Skip to article

Ciclism pentru incepatori

Ciclism pentru incepatori
Mersul pe bicileta poate fi o metoda eficienta pentru tonifierea muschilor picioarelor.

Acest tip de exercitiu este indicat celor ce vor sa-si protejeze genunchii, gleznele si spatele.

Asadar, daca ai probleme de acest gen atunci poti opta pentru ciclism.

Practica ciclismul timp de sase saptamani

Prima etapa a acestui tip de program dureaza sase saptamani.

Dupa ce vei trece de prima pedaleaza spre urmatoarea. Exercitiile spinning chiar dau rezultate.

Exista cateva tehnici care te vor ajut sa previi fracturile, ranile sau diferite dureri.

Iata cateva tips-uri care te-ar putea ajuta:

Tine-ti coatele flexate si relaxate pentru a amortiza mai usor socurile diferitelor obstacole.

Atunci cand pedalezi trebuie doar sa flexezi genunchii.

Nu te lasa cu tot corpul in jos si tineti coloana vertebrala relaxata si dreapta.

Daca iti simti fesele miscandu-se de la stanga la dreapta atunci, cu siguranta, seaua bicicletei este prea sus.

Repozitioneaz-o si simte-te confortabil pe aceasta.

Pentru ca muschii picioarelor sa lucreze corect trebuie sa:

Impingi cu tot piciorul pedala bicicletei. Nu forta doar partea talpilor.
Ciclism pentru incepatori


Odata ce piciorul ajunge jos misca-te ca si cum ai vrea sa atingi solul cu adidasul.

Picioarele se vor antrena perfect cu ajutorul acestei miscari controlate.

Bicicletele de sala

Daca nu ai o bicicleta sau afara ploua atunci ai gasit solutia.

Pentru indeplinirea exercitiilor tale fizice nu trebuie sa fie obstacole.

Imbraca-te sport, pune-ti adidasii si urca-te pe bicicleta.

Seteaza puterea de rezistenta la un nivel de 20 la suta din maximul acesteia.

Mai exact este vorba de nivelul 2 al bicicletei cu 10 niveluri, nivelul 3 pentru o bicicleta cu 15 niveluri sau nivelul 4 pentru o bicicleta cu 20 de niveluri.

Inainte de toate trebuie sa faci o mica incalzire

Pentru a evita intinderile fa cateva genufleziuni sau stretching. Accentueaza pe zona picioarelor.

Prima repriza de ciclism trebuie facuta cu o putere minima a muschilor. Ea va creste pe masura repetitiilor.

Articole recomandate

Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata
Te-ai ingrasat cateva kilograme de sarbatori si vrei sa slabesti repede, fara sa faci insa prea multe eforturi si fara sa renunti la dulce? Iti propunem o dieta simpla si rapida, care te va ajuta sa scapi usor de kilogramele nedorite, fara sa te infometezi. In cateva zile, vei da jos cu siguranta
Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist
Nutriționistul Cristian Mărgărit a dezvăluit care este secretul pentru a controla foamea. Nu este vorba despre niste reguli stricte, ci despre niste masuri mult mai simple, la care cu siguranta nu te-ai fi gandit ca au un efect atat de important in organismul tau. 
Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe