Skip to article

Exercitii pentru un posterior mai bombat

Exercitii pentru un posterior mai bombat
Pentru a-i oferi posteriorului tau mai multa rotunjime, trebuie sa-ti dezvolti muschii gluteali. Poti face acest lucru prin intermediul exercitiilor de forta care au ca tinta fesele si coapsele.

Incearca aceste exercitii cel putin de doua ori pe saptamana, cu o zi de pauza intre. In aproximativ 8 - 12 saptamani vei observa cum posteriorul tau incepe sa capete forme mai apetisante si, mai ales, mai tonifiate.


Genuflexiuni


Stai cu picioarele putin departate, la linia umerilor, cu varful picioarelor orientat in fata si mainile pe solduri. Lasa-te pe vine, impingand posteriorul in spate astfel incat spatele sa fie drept cu pieptul inclinat usor in fata, pe diagonala. Lasa-te in jos pana ce genunchii tai se indoaie la aproximativ 90 de grade, pozitionati deasupra gleznelor nu a degetelor. Incordeaza-ti fesele pentru a te ridica, si apoi repeta.


Exercitii pentru un posterior mai bombat

Fa doua seturi a 15 repetitii. O data ce te simti confortabila cu aceasta miscare, tine cate o gantera in fiecare mana (2 -3 kg), cu bratele pe langa corp. Ai putea simti nevoia sa incepi cu mai putine repetitii, dar pe masura ce te obisnuiesti progreseaza pana la trei seturi a cate 12 repetitii.


Daca te doare spatele, asigura-te ca nu te inclini prea mult in fata. Inclina-te pe diagionala de la umeri la solduri, mentinandu-ti pieptul deasupra taliei. Nu te indoi de la mijloc, indoaie-te din solduri. Daca te dor genunchii, impunge soldurile mai in spate si asigura-te ca greutatea corpului este tinuta in calcaie nu in degetele picioarelor pe toata durata genuflexiunilor.


Fandarea in spate


Stai cu picioarele departate la nivelul soldurilor, tinand o gantera in fiecare mana, cu bratele pe langa corp si palmele orientate spre interior. Fa o fandare in spate cu piciorul stang. Atunci cand duci piciorul in spate, sprijina-l pe degete si tine calcaiul ridicat. Lasa-ti corpul in jos pana ce genunchiul din fata face un unghi de 90 de grade.


Exercitii pentru un posterior mai bombat

In timp ce expiri, adu piciorul inapoi in fata si indreapta ambele piciore pentru a reveni in pozitie dreapta. Inspira pe masura ce te lasi in jos incet si repeta, alternand picioarele. Fa trei seturi a cate 12 repetitii cu fiecare picior.


Pentru a creste intensitatea exercitiului, stai pe o treapta joasa si pune piciorul in spate pe podea, la aproximativ 30 de cm de piciorul din fata. Lasa-te in jos indoind ambii genunchi, apoi ridica-te incordand muschii gluteali corespunzatori piciorului din fata, si termina stand cu ambele piciore pe treapta si corpul drept.


In timpul fandarii, daca simti ca te doare genunchiul din spate, du piciorul mai in spate pentru a-l intinde mai mult. Daca te doare genunchiul din fata, asigura-te ca piciorele sunt suficient de departate si ca greutatea corpului este distribuita intre calcaiul din fata si degele piciorului din spate.


Ele.ro a lansat primul serial interactiv din .ro: La mana ta. Vizioneaza episodul pilot !

Articole recomandate

Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme
Cantareata Minodora este de nerecunoscut dupa ce a reusit sa slabeasca 40 de kilograme. Artista a dus o lupta grea ani la rand cu kilogramele in plus. In sfarsit, a reusit sa slabeasca cu ajutorul unei operatii de micsorare a stomacului, insa la scurt timp s-a ingrasat la loc.  Minodora a
Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa
Sanatatea copiilor este pe primul loc pentru orice parinte, mai ales in aceasta perioada de pandemie. Stim ca pentru a-i proteja si a le intari imunitatea si organismul este bine sa le dam zilnic sa manance fructe si legume proaspete, crescute cat mai natural. Insa te-ai gandit cate dintre acestea
Cea mai eficienta dieta cu oua. Slabesti 10 kilograme in 7 zile Cea mai eficienta dieta cu oua. Slabesti 10 kilograme in 7 zile
Dieta cu oua este o cura de slabire drastica, de aceea nu este recomandat sa o tii mai mult de 7 zile. Are rezultate rapide, insa nu trebuie sa o urmezi daca ai probleme de sanatate. Consulta medicul inainte de a tine orice cura de slabire!  Carnea de pui sau cea de vită care apare
Dieta cu muraturi! Cum slabesti rapid toamna Dieta cu muraturi! Cum slabesti rapid toamna
Toamna este anotimpul perfect pentru a scapa de cateva kilograme in plus! Muraturile, pe care numeroase gospodine le pregatesc, pot ajuta la pierderea kilogramelor.  Pe langa faptul ca sunt bogate in vitamine, muraturile au foarte putine calorii. Un castravete murat de aproximativ 140 de
Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea
Barbia dubla este un element estetic deranjant pentru multe dintre femei. Desi pare greu sa scapi de ea, exista cateva exercitii care te pot ajuta sa recapeti fermitatea pielii de sub barbie. Iata 7 exercitii simple pentru a scapa de barbia dubla. 1. Ridica barbia Stai dreapta, cu umerii impinsi