Skip to article

Dieta si exercitii pentru a scapa de colacei in 7 zile

Dieta si exercitii pentru a scapa de colacei
Cum dau primele raze de soare, cum incepi sa visezi la dupa-amiezile insorite pe care ti le petreceai pe plaja sau la piscina. Chiar daca inca nu este momentul sa faci bai de soare, trebuie sa te pregatesti din timp pentru zilele in care vei renunta la haine si iti vei etala corpul de zeita in costum de baie.

Dar ce cauta acei colacei pe abdomenul tau? Daca vrei sa-i impresionezi pe cei din jur cu silueta ta si vrei sa te simti sexy, trebuie neaparat sa scapi de ei.

Ai 7 zile la dispozitie sa-ti scoti arsenalul de lupta si sa topesti straturile de grasime care ti-au invadat muschii abdominali. Dieta si exercitiile potrivite te pot ajuta sa-ti duci planul la bun sfarsit.

Din fericire, vei vedea ca poti scapa rapid de colacei fara sa depui un efort exagerat nici in ceea ce priveste alimentatia, nici in ceea ce priveste miscarea.

Dieta cu lactate pentru a scapa de colacei

Colaceii sunt acele depozite adipoase care, pe langa faptul ca nu arata bine, pot favoriza declansarea anumitor boli. Astfel, este important sa scapi de ei cat mai repede, atat pentru a arata bine, cat si pentru a-ti proteja sanatatea. Cea mai simpla dieta pe care o poti tine pentru a topi colaceii in timp record este dieta cu lactate. De ce tocmai lactate? Intrucat aceste produse au un continut ridicat de calciu, un mineral care accelereaza metabolismul si favorizeaza arderea rapida a grasimilor. In plus, calciul te ajuta sa-ti mentii masa musculara si chiar sa o cresti usor.

Dieta cu lactate pentru topirea colaceilor se tine foarte simplu. Timp de 7 zile, trebuie sa consumi de 3 ori pe zi urmatoarele produse:
  • 3 linguri branza proaspata de vaca
  • 250 ml lapte degresat
  • 125-150 g iaurt degresat


  • Iata cum poate arata meniul pentru o zi de dieta:

    Mic dejun: 250 ml lapte cu cereale integrale si 1 lingura de iaurt cu 1 lingura de stafide aurii
    Gustare: 125 g iaurt degresat
    Pranz: mix de fructe uscate si banana cu 125 g iaurt degresat
    Gustare: branza proaspata de vaci cu legume proaspete
    Cina (cu 3-4 ore inainte de culcare): piept de pui sau peste cu legume gatite si 125 g iaurt
    Gustare inainte de culcare: ananas proaspat sau portocala

    Exercitii fizice pentru a scapa de colacei

    Cand te gandesti la exercitiile fizice pentru abdomen, primul tau gand este sa te apuci de clasicele abdomene. Gresit, spun specialistii. Aceste exercitii intaresc musculatura abdomenului, insa nu te scapa de stratul de grasime. In schimb, poti incerca urmatoarele exercitii, care sunt mult mai eficiente si ard rapid depozitele adipoase.

    Exercitiul 1
    Exercitiul 1

    Departeaza picioarele si pune-ti o mana in sold. Apleaca-te intr-o parte, pana atingi glezna piciorului cu varfurile degetelor. Repeta exercitiul de 10 ori, apoi inverseaza pozitia mainilor. Pentru rezultate optime, acest exercitiu trebuie realizat dimineata si seara.

    Exercitiul 2

    Intinde-te pe spate si ridica picioarele pana ajung sa formeze un unghi de 90 de grade cu pardoseala. Ridica mainile si incearca sa atingi gleznele cu varfurile degetelor. Repeta exercitiul de 10 ori, apoi fa o pauza si repeta-l din nou. In prima zi, este bine sa nu-ti fortezi corpul. Fa doar cateva astfel de exercitii pentru colacei, iar in zilele urmatoare mareste numarul exercitiilor. In acest fel, eviti febra musculara.

    Exercitiul 3
    Exercitiul 3

    Departeaza picioarele si du o mana la cap, apoi rasuceste-ti corpul in partea opusa mainii ridicate. Repeta exercitiul de cateva ori, apoi inverseaza pozitia.

    Autor: Laura Galan

    Articole recomandate

    Ce exercitii fizice sa faci in functie de forma corpului Ce exercitii fizice sa faci in functie de forma corpului
    Daca vrei sa iti ajuti silueta sa isi atinga cea mai fericita forma, afla ce exercitii fizice sa faci in functie de forma corpului tau.Imediat ce reusesti sa iti conturezi o imagine reala despre tine insati, vei putea sa gasesti solutia optima in lupta cu excesul ponderal.Trupul feminin este unic
    7 activitati sportive usoare care te ajuta sa-ti mentii silueta 7 activitati sportive usoare care te ajuta sa-ti mentii silueta
    E greu sa te mentii in forma, nu-i asa?Uita de rezistenta si de maratoane, caci pentru mentinerea unei siluete svelte si sportive ai nevoie de activitati usoare si distractive, care sa-ti mentina sanatatea.Iata ce poti alege!Mersul pe josAceasta este activitatea care se practica cel mai usor, nu ai
    Dieta si sport: cum sa fii o femeie cu forme apetisante Dieta si sport: cum sa fii o femeie cu forme apetisante
    Silueta cu forme voluptoase este un ideal pentru cele mai multe reprezentante ale sexului frumos, insa de multe ori nu stim cum sa facem sa ne pastram formele sau sa le definim mai bine. Din fericire, sa fii o femeie cu forme apetisante nu este un obiectiv imposibil de atins. Cu o dieta potrivita