Skip to article

Exercitii pentru un corp mai ferm

Vara se apropie cu pasi repezi si odata cu ea si stresul ca nu avem un corp suficient de frumos pentru a-l arata. Si nici nu este posibil sa fie altfel cu modul de viata pe care il ducem: toata ziua ne-o petrecem stand pe un scaun in fata calculatoarelor, mergem apoi acasa si dupa ce trebaluim astfel incat lucrurile sa para cat de cat sub control ne prabusim pe un fotoliu si ne dorim sa nu mai miscam un deget. Acum insa este timpul sa schimbam cate ceva. Sa cautam moduri mai active de relaxare. Nu de alta, dar este frustrant sa fii jenata sa te dezbraci la mare sau sa porti rochita sexi pe care ai cumparat-o cu atata placere.

Este la indemana noastra ca acest scenariu sa nu se adevereasca. Din fericire, efortul care ni se cere nu este foarte mare, dar trebuie sa fie constant. Sa ne concentram cand facem exercitii pe anumite zone ale corpului unde stim ca avem probleme: de obicei mijlocul, coapsele si bratele. Exista un mare numar de exercitii pentru fiecare grupa de muschi. Specialistii in fitness au descoperit insa care au cea mai mare eficacitate. Sa nu uitam totusi ca suntem persoane ocupate si nu putem deveni obsedate de aspectul fizic.

Exercitii pentru abdomen
Profesorii de fitness americani au cazut de acord ca banalul exercitiu al bicicletei este cel mai indicat pentru a avea un abdomen fara grasime si cu muschi frumos conturati.

Cum se efectueaza in mod corect:
Stai culcata pe spate pe o suprafata destul de tare cu genunchii indoiti si cu talpile indreptate catre podea. Tine mainile in spatele capului si incearca sa nu il ridici atunci cand restul corpului se misca. Adu cotul drept deasupra genunchiului stang si apoi cotul stang catre genunchiul drept, combinat cu o miscare asemenatoare pedalarii. Incearca sa respiri in mod natural. Miscarile trebuie sa fie incete si controlate, iar piciorul sa fie intins la maxim de fiecare data.

Se recomanda: doua seturi de cate 20-30 astfel de miscari.

Exercitii pentru coapse
Cei mai multi instructori sunt de acord cu faptul ca genoflexiunile, indiferent daca folosesti sau nu haltere, sunt cea mai rapida cale catre coapse mai ferme.

Cum se efectueaza in mod corect:
Picioarele trebuie sa stea departate la o distanta similara cu latimea spatelui. Bratele sunt tinute de-a lungul corpului. Capul trebuie sa fie drept si spatele un pic arcuit. Inspira si adu bratele un pic in fata pentru pastrarea echilibrului. Indoaie genunchii pana cand coapsele sunt paralele cu podeaua. Fesele trebuie sa ramana deasupra nivelului genunchilor, iar genunchii nu trebuie sa depaseasca varful degetelor. Expira si ridica-te incet pana cand picioarele devin drepte. Adu din nou mainile de-a lungul corpului.

Se recomanda: doua seturi de 10-20 exercitii.

Exercitii pentru brate
Ne-am dori ca bratele noastre sa arate ca si cum ar fi sculptate. Sa se vada muschii bine conturati, sa nu atarne pielitele atunci cand intindem bratul, sa nu mai avem umerii atat de ososi. Se pare ca toate aceste probleme se pot rezolva cu ajutorul flotarilor.

Cum se efectueaza in mod corect:
Intinde-te cu fata la podea. Palmele se tin pe poadea la o distanta un pic mai mare decat cea a umerilor. Expira in timp ce iti impingi incet corpul cu ajutorul mainilor. Inspira in timp ce te apropii iar de podea. Nu te lasa insa pana la capat pentru a nu permite muschilor sa se relaxeze. In cazul in care nu ai suficienta forta pentru a te ridica efectueaza miscarea avand ambii genunchi indoiti pe podea. In acest fel vei ridica doar o parte a greutatii corpului.

Se recomanda: doua seturi de cate 10-20 de ridicari.

Pare destul de simplu, sunt exercitii pe care le faceam la sport in timpul scolii. Si sunt cele mai bune. Principalul este sa incepem treptat si sa incercam sa le facem in fiecare zi. Putem stabili un anumit moment al zilei, dimineata sau seara, astfel incat sa ne formam o obisnuinta. Ca sa ne dam seama cate exercitii trebuie sa facem putem sa tinem cont de cum ne simtim muschii. Daca intr-o zi terminam seturile de exercitii si nu simtim nici o oboseala inseamna ca trebuie sa crestem numarul lor.

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se