Skip to article

Cum iti construiesti un fund frumos?

Fundul tau are nevoie de o schimbare? Un pic de miscare zilnica va actiona precum un lifting.



Vrei sa ai fundul perfect vazut la Tv? Asta depinde doar de tine si de genele tale, dar macar poti sa arati bine in blugi.


Iata ce miscari iti propunem!





Fandare inainte

Cum iti construiesti un fund frumos?



Aceasta miscare te ajuta sa-ti tonifici coapsele si gambele, dar arde si calorii. Cu picioarele paralele si indepartate la nivelul umerilor, fa un pas gigantic in fata. Coboara-ti corpul usor, indoaie-ti ambii genunchi si intoarce-te in pozitia initiala. Repeta cu celalalt picior. Nu pune genunchiul din spate pe pamant.

Ghemuiri

Cum iti construiesti un fund frumos?



Ghemuirile pun la treaba muschii gluteali si poti dezvolta musculatura mai puternica adaugand greutati. Cu picioarele paralele, indepartate la nivelul umerilor, coboara incet soldurile ca si cum te-ai aseza pe un scaun invizibil, apoi intoarce-te in picioare. Ai grija ca genunchii sa nu depaseasca degetele de la picioare. Tine-ti spatele drept si incordat.

Ghemuiri cu mingea

Cum iti construiesti un fund frumos?



Daca nu esti experimentata si nu te descurci cu ghemuirile de dinainte, foloseste mingea si zidul pentru ajutor. Fa cel putin 15 repetari, de 3 ori pe saptamana. Tine mingea intre mijloc si perete. Misca-te incet, du-ti picioarele in fata astfel incat genunchii sa ramana in spatele degetelor de la picioare.

Fandare inapoi

Cum iti construiesti un fund frumos?


Cand fandezi inapoi, lucrezi intens muschii gluteali si adaugi varietate sedintei sport. Fandarile ajuta la flexibilitatea soldurilor, fiindu-le utile in special celor care stau toata ziua la birou. Foloseste aceeasi postura ca pentru fandarile inainte, dar paseste in spate. Aminteste-ti ca genunchiul din fata sa nu depaseasca degetele.

Ridicarea soldurilor pe minge

Cum iti construiesti un fund frumos?



Exercitiul acesta pune in miscare gluteus maximus, cel mai mare muschi al corpului. Ai grija sa nu folosesti muschii spatelui! Indoaie genunchii la 90 grade, picioarele apropiate. Incordeaza muschii gluteali si misca-te usor pe minge, in fata. Fa miscari mici, controlate.

Podul

Cum iti construiesti un fund frumos?



Aceasta miscare clasica este foarte benefica pentru gluteali si solduri. Stai cu spatele lipit de sol, genunchii indoiti, picioarele departate la nivelul soldurilor. Ridica-ti usor coloana de pe sol, sprijinindu-te in maini si in talpi. Incordeaza-ti fundul si coboara incet.

Ridicari de picioare

Cum iti construiesti un fund frumos?



Stai culcata pe sol, pe o parte. Tine-ti picioarlee drepte si ridica in aer un picior, apoi schimba partea si piciorul.

Cainele si hidrantul

Cum iti construiesti un fund frumos?


Miscarea clasica a cainelui care ridica piciorul sa faca pipi este foarte benefica pentru intarirea fundului. Tine-ti genunchii departati la nivelul soldurilor si mainile chiar sub umeri, coatele drepte. Ridica incet un genunchi si revino in pozitia de inceput.

Pozitia de fuga

Cum iti construiesti un fund frumos?



In plus de tonifiere musculara, acest exercitiu te ajuta sa arzi multe calorii. Tine degetele departate pe sol, pentru a proteja incheieturile.

Sursa foto: www.webmd.com

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui