Skip to article

Cum sa devii dependenta de sport?

Cum sa devii dependenta de sport?
Sportul este benefic pentru psihic, caci favorizeaza secretia de endorfine, dar si pentru silueta, deoarece ne remodeleaza trasaturile. Miscarea este secretul fetelor sanatoase! Iata cateva motive pentru a ramane motivata sa faci sport!

Alege o sala de sport aproape de casa

E logic: te antrenezi mai des daca ai sala la 10 minute de mers pe jos din propria casa si n-ai nevoie de timp pentru a cauta un loc de parcare.

Incearca sporturi noi

Exista persoane carora le place sa practice mereu acelasi sport, in acelasi loc, cu acelasi profesor, deoarece astfel se simt in siguranta. Pe de alta parte, exista cele carora le plac noutatile, care isi doresc sa progreseze, sa lucreze mereu grupe noi de muschi, prin practicarea de sporturi noi.

Jump Fit: un sport pentru defulare, foarte cardio, care alterneaza momente de sarit coarda cu miscari din box.
Yoga Swing: un sport pentru relaxare, o ora de relaxare si exercitii in hamac, impreuna cu antrenorul personal.
Urban Rebounding: un sport amuzant pe trambulina.

Nu stabili stacheta prea sus

Atentie la inceput, cand esti super-motivata, sa nu exagerezi cu activitatea fizica! Nu e bine sa te antrenezi de 5 ori pe saptamana daca inainte erai o leguma de canapea. Mareste numarul de sedinte gradual.

Gandeste-te la sport ca la un gest natural

Metrou, birou, somn: femeile care practica sport in aer liber au inteles importanta unei sedinte bune de oxigenare. Uita-te spre cer, admira arborii, simte vantul prin par, asculta pasarile: asta trebuie sa urmaresti atunci cand alergi. Chiar si atunci cand cerul nu e super-albastru si cand nu e foarte cald, scopul sportului e sa te deconecteze de problemele zilnice.

Fa-o in ritmul tau

Nu e obligatoriu sa urmezi metoda celor doua sedinte de sport saptamanale. Daca faci cate 3 sedinte de yoga a cate 10 minute in propria casa, atunci o sedinta la sala e deja bine.

Trezeste-ti endorfinele

Cu cat efortul fizic este mai intens, cu atat "recompensa" in endorfine va fi mai mare. Acesti hormoni sunt eliberati de corp pentru atenuarea durerilor, care apar atunci cand celulele musculare sufera. Endorfinele dau o senzatie incomparabila de bine, pe care sportivii o apreciaza mult. Ca rezultat, ei nu mai simt sportul ca pe o corvoada, ci devin dependenti de el, caci le provoaca placere. In genera, sunt necesare 10-15 minute de alergat pentru a simti beneficiile endorfinelor.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism