Skip to article

Exercitii pentru un posterior mai bombat

Pentru a-i oferi posteriorului tau mai multa rotunjime, trebuie sa-ti dezvolti muschii gluteali. Poti face acest lucru prin intermediul exercitiilor de forta care au ca tinta fesele si coapsele.

Incearca aceste exercitii cel putin de doua ori pe saptamana, cu o zi de pauza intre. In aproximativ 8 - 12 saptamani vei observa cum posteriorul tau incepe sa capete forme mai apetisante si, mai ales, mai tonifiate.


Genuflexiuni


Stai cu picioarele putin departate, la linia umerilor, cu varful picioarelor orientat in fata si mainile pe solduri. Lasa-te pe vine, impingand posteriorul in spate astfel incat spatele sa fie drept cu pieptul inclinat usor in fata, pe diagonala. Lasa-te in jos pana ce genunchii tai se indoaie la aproximativ 90 de grade, pozitionati deasupra gleznelor nu a degetelor. Incordeaza-ti fesele pentru a te ridica, si apoi repeta.


Exercitii pentru un posterior mai bombat

Fa doua seturi a 15 repetitii. O data ce te simti confortabila cu aceasta miscare, tine cate o gantera in fiecare mana (2 -3 kg), cu bratele pe langa corp. Ai putea simti nevoia sa incepi cu mai putine repetitii, dar pe masura ce te obisnuiesti progreseaza pana la trei seturi a cate 12 repetitii.


Daca te doare spatele, asigura-te ca nu te inclini prea mult in fata. Inclina-te pe diagionala de la umeri la solduri, mentinandu-ti pieptul deasupra taliei. Nu te indoi de la mijloc, indoaie-te din solduri. Daca te dor genunchii, impunge soldurile mai in spate si asigura-te ca greutatea corpului este tinuta in calcaie nu in degetele picioarelor pe toata durata genuflexiunilor.


Fandarea in spate


Stai cu picioarele departate la nivelul soldurilor, tinand o gantera in fiecare mana, cu bratele pe langa corp si palmele orientate spre interior. Fa o fandare in spate cu piciorul stang. Atunci cand duci piciorul in spate, sprijina-l pe degete si tine calcaiul ridicat. Lasa-ti corpul in jos pana ce genunchiul din fata face un unghi de 90 de grade.


Exercitii pentru un posterior mai bombat

In timp ce expiri, adu piciorul inapoi in fata si indreapta ambele piciore pentru a reveni in pozitie dreapta. Inspira pe masura ce te lasi in jos incet si repeta, alternand picioarele. Fa trei seturi a cate 12 repetitii cu fiecare picior.


Pentru a creste intensitatea exercitiului, stai pe o treapta joasa si pune piciorul in spate pe podea, la aproximativ 30 de cm de piciorul din fata. Lasa-te in jos indoind ambii genunchi, apoi ridica-te incordand muschii gluteali corespunzatori piciorului din fata, si termina stand cu ambele piciore pe treapta si corpul drept.


In timpul fandarii, daca simti ca te doare genunchiul din spate, du piciorul mai in spate pentru a-l intinde mai mult. Daca te doare genunchiul din fata, asigura-te ca piciorele sunt suficient de departate si ca greutatea corpului este distribuita intre calcaiul din fata si degele piciorului din spate.


Ele.ro a lansat primul serial interactiv din .ro: La mana ta. Vizioneaza episodul pilot !

Articole recomandate

Dieta cu carne: slabeste 3 kilograme intr-o saptamana Dieta cu carne: slabeste 3 kilograme intr-o saptamana
Dieta cu carne este una foarte usor de tinut. Este satioasa, contine 3 mere si o gustare, iar intr-o saptamana te poate ajuta sa scapi de 3 kilograme.  Aceasta cura de slabire este ideala pentru vara, mai ales daca iti doresti sa arati bine la plaja in doar cateva zile. Iată meniul
Ce presupune tratamentul de slabire cu Accent Prime? Ce presupune tratamentul de slabire cu Accent Prime?
De cele mai multe ori pentru a ne bucura de o silueta de invidiat, nu este suficient sa avem o dieta echilibrata si un program regulat pentru activitatea fizica, ci si de tratamente corporale. Odata cu trecerea anilor ne confruntam cu 2 probleme: depunerile localizate de grasime in anumite zone ale
Diete sanatoase: Dieta alcalina - calea catre longevitate, vitalitate, sanatate Diete sanatoase: Dieta alcalina - calea catre longevitate, vitalitate, sanatate
Dieta alcalina este o notiune relativ recenta, desi la baza ei stau lucruri stiute de mii de ani care au capatat o forma concreta in anii ’20. Este vital sa cunoastem aceste informatii despre alimentatia alcalina si opusul ei, alimentatia acida pentru ca, in general, starea de boala este
Dieta cardiologilor: slabesti 2 kilograme pe zi Dieta cardiologilor: slabesti 2 kilograme pe zi
Dieta cardiologilor este un regim de slabire adresat persoanele care au mari probleme cu greutatea. Daca este urmata cu strictete, aceasta dieta te poate ajuta sa slabesti pana la 2 kilograme pe zi.  La micul dejun se servesc fructe in fiecare zi, precum piersici, portocale, pepeni, pere
Dieta naturista - inamicul kilogramelor in plus Dieta naturista - inamicul kilogramelor in plus
Inca de la inceputul acestui secol, ne confruntam treptat cu o mediatizare a siluetelor perfecte de fotomodel. Prin evolutia tehnologiei acest lucru a prins si mai repede avant, fiind tot mai des in legatura cu aspectul ideal si kilogramele ideale. Apropierea cat mai mult de greutatea ideala
Link-uri recomandate:designer interior onlinedesigner interior bucurestinikydecor.romobilier living preturiclassic interior design
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda