Skip to article

Exercitii pentru un posterior mai bombat

Exercitii pentru un posterior mai bombat
Pentru a-i oferi posteriorului tau mai multa rotunjime, trebuie sa-ti dezvolti muschii gluteali. Poti face acest lucru prin intermediul exercitiilor de forta care au ca tinta fesele si coapsele.

Incearca aceste exercitii cel putin de doua ori pe saptamana, cu o zi de pauza intre. In aproximativ 8 - 12 saptamani vei observa cum posteriorul tau incepe sa capete forme mai apetisante si, mai ales, mai tonifiate.


Genuflexiuni


Stai cu picioarele putin departate, la linia umerilor, cu varful picioarelor orientat in fata si mainile pe solduri. Lasa-te pe vine, impingand posteriorul in spate astfel incat spatele sa fie drept cu pieptul inclinat usor in fata, pe diagonala. Lasa-te in jos pana ce genunchii tai se indoaie la aproximativ 90 de grade, pozitionati deasupra gleznelor nu a degetelor. Incordeaza-ti fesele pentru a te ridica, si apoi repeta.


Exercitii pentru un posterior mai bombat

Fa doua seturi a 15 repetitii. O data ce te simti confortabila cu aceasta miscare, tine cate o gantera in fiecare mana (2 -3 kg), cu bratele pe langa corp. Ai putea simti nevoia sa incepi cu mai putine repetitii, dar pe masura ce te obisnuiesti progreseaza pana la trei seturi a cate 12 repetitii.


Daca te doare spatele, asigura-te ca nu te inclini prea mult in fata. Inclina-te pe diagionala de la umeri la solduri, mentinandu-ti pieptul deasupra taliei. Nu te indoi de la mijloc, indoaie-te din solduri. Daca te dor genunchii, impunge soldurile mai in spate si asigura-te ca greutatea corpului este tinuta in calcaie nu in degetele picioarelor pe toata durata genuflexiunilor.


Fandarea in spate


Stai cu picioarele departate la nivelul soldurilor, tinand o gantera in fiecare mana, cu bratele pe langa corp si palmele orientate spre interior. Fa o fandare in spate cu piciorul stang. Atunci cand duci piciorul in spate, sprijina-l pe degete si tine calcaiul ridicat. Lasa-ti corpul in jos pana ce genunchiul din fata face un unghi de 90 de grade.


Exercitii pentru un posterior mai bombat

In timp ce expiri, adu piciorul inapoi in fata si indreapta ambele piciore pentru a reveni in pozitie dreapta. Inspira pe masura ce te lasi in jos incet si repeta, alternand picioarele. Fa trei seturi a cate 12 repetitii cu fiecare picior.


Pentru a creste intensitatea exercitiului, stai pe o treapta joasa si pune piciorul in spate pe podea, la aproximativ 30 de cm de piciorul din fata. Lasa-te in jos indoind ambii genunchi, apoi ridica-te incordand muschii gluteali corespunzatori piciorului din fata, si termina stand cu ambele piciore pe treapta si corpul drept.


In timpul fandarii, daca simti ca te doare genunchiul din spate, du piciorul mai in spate pentru a-l intinde mai mult. Daca te doare genunchiul din fata, asigura-te ca piciorele sunt suficient de departate si ca greutatea corpului este distribuita intre calcaiul din fata si degele piciorului din spate.


Ele.ro a lansat primul serial interactiv din .ro: La mana ta. Vizioneaza episodul pilot !

Articole recomandate

Dieta Zone: slabesti in timp si sanatos pana la 25 de kilograme Dieta Zone: slabesti in timp si sanatos pana la 25 de kilograme
Dieta Zone este o dieta care are la baza un echilibru intre proteine, carbohidrati si grasimi. Acest regim alimentar presupune calcularea caloriilor, insa nu impune foarte multe restrictii in privinta alimentelor pe care le poti consuma. Barry Sears, medicul care a creat acest regim, sustine ca
Cum a slabit Mihai Morar 15 kilograme, fara sa tina dieta Cum a slabit Mihai Morar 15 kilograme, fara sa tina dieta
Prezentatorul Mihai Morar a slabit 15 kilograme. Si-a dorit sa aiba mai multa grija de sanatatea sa si a inceput sa adopte un stil de viata mai sanatos. S-a apucat serios de sport, insa a avut grija si la alimentatie. Realizatorul TV a marturisit insa ca nu a tinut o dieta minune si nici nu crede
Cel mai puternic ceai pentru slabit Cel mai puternic ceai pentru slabit
Ceaiul de scortisoara si foi de dafin este unul dintre cele mai eficiente ceaiuri pentru slabit. Foile de dafin si scortisoara au numeroase beneficii pentru sanatate si, impreuna, au proprietati antiseptice, efect diuretic si digestiv. Baut dupa mese, acest ceai ajuta la prevenirea gazelor,
Majda Aboulumosha a slabit 23 de kilograme. Afla dieta-minune Majda Aboulumosha a slabit 23 de kilograme. Afla dieta-minune
Actrita Majda Aboulumosha a slabit enorm cu ajutorul unei diete pe care a tinut-o mai multe luni. Vedeta ajunsese sa cantareasca 89 de kilograme si a decis sa ia atitudine, pentru ca kilogramele se acumulau tot mai mult. Cu multa vointa, a reusit sa ajunga la 56 de kilograme, slabind astfel 23
Dieta cu care Mara Banica a slabit 15 kilograme in doua luni Dieta cu care Mara Banica a slabit 15 kilograme in doua luni
Jurnalista Mara Banica a slabit 15 kilograme in doar doua luni. A afisat o silueta de invidiat si reuseste sa se mentina. Pentru ca toata lumea a dorit sa ii afle secretul, Mara a impartasit fanilor sai dieta care a ajutat-o sa ajunga la greutatea ideala. Mara Banica a explicat in ce consta regimul