cateva kilograme de sarbatori si vrei sa slabesti repede, fara sa faci insa prea multe eforturi si fara sa renunti la dulce? Iti propunem o dieta simpla si rapida, care te va ajuta sa scapi usor de kilogramele nedorite, fara sa te infometezi. In cateva zile, vei da jos cu siguranta
Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist
Nutriționistul Cristian Mărgărit a dezvăluit care este secretul pentru a controla foamea. Nu este vorba despre niste reguli stricte, ci despre niste masuri mult mai simple, la care cu siguranta nu te-ai fi gandit ca au un efect atat de important in organismul tau. 
Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe