Skip to article

Exercitii pentru picioare

Vrei sa-ti recapeti frumusetea picioarelor? Articolul de fata iti va prezenta un mini-program pe care il poti executa chiar la tine acasa.

Cu un pic de constanta, in cateva saptamani vei putea culege rezultatele: picioare cu mult mai tonifiate si o circulatie mult mai stimulata.

Beneficiile acestor exercitii:

Exercitiile sunt legate intre ele. Acest circuit reda muschiilor rezistenta la efort.

Miscarile executate pun accent pe zonele predispuse la celulita. Acestea stimuleaza circulatia sangelui, avand ca rezultat, mentinerea tesutului in cea mai buna forma.

Contractiile ritmice ale muschilor vizeaza toata lungimea picioarelor si ajuta la drenarea corecta a lor. Acest lucru te va ajuta sa reduci retentia de apa din tesuturi.

Iata ce exercitii trebuie sa urmezi:

Faza 1

Exercitii pentru picioare



Cu mainile si genunchii lipiti de podea ridica piciorul drept de 40 de ori. Spatele tau trebuie sa fie drept si privirea indreptata inainte.

merii trebuie sa fie si ei drepti si pregatiti pentru exercitiu. Ridica piciorul drept cat de sus poti, tine muschii incordati. Spre coborare piciorul trebuie sa execute o miscre lina. Nu te grabi si respira regulat.

Cand ai terminat pregateste-te de cele 40 de ridicari cu piciorul stang.

Relaxeaza-ti picioarele, alergand pe loc timp de un 30 de secunde.

Faza 2

Cu genunchii si palmele lipite de podea ridica piciorul drept de 40 de ori in lateral. Ca si la faza 1, coloana vertebrala trebuie sa fie dreapta, privirea indreptata inainte, umerii drepti.

Ridicarile laterale trebuie sa fie executate cu piciorul cat se poate se sus.

Nu ceda! Chiar daca iti simti muschii epuizati incearca sa te mentii. Cu cat vei face mai corect aceste exercitii cu atat mai eficiente vor fi. Repeta aceste miscari si cu piciorul stang.

Relaxeaza-ti picioarele, alergand pe loc timp de un 20 de secunde.

Faza 3

Flexeaza-ti picioarele la aproximativ 70 de grade. Neformand un unghi de 90 de grade vei putea sa-ti protejezi articulatiile genunchilor.

Ca si la celelalte exercitii de pana acum, spatele si umerii trebuie sa strea drepti si privirea inainte. Executa astfel de miscari de 30 de ori.

Exercitiul trebuie facut lent astfel incat ridicarea si coborarea sa fie de aproximativ o secunda.

Faza 4

Ridica-te pe varfuri! Departeaza picioarele si ridica mainile deasupra capului. Stand pe varfuri vei urca si vei cobori de 30 de ori.

Coborarea se face pe toata talpa piciorului.

Relaxeaza-ti picioarele, alergand pe loc timp de un 10 de secunde.

Fii mai activa si corpul tau va arata superb!

Sursa: fotografie, health.howstuffworks.com

Articole recomandate

Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara
De obicei, micul dejun si pranzul sunt consumate pe fuga, ceea ce transforma masa de seara in cea mai importanta masa a zilei. Mare greseala, spun nutritionistii! Ce alte greseli faci, probabil, si tu la masa de seara? Iata cateva exemple explicate de dr. J. Cheskin, directorul Centrului de
Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile
Dieta cu lamaie este recomandata persoanelor care nu pot tine o dieta restrictiva. Aceasta dieta este usor de urmat si te ajuta sa scapi de 10 kilograme in doar 16 zile.  În prima zi se va bea zeama de la o lămâie, în a doua zi, sucul a două lămâi, în a
Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic
Cum sa slabesti. Daca vrei sa slabesti si sa-ti mentii silueta, kilogramele pe care le ai in prezent te pot ajuta. Mai exact, cu ajutorul lor poti afla cate calorii trebuie sa mananci zilnic pentru a te mentine in forma. Daca mananci mai multe calorii decat este necesar, degeaba respecti
Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie
Cura de slabire sau mai degraba infometarea este pentru multi oameni, din pacate, raspunsul corect pentru a scapa de kilogramele in plus. Nu este insa si parerea specialistilor care ii sfatuiesc pe doritori sa aleaga o cura de slabire care sa ii ajute sa piarda treptat din surplusul de greutate,
De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta
Daca vrei sa dai jos cateva kilograme sau dimpotriva vrei sa adaugi cateva kilograme, e bine sa apelezi la un specialist in nutritie. Pentru a evita astfel de situatii e bine sa cauti un medic sau un nutritionist absolvent al facultatii de nutritie. Cum te poate ajuta un specialist in nutritie In
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda