Skip to article

Exercitii pentru un posterior mai bombat

Pentru a-i oferi posteriorului tau mai multa rotunjime, trebuie sa-ti dezvolti muschii gluteali. Poti face acest lucru prin intermediul exercitiilor de forta care au ca tinta fesele si coapsele.

Incearca aceste exercitii cel putin de doua ori pe saptamana, cu o zi de pauza intre. In aproximativ 8 - 12 saptamani vei observa cum posteriorul tau incepe sa capete forme mai apetisante si, mai ales, mai tonifiate.


Genuflexiuni


Stai cu picioarele putin departate, la linia umerilor, cu varful picioarelor orientat in fata si mainile pe solduri. Lasa-te pe vine, impingand posteriorul in spate astfel incat spatele sa fie drept cu pieptul inclinat usor in fata, pe diagonala. Lasa-te in jos pana ce genunchii tai se indoaie la aproximativ 90 de grade, pozitionati deasupra gleznelor nu a degetelor. Incordeaza-ti fesele pentru a te ridica, si apoi repeta.


Exercitii pentru un posterior mai bombat

Fa doua seturi a 15 repetitii. O data ce te simti confortabila cu aceasta miscare, tine cate o gantera in fiecare mana (2 -3 kg), cu bratele pe langa corp. Ai putea simti nevoia sa incepi cu mai putine repetitii, dar pe masura ce te obisnuiesti progreseaza pana la trei seturi a cate 12 repetitii.


Daca te doare spatele, asigura-te ca nu te inclini prea mult in fata. Inclina-te pe diagionala de la umeri la solduri, mentinandu-ti pieptul deasupra taliei. Nu te indoi de la mijloc, indoaie-te din solduri. Daca te dor genunchii, impunge soldurile mai in spate si asigura-te ca greutatea corpului este tinuta in calcaie nu in degetele picioarelor pe toata durata genuflexiunilor.


Fandarea in spate


Stai cu picioarele departate la nivelul soldurilor, tinand o gantera in fiecare mana, cu bratele pe langa corp si palmele orientate spre interior. Fa o fandare in spate cu piciorul stang. Atunci cand duci piciorul in spate, sprijina-l pe degete si tine calcaiul ridicat. Lasa-ti corpul in jos pana ce genunchiul din fata face un unghi de 90 de grade.


Exercitii pentru un posterior mai bombat

In timp ce expiri, adu piciorul inapoi in fata si indreapta ambele piciore pentru a reveni in pozitie dreapta. Inspira pe masura ce te lasi in jos incet si repeta, alternand picioarele. Fa trei seturi a cate 12 repetitii cu fiecare picior.


Pentru a creste intensitatea exercitiului, stai pe o treapta joasa si pune piciorul in spate pe podea, la aproximativ 30 de cm de piciorul din fata. Lasa-te in jos indoind ambii genunchi, apoi ridica-te incordand muschii gluteali corespunzatori piciorului din fata, si termina stand cu ambele piciore pe treapta si corpul drept.


In timpul fandarii, daca simti ca te doare genunchiul din spate, du piciorul mai in spate pentru a-l intinde mai mult. Daca te doare genunchiul din fata, asigura-te ca piciorele sunt suficient de departate si ca greutatea corpului este distribuita intre calcaiul din fata si degele piciorului din spate.


Ele.ro a lansat primul serial interactiv din .ro: La mana ta. Vizioneaza episodul pilot !

Articole recomandate

10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe