Skip to article

Fitness pentru a merge pe tocuri inalte

Fitness pentru a merge pe tocuri inalte
La moda sunt pantofii si cizmele cu toc ametitor de inalt, si nu intotdeauna si gros! Nu toate femeile pot merge pe aceste tocuri, si nici nu e de mirare, caci picioarele si spatele sunt extrem de solicitate!

Daca si tie ti-e un pic frica de inaltime, trebuie sa faci un pic de antrenament. Iata cateva exercitii de fitness pentru a avea picioare interminabile!

Sari cu coarda

Folosind o coarda (sau prefacandu-te cu mainile ca tii o coarda), fa mai multe reprize de sarit coarda. Incearca 50 sarituri odata (sau pana ce te impiedici) si ia apoi o pauza de 30 secunde. Repeta pana ajungi la 500 sarituri. Aceste exercitii fac minuni pentru calcaiele tale, dar si pentru inima, oase si silueta.

Sari in fata

Stai sprijinita doar pe piciorul drept, cu cel stang indoit in spate, si sari in fata, propulsandu-te cu tot corpul inainte. Fa 15 sarituri cu un picior, apoi bazeaza-te pe celalalt. In acest fel iti lucrezi toti muschii majori ai picioarelor.

Podul pe un picior

Stai pe spate, adu un picior la piept si tine-l bine cu bratele. Celalalt picior este flexat si sprijinit cu toata talpa de podea. Impinge-ti bazinul in sus, spre tavan, cat poti de mult in aceasta pozitie, apoi coboara-l pana esti fix la cativacentimetri deasupra solului, dar nu-l atinge! Repeta exercitiul de 15 ori si apoi schimba picioarele. Pe langa faptul ca-ti vei intari muschii fesieri si cei inferiori ai spatelui, vei activa si articulatiile gleznelor si flexorul coapselor.

Pentru echilibru

Gaseste o treapta sau un obiect rezistent a carui inaltime a fie un pic sub genunchiul tau. Desculta, stai langa acest obiect si ridica un picior pe el, astfel incat sa-ti poti tine echilibrul. Coboara-ti apoi corpul pe spate (tinand un picior pe sol si unul sus) cu atentie, pana la limita la care te simti in stare. Acest exercitiu iti stabilizeaza genunchii, coapsele si gleznele, lucrand in acelasi timp si asupra muschilor picioarelor.

Tips

Pentru a evita crampele pe timp de noapte, hidrateaza-te bine si consuma cantitati mari de potasiu. Bea cel putin 8 pahare de apa pe zi, plus lapte de cocos sau o banana.

Articole recomandate

Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme
Cantareata Minodora este de nerecunoscut dupa ce a reusit sa slabeasca 40 de kilograme. Artista a dus o lupta grea ani la rand cu kilogramele in plus. In sfarsit, a reusit sa slabeasca cu ajutorul unei operatii de micsorare a stomacului, insa la scurt timp s-a ingrasat la loc.  Minodora a
Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa
Sanatatea copiilor este pe primul loc pentru orice parinte, mai ales in aceasta perioada de pandemie. Stim ca pentru a-i proteja si a le intari imunitatea si organismul este bine sa le dam zilnic sa manance fructe si legume proaspete, crescute cat mai natural. Insa te-ai gandit cate dintre acestea
Cea mai eficienta dieta cu oua. Slabesti 10 kilograme in 7 zile Cea mai eficienta dieta cu oua. Slabesti 10 kilograme in 7 zile
Dieta cu oua este o cura de slabire drastica, de aceea nu este recomandat sa o tii mai mult de 7 zile. Are rezultate rapide, insa nu trebuie sa o urmezi daca ai probleme de sanatate. Consulta medicul inainte de a tine orice cura de slabire!  Carnea de pui sau cea de vită care apare
Dieta cu muraturi! Cum slabesti rapid toamna Dieta cu muraturi! Cum slabesti rapid toamna
Toamna este anotimpul perfect pentru a scapa de cateva kilograme in plus! Muraturile, pe care numeroase gospodine le pregatesc, pot ajuta la pierderea kilogramelor.  Pe langa faptul ca sunt bogate in vitamine, muraturile au foarte putine calorii. Un castravete murat de aproximativ 140 de
Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea
Barbia dubla este un element estetic deranjant pentru multe dintre femei. Desi pare greu sa scapi de ea, exista cateva exercitii care te pot ajuta sa recapeti fermitatea pielii de sub barbie. Iata 7 exercitii simple pentru a scapa de barbia dubla. 1. Ridica barbia Stai dreapta, cu umerii impinsi