Skip to article

Exercitii pentru picioare

Vrei sa-ti recapeti frumusetea picioarelor? Articolul de fata iti va prezenta un mini-program pe care il poti executa chiar la tine acasa.

Cu un pic de constanta, in cateva saptamani vei putea culege rezultatele: picioare cu mult mai tonifiate si o circulatie mult mai stimulata.

Beneficiile acestor exercitii:

Exercitiile sunt legate intre ele. Acest circuit reda muschiilor rezistenta la efort.

Miscarile executate pun accent pe zonele predispuse la celulita. Acestea stimuleaza circulatia sangelui, avand ca rezultat, mentinerea tesutului in cea mai buna forma.

Contractiile ritmice ale muschilor vizeaza toata lungimea picioarelor si ajuta la drenarea corecta a lor. Acest lucru te va ajuta sa reduci retentia de apa din tesuturi.

Iata ce exercitii trebuie sa urmezi:

Faza 1

Exercitii pentru picioare



Cu mainile si genunchii lipiti de podea ridica piciorul drept de 40 de ori. Spatele tau trebuie sa fie drept si privirea indreptata inainte.

merii trebuie sa fie si ei drepti si pregatiti pentru exercitiu. Ridica piciorul drept cat de sus poti, tine muschii incordati. Spre coborare piciorul trebuie sa execute o miscre lina. Nu te grabi si respira regulat.

Cand ai terminat pregateste-te de cele 40 de ridicari cu piciorul stang.

Relaxeaza-ti picioarele, alergand pe loc timp de un 30 de secunde.

Faza 2

Cu genunchii si palmele lipite de podea ridica piciorul drept de 40 de ori in lateral. Ca si la faza 1, coloana vertebrala trebuie sa fie dreapta, privirea indreptata inainte, umerii drepti.

Ridicarile laterale trebuie sa fie executate cu piciorul cat se poate se sus.

Nu ceda! Chiar daca iti simti muschii epuizati incearca sa te mentii. Cu cat vei face mai corect aceste exercitii cu atat mai eficiente vor fi. Repeta aceste miscari si cu piciorul stang.

Relaxeaza-ti picioarele, alergand pe loc timp de un 20 de secunde.

Faza 3

Flexeaza-ti picioarele la aproximativ 70 de grade. Neformand un unghi de 90 de grade vei putea sa-ti protejezi articulatiile genunchilor.

Ca si la celelalte exercitii de pana acum, spatele si umerii trebuie sa strea drepti si privirea inainte. Executa astfel de miscari de 30 de ori.

Exercitiul trebuie facut lent astfel incat ridicarea si coborarea sa fie de aproximativ o secunda.

Faza 4

Ridica-te pe varfuri! Departeaza picioarele si ridica mainile deasupra capului. Stand pe varfuri vei urca si vei cobori de 30 de ori.

Coborarea se face pe toata talpa piciorului.

Relaxeaza-ti picioarele, alergand pe loc timp de un 10 de secunde.

Fii mai activa si corpul tau va arata superb!

Sursa: fotografie, health.howstuffworks.com

Articole recomandate

Ceaiul cu care Lidia Fecioru a slabit 30 de kilograme. Cum se prepara Ceaiul cu care Lidia Fecioru a slabit 30 de kilograme. Cum se prepara
Bioenergo-terapeutul Lidia Fecioru a dezvaluit cum a reusit sa slabeasca in timp-record 30 de kilograme.  In doar 7 luni, aceasta a ajuns sa aiba o silueta de invidiat. "Am slăbit când am început să-mi iubesc corpul. Am avut vreo 30 de kilograme în plus și spuneam
Dieta Ginei Pistol. Ce NU mananca niciodata Dieta Ginei Pistol. Ce NU mananca niciodata
Prezentatoarea show-ului ”Chefi la cutite”, Gina Pistol, a decis sa faca o schimbare in dieta, pentru a-si mentine silueta cu care ne-a obisnuit, in ciuda faptului ca este inconjurata mereu de preparate care mai de care!   „Am renuntat la gluten si lactoza, pentru ca am
Nutritionistii au dezvaluit: Ce trebuie sa mananci la fiecare masa ca sa slabesti Nutritionistii au dezvaluit: Ce trebuie sa mananci la fiecare masa ca sa slabesti
Kilogramele in plus apar adesea din cauza unei alimentatii haotice si dezechilibrate. Nutritionistii sustin insa ca putem slabi fara sa tinem diete stricte sau alte regimuri alimentare restrictive. Unul dintre secrete consta in a planifica mesele. Odata ce ai idee asupra meniului de la fiecare
Dieta cu apa calda. Slabesti pana la 18 kilograme, iar rezultatele se vad in primele doua saptamani Dieta cu apa calda. Slabesti pana la 18 kilograme, iar rezultatele se vad in primele doua saptamani
O farmacista japoneza spune ca dieta cu apa calda este foarte eficienta si are rezultate rapide. Ea a marturisit ca a slabit 18 kilograme cu aceasta dieta. Dieta presupune să mănânci o banană la micul dejun şi să bei apă călduţă pe tot parcursul
Slabeste in timp ce dormi! 3 lucruri simple pe care trebuie sa le faci in timpul zilei Slabeste in timp ce dormi! 3 lucruri simple pe care trebuie sa le faci in timpul zilei
Daca vrei sa scapi de cateva kilograme, insa nu ai timp sa mergi la sala de sport si nici nu vrei sa tii diete stricte, poti sa adopti cateva obiceiuri simple si sanatoase.  Daca pui in aplicare aceste obiceiuri pe timpul zilei, ele iti vor accelera metabolismul si te vor ajuta sa slabesti in
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda