Skip to article

Exercitii pentru linia bikinilor

Dupa o iarna lunga in care ai hibernat sub pulovere si palton, trebuie sa te pregatesti pentru aparitia in bikini.

Iata cum sa-ti sculptezi o silueta potrivita pentru plaja, cu ajutorul miscarilor cu actiune la tinta ale fenomenului fitness Tracy Anderson!


Cum sa scapi de aripioare

Unele forme ne fac sa ne simtim sexy. Aripioarele nu fac insa parte din aceasta categorie!
Stai in pozitia de flotari, cu picioarele un pic mai departate decat distanta dintre umeri.
Indoaie-ti piciorul drept si pune-ti genunchiul jos, astfel incat sa simti abdomenul incordat.
Ridica piciorul drept cat de sus poti. Trebuie sa-ti simti muschii spatelui la lucru, pana la umar.
Repeta de 10 ori, apoi schimba la piciorul stang.

Un lifting pentru fund
Ia o gantera de 1 kilogram si pune-te pe saltea, sprijinita pe genunchi si maini. Pune-ti mainile pe gantera asezata vertical in fata ta. Daca nu ai o gantera, pune-ti o mana peste cealalta, pe podea, si tine-ti echilibrul in acest fel.
Incepand cu piciorul drept, tinandu-l indoit, ridica-l astfel incat piciorul sa fie indreptat spre tavan.
Fara sa aduci piciorul jos, indreapta-l in spatele tau si ridica-l din nou spre tavan.
Repeta de 40 ori, apoi schimba piciorul. O repetare se considera a fi compusa din "indoaie - ridica - indreapta - ridica".

Un abdomen mai tare

Pentru aceste exercitii, Tracy foloseste un copac, dar si un perete este la fel de eficient.
Stai pe spate, cu picioarele indoite si talpile lipite de un perete.
Incruciseaza-ti picioarele. Ridica-ti trunchiul in timp ce iti aduci piciorul drept indoit spre tine, in timp ce stangul ramane drept si lipit de perete.
Mentinand pozitia trunchiului, coboara-ti piciorul drept pe perete, alternandu-l cu stangul. Stai incordata pe durata unui set de 20 repetari pentru fiecare picior.
Pentru a mai schimba un pic exercitiul si a lucra si alti muschi, ridica-ti trunchiul in timp ce iti ridici si picioarele in forma de V, apoi coboara. Repeta de 10 ori.

Autor: Nuage

Articole recomandate

10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe