Skip to article

Fitness - membrele superioare

Fitness - membrele superioare
Bratele se folosesc de doua grupe principale de muschi: biceps si triceps brahial. Un brat frumos conturat atrage atentia si admiratia celor din jur si, deja, clasica remarca: Sigur se duce la sala!

Fitness - membrele superioare

Bicepsul poate fi lucrat la banca Larry Scott (imaginea 1), la helcometru (imaginea 2) sau cu gantere usoare. La banca Scott va recomand sa faceti miscarea completa, cu greutati mici, numar mediu de repetari. La helcometru ar fi de recomandat schimbarea periodica a manerului, astfel incat prizele sa fie cat mai diverse. Pentru protejarea articulatiilor vom lucra tot cu greutati medii, cu care putem face cu usurinta serii de 15-20 de repetari. Un numar mare de repetari ajuta, in acelasi timp, si la catalizarea arderilor stratului de tesut adipos excedentar, dar si la diminuarea celulitei.

Fitness - membrele superioare

Fitness - membrele superioare



Un exercitiu foarte folosit pentru triceps sunt extensiile la helcometru. Coatele trebuie sa fie lipite de trunchi iar cursa antebratului cat mai ampla (vezi imaginea 3).


Fitness - membrele superioare

Un alt exercitiu eficient pentru triceps este impinsul din
pozitia culcat, priza ingusta, cu bara Z sau dreapta, ca in imaginea 4. Greutatea trebuie sa fie dozata cu atentie, astfel incat sa poata permite efectuarea unui numar de 20 25 de repetari.


Instructor fitness & aerobic - sala GENESSE

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!