Skip to article

Cele mai bune exercitii pentru tipul tau de silueta - Silueta Para

Cele mai bune exercitii pentru tipul tau de silueta - Silueta Para
Pentru a combate cat mai bine grasimea, trebuie sa stii ce silueta ai. Esti para, mar sau pastaie? Uita-te in oglinda, si dupa ce te lamuresti, fa exercitiile potrivite!

Silueta para

Daca ai corpul ca al lui J-Lo sau Beyonce, atunci esti o para. Perele sunt mai mici in partea de sus si au solduri proeminente. Ele tind sa aiba un metabolism incet. Strategia de lucru trebuie sa se concentreze pe dezvoltarea muchilor in partea superioara a corpului (brate, piept, umeri) pentru a echilibra silueta si a crea o forma de clepsidra. De aceea, ai nevoie sa combini exercitiile aerobice cu cele de forta.

Incearca exercitiile urmatoare de 3 ori pe saptamana. Fa cate 1-3 seturi a cate 20-30 repetari, cu pauze scurte intre seturi (maximum 60 secunde).

1. Fandare

Aceasta miscare te va ajuta sa-ti construiesti muschii fundului, coapselor si gambelor. Stai sus, cu picioarele apropiate si apoi ghemuieste-te incet. Adu mainile in partea de jos a tibiei, coloana vertebrala in pozitie verticala.

Cu genunchii indoiti, du piciorul drept in spate, astfel incat picioarele sa se apropie din nou din nou impreuna. Incruciseaza-ti piciorul drept in spatele celui stang, intr-o fandare de reverenta. Corpul tau ar trebui sa fie in pozitie verticala. Adu piciorul drept inapoi la pozitia initiala.

2. Ridicari de greutati cu genunchii sus

Stai cu picioarele departate la nivelul umerilor, pieptul sus si umerii inapoi. Tine o gantera de 2 kg in fiecare mana, cu palmele indreptate in sus.

Ridica genunchiul drept aducand in acelasi timp si palmele spre umeri (indoaie-ti coatele). Coboara-ti genunchiul drept si mainile simultan, cu o miscare lenta (numara pana la 2 in sus, si 2 in jos).

3. Ingenunchiere

Aceasta miscare iti lucreaza toti muschii umerilor, fiind benefica pentru a arata bine in maiouri si camasi fara maneci. Stai in genunchi, cu pieptul inainte, umerii trasi in spate, spatele drept si abdomenul incordat. Tine cate o gantera de 2 kg in fiecare mana la nivelul soldurilor, coatele usor indoite, cu palmele spre spate.

Ridica greutatile prin rotirea umerilor / coatelor, astfel incat palmele sa ajunga in fata la nivelul umerilor, mentinand genunchii indoiti.Trebuie sa vezi ganterele cu vederea periferica si sa le duci peste cap fara sa le arunci. Apoi, coboara ganterele incet pana la nivelul umerilor si roteste-ti mainile astfel incat palmele sa revina la pozitia initiala.

Afla care sunt cele mai bune exercitii pentru Silueta Mar !

Afla care sunt cele mai bune exercitii pentru Silueta Pastaie !

Autor: Nuage

Articole recomandate

Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata
Te-ai ingrasat cateva kilograme de sarbatori si vrei sa slabesti repede, fara sa faci insa prea multe eforturi si fara sa renunti la dulce? Iti propunem o dieta simpla si rapida, care te va ajuta sa scapi usor de kilogramele nedorite, fara sa te infometezi. In cateva zile, vei da jos cu siguranta
Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist
Nutriționistul Cristian Mărgărit a dezvăluit care este secretul pentru a controla foamea. Nu este vorba despre niste reguli stricte, ci despre niste masuri mult mai simple, la care cu siguranta nu te-ai fi gandit ca au un efect atat de important in organismul tau. 
Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe