Skip to article

Exercitii cu mingea de fitness

Mingea de fitness, numita si mingea suedeza, este un accesoriu excelent pentru definirea musculaturii, in special a celei abdominale si a fesierilor.

Ea este utila si pentru cei care sufera de dureri de spate si reprezinta o cale amuzanta de a face un pic de sport zilnic.

Iata in imagini ce tipuri de exercitii poti face cu mingea de fitness !




Exercitii cu mingea de fitness



1. Dezvoltarea musculaturii abdominale

Toate femeile isi doresc un abdomen tonifiat ca in adolescenta, iar pentru a indulci tortura exercitiilor abdominale, mingea suedeza este perfecta!

Pozitie de plecare: lungita, cu spatele lipit de sol, cu picioarele ridicate pe minge astfel incat s-o tii cu pulpele.

Fa 3 serii a cate 10 ridicari de bust, fiind atenta sa nu plece mingea de sub tine.


Exercitii cu mingea de fitness

2. Tot abdominalii

Tonifierea corpului si in special a muschilor abdominali este joaca de copil cu ajutorul mingii de fitness! Singura problema pe care va trebui s-o depasesti: sa ramai in echilibru pe minge!

Pozitie de plecare: asezata cu spatele pe minge, ci picioarele puse bine pe sol, cu genunchii flexati, inclina-ti trunchiul fara sa misti mingea. Astfel iti lucrezi totalitatea muschilor abdominali, insa fara sa-i stresezi prea tare.


Exercitii cu mingea de fitness





3. In sfarsit, abdominalii!

Pozitie de plecare: asezata pe minge, cu picioarele bine puse pe sol. De data aceasta, mingea este sprijinita de ceva, astfel incat sa te poti concentra mai mult pe exercitii, nu pe mentinerea echilibrului.


Exercitii cu mingea de fitness




4. Un exercitiu de postura

Pozitie de plecare: asezata pe burta, in echilibru pe minge. Ridica un brat si piciorul opus. Incearca sa-ti pastrezi echilibrul cat poti de mult.



Exercitii cu mingea de fitness





5. Pentru definirea taliei

Pozitie de plecare: tine balonul in fata ta, stai cu picioarele departate la nivelul soldurilor. Ridica bratele tinand mingea si misca-ti trupul de la stanga la dreapta astfel incat sa-ti intorci si soldurile.

Executa 3 serii a cate 10 miscari de acest tip.

Articole recomandate

10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe