Skip to article

Exercitii cu mingea de fitness

Exercitii cu mingea de fitness
Mingea de fitness, numita si mingea suedeza, este un accesoriu excelent pentru definirea musculaturii, in special a celei abdominale si a fesierilor.

Ea este utila si pentru cei care sufera de dureri de spate si reprezinta o cale amuzanta de a face un pic de sport zilnic.

Iata in imagini ce tipuri de exercitii poti face cu mingea de fitness !




Exercitii cu mingea de fitness



1. Dezvoltarea musculaturii abdominale

Toate femeile isi doresc un abdomen tonifiat ca in adolescenta, iar pentru a indulci tortura exercitiilor abdominale, mingea suedeza este perfecta!

Pozitie de plecare: lungita, cu spatele lipit de sol, cu picioarele ridicate pe minge astfel incat s-o tii cu pulpele.

Fa 3 serii a cate 10 ridicari de bust, fiind atenta sa nu plece mingea de sub tine.


Exercitii cu mingea de fitness

2. Tot abdominalii

Tonifierea corpului si in special a muschilor abdominali este joaca de copil cu ajutorul mingii de fitness! Singura problema pe care va trebui s-o depasesti: sa ramai in echilibru pe minge!

Pozitie de plecare: asezata cu spatele pe minge, ci picioarele puse bine pe sol, cu genunchii flexati, inclina-ti trunchiul fara sa misti mingea. Astfel iti lucrezi totalitatea muschilor abdominali, insa fara sa-i stresezi prea tare.


Exercitii cu mingea de fitness





3. In sfarsit, abdominalii!

Pozitie de plecare: asezata pe minge, cu picioarele bine puse pe sol. De data aceasta, mingea este sprijinita de ceva, astfel incat sa te poti concentra mai mult pe exercitii, nu pe mentinerea echilibrului.


Exercitii cu mingea de fitness




4. Un exercitiu de postura

Pozitie de plecare: asezata pe burta, in echilibru pe minge. Ridica un brat si piciorul opus. Incearca sa-ti pastrezi echilibrul cat poti de mult.



Exercitii cu mingea de fitness





5. Pentru definirea taliei

Pozitie de plecare: tine balonul in fata ta, stai cu picioarele departate la nivelul soldurilor. Ridica bratele tinand mingea si misca-ti trupul de la stanga la dreapta astfel incat sa-ti intorci si soldurile.

Executa 3 serii a cate 10 miscari de acest tip.

Articole recomandate

Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea
Barbia dubla este un element estetic deranjant pentru multe dintre femei. Desi pare greu sa scapi de ea, exista cateva exercitii care te pot ajuta sa recapeti fermitatea pielii de sub barbie. Iata 7 exercitii simple pentru a scapa de barbia dubla. 1. Ridica barbia Stai dreapta, cu umerii impinsi
Cum poti slabi cu comprese cu ghimbir Cum poti slabi cu comprese cu ghimbir
Ghimbirul poate fi un aliat de nadejde un lupta cu kilogramele in plus. Este un  puternic antioxidant, cu proprietati anti-inflamatorii, care ajuta la eliminarea toxinelor din organism.  Aplicat pe zonele cu probleme, ghimbirul poate ajuta la eliminarea grasimii. Iti poti face la tine
Greseli frecvente care te impiedica sa slabesti Greseli frecvente care te impiedica sa slabesti
Ai incercat sa tii diete, insa nu ai obtinut rezultatele dorite si nu ai reusit sa slabesti? Nutritionistii atrag atentia ca foarte multe persoane fac adesea greseli atunci cand incep un regim de slabire. Iata cateva dintre cele mai frecvente greseli care te pot impiedica sa slabesti:  Te
Dieta fulger cu lamaie: slabeste 1 kilogram pe zi Dieta fulger cu lamaie: slabeste 1 kilogram pe zi
Vrei sa slabesti usor si rapid? Poti apela la o dieta cu lamai. Aceste fructe sunt bogate in vitamina C si au numeroase beneficii pentru sanatate. Intaresc sistemul imunitar, stimuleaza tranzitul intestinal si ajuta la eliminarea toxinelor din corp, de aceea sunt recomandate adesea persoanelor care
Corina Caragea s-a ingrasat 5 kilograme in timpul pandemiei. Ce dieta a tinut ca sa scape de ele Corina Caragea s-a ingrasat 5 kilograme in timpul pandemiei. Ce dieta a tinut ca sa scape de ele
Corina Caragea a avut de luptat cu cateva kilograme in plus pe care le-a acumulat in timpul pandemiei. Prezentatoarea TV a marturisit ca s-a ingrasat 5 kilograme in perioada in care a fost nevoita sa stea in casa. A invatat sa faca prajituri in timpul izolarii, iar miscare nu a mai putut sa