Skip to article

Antrenamentul cu gantere

Antrenamentul cu gantere
Fie ca iti place sa mergi la sala sau preferi sa ramai acasa, sigur vei gasi zeci de exercitii cu gantere care sa-ti serveasca drept antrenament.

Exercitiile cu gantere sunt excelente daca vrei sa-ti construiesti muschii mai puternici, sa reduci grasimile si sa te simti mai energica si mai relaxata. Exercitiile pe care le alegi, greutatea pe care o ridici si numarul de seturi executate depind de rezultatul pe care vrei sa-l obtii.

Pentru tricepsi, pectorali si deltoizi anteriori

Stai intinsa pe spate pe o banca. Sustine greutatile deasupra pieptului, bratele drepte, cu palmele spre picioare. Coboara incet greutatile pana la nivelul pieptului. Impinge apoi din nou greutatile in sus, ca sa revii la pozitia de start. Evita sa indoi coastele - astfel, tensiunea ramane la nivelul pectoralilor.

Aseaza-te culcata pe o banca si tine greutatile deasupra pieptului. Palmele sa fie fata in fata. Indoaie usor coatele, ca si cand ai vrea sa imbratisezi pe cineva, si mentine aceasta flexare pe tot parcursul exercitiului. Atunci cand bratele sunt paralele cu podeaua, foloseste aceeasi miscare ca sa ajungi cu greutatile la pozitia initiala, si apoi repeta.

Antrenamentul cu gantere
Pentru umeri

Din pozitia stand, cu genunchii usor departati si ganterele sustinute paralel pe langa corp, indoaie usor coatele si ridica ganterele in lateral, mentinand coatele flexate. Cand bratele sunt paralele cu podeaua, coboara usor ganterele in pozitia de start si repeta.

Pentru bicepsi

Din pozitia stand, tine o gantera intr-una din maini, paralel cu corpul. Palmele sunt pozitionate fata in fata. Flexeaza cotul si ridica usor greutatea. Umarul ramane fix. Poti sa executi miscarea cu o singura mana sau cu ambele in acelasi timp.

Pentru spate

In pozitia stand, cu picioarele departate la nivelul umerilor si genunchii usor indoiti, tine doua gantere paralel pe langa corp. Foloseste muschii spatelui pentru a cobori greutatile de-a lungul picioarelor. Spatele si capul trebuie sa ramana drepte, iar abdomenul incordat. Coboara greutatile doar atat cat te simti confortabil, chiar daca asta inseamna doar pana la nivelul genunchilor. Ridica-te in pozitia de start, cu spatele drept si genunchii usor flexati si repeta.

Articole recomandate

Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe
Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore
Ohvaz este un producator local de ovaz cu lapte de migdale, budinca de chia, limonada artizanala si alte cateva bunatati. Totul fara zahar, fara conservanti, fara chimicale de nici un fel. Toate produsele Ohvaz pot fi comandate online prin site-ul lor, iar cea mai recenta statistica arata un
Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma
Nutritionistul Mihaela Bilic a oferit cateva lamuriri asupra produselor expirate si a explicat ca unele alimente pot fi consumate totusi chiar daca a trecut termenul lor de valabilitate. Intr-o postare pe pagina sa de Facebook, specialistul in nutritie a exemplificat si a aratat ca putem avea