Skip to article

Antrenament pentru sezonul rece - Valeriu Popa

Antrenament pentru sezonul rece - Valeriu Popa
Odata cu venirea iernii trebuie sa avem grija de imunitatea organismului nostru pentru a lupta contra racelilor sezoniere.

Iarna ne mentinem sanatatea atat printr-o alimentatie bogata in vitamine si minerale, precum si printr-o hidratare corespunzatoare.

Sportul nu trebuie sa lipseasca din obiceiurile noastre zilnice, pentru a lupta contra predispozitiei spre ingrasare cauzata de incetinirea metabolismului.

O suita de exercitii care ard caloriile in plus si mentin tonusul si vitalitatea corpului nostru reprezinta solutia ideala pentru a trece cu bine peste iarna.

In continuare va prezentam un program in circuit, recomandat in perioada iernii, intrucat stimuleaza sistemul imunitar ai mentine tonusul musculaturii.

Antrenamentul incepe cu o incalzire completa a organismului, esentiala pentru realizarea unui antrenament corect ai pentru pastrarea performantei. Se trece in primul rand pe la bicicleta stationara apoi la banda de alergare.

Antrenament pentru sezonul rece - bicicleta stationara si banda de alergare - Valeriu Popa - Technogym Master Trainer pe video.ele.ro

Urmeaza exercitii menite sa ajute functionarea corecta a musculaturii bratelor, si anume a bicepsilor si a tricepsilor, fara pauza dupa incalzirea initiala.

Antrenament pentru sezonul rece - exercitii biceps si triceps - Valeriu Popa - Technogym Master Trainer pe video.ele.ro

Incalzirea trenului superior si exercitiile pentru spate completeaza antrenamentul pentru sezonul rece.

Cele 30 de minute de exercitii pentru partea superioara a corpului sunt suficiente pentru a mentine alert organismul si a fi in forma pe perioada iernii.

Antrenament pentru sezonul rece - incalzirea trenului superior si tractiuni spate - Valeriu Popa - Technogym Master Trainer pe video.ele.ro

Filmare realizata cu sprijinul Technogym
Locatia a fost pusa la dispozitie de Pescariu Sports & Spa

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism