Skip to article

Fitness pentru a merge pe tocuri inalte

Fitness pentru a merge pe tocuri inalte
La moda sunt pantofii si cizmele cu toc ametitor de inalt, si nu intotdeauna si gros! Nu toate femeile pot merge pe aceste tocuri, si nici nu e de mirare, caci picioarele si spatele sunt extrem de solicitate!

Daca si tie ti-e un pic frica de inaltime, trebuie sa faci un pic de antrenament. Iata cateva exercitii de fitness pentru a avea picioare interminabile!

Sari cu coarda

Folosind o coarda (sau prefacandu-te cu mainile ca tii o coarda), fa mai multe reprize de sarit coarda. Incearca 50 sarituri odata (sau pana ce te impiedici) si ia apoi o pauza de 30 secunde. Repeta pana ajungi la 500 sarituri. Aceste exercitii fac minuni pentru calcaiele tale, dar si pentru inima, oase si silueta.

Sari in fata

Stai sprijinita doar pe piciorul drept, cu cel stang indoit in spate, si sari in fata, propulsandu-te cu tot corpul inainte. Fa 15 sarituri cu un picior, apoi bazeaza-te pe celalalt. In acest fel iti lucrezi toti muschii majori ai picioarelor.

Podul pe un picior

Stai pe spate, adu un picior la piept si tine-l bine cu bratele. Celalalt picior este flexat si sprijinit cu toata talpa de podea. Impinge-ti bazinul in sus, spre tavan, cat poti de mult in aceasta pozitie, apoi coboara-l pana esti fix la cativacentimetri deasupra solului, dar nu-l atinge! Repeta exercitiul de 15 ori si apoi schimba picioarele. Pe langa faptul ca-ti vei intari muschii fesieri si cei inferiori ai spatelui, vei activa si articulatiile gleznelor si flexorul coapselor.

Pentru echilibru

Gaseste o treapta sau un obiect rezistent a carui inaltime a fie un pic sub genunchiul tau. Desculta, stai langa acest obiect si ridica un picior pe el, astfel incat sa-ti poti tine echilibrul. Coboara-ti apoi corpul pe spate (tinand un picior pe sol si unul sus) cu atentie, pana la limita la care te simti in stare. Acest exercitiu iti stabilizeaza genunchii, coapsele si gleznele, lucrand in acelasi timp si asupra muschilor picioarelor.

Tips

Pentru a evita crampele pe timp de noapte, hidrateaza-te bine si consuma cantitati mari de potasiu. Bea cel putin 8 pahare de apa pe zi, plus lapte de cocos sau o banana.

Articole recomandate

Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe
Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore
Ohvaz este un producator local de ovaz cu lapte de migdale, budinca de chia, limonada artizanala si alte cateva bunatati. Totul fara zahar, fara conservanti, fara chimicale de nici un fel. Toate produsele Ohvaz pot fi comandate online prin site-ul lor, iar cea mai recenta statistica arata un
Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma
Nutritionistul Mihaela Bilic a oferit cateva lamuriri asupra produselor expirate si a explicat ca unele alimente pot fi consumate totusi chiar daca a trecut termenul lor de valabilitate. Intr-o postare pe pagina sa de Facebook, specialistul in nutritie a exemplificat si a aratat ca putem avea
Cum a slabit Oana Radu 40 de kilograme! Artista a dezvaluit secretul siluetei perfecte Cum a slabit Oana Radu 40 de kilograme! Artista a dezvaluit secretul siluetei perfecte
La debutul sau in lumea mondena, Oana Radu avea multe kilograme in plus. A castigat insa notorietate datorita talentului sau muzical dupa participarea la Vocea Romaniei. Pentru ca imaginea este foarte importanta in lumea artistica, cantareata a decis ca este cazul sa faca inca o schimbarea majora
Dieta cu care Catalin Scarlatescu a slabit 50 de kilograme. A renuntat mai intai la un singur aliment Dieta cu care Catalin Scarlatescu a slabit 50 de kilograme. A renuntat mai intai la un singur aliment
Catalin Scarlatescu a avut o ambitie de fier. A reusit sa slabeasca 50 de kilograme. A uimit pe toata lumea cu vointa de care a dat dovada, dar si cu noua silueta. Celebrul bucatar a marturisit insa ca a facut eforturi mari pentru a slabi si a tinut o dieta foarte restrictiva.   „Va spun