Skip to article

Gimnastica de dupa Paste

De Paste ai exagerat cu ouale, pasca si mielul? Intra imediat in programul zilnic de gimnastica pentru ca acele kilograme in plus acumulate sa nu se transforme in colacei permanenti!

Toate exercitiile urmatoare sunt complete, ceea ce inseamna ca actioneaza asupra mai multor grupe musculare. Odihneste-te cate 30-60 secunde dupa fiecare set!



Gimnastica de dupa Paste


Ghemuiri

Lucreaza cvadricepsii, fesierii, abdomenul si umerii.
Tine-ti picioarele departate la nivelul umerilor, coatele indoite, o gantera de 2 kg in fiecare mana la nivelul umerilor, palmele indreptate in fata. Ghemuieste-te astfel incat genunchi sa nu depaseasca degetele de la picioare si mentine pozitia doua secunde.
Impinge in calcaie pentru a te ridica, ducand ganterele sus. Intoarce-te in pozitia de start. Fa cate 3 seturi de 15 repetari.


Gimnastica de dupa Paste


Aplecare pe un picior

Lucreaza spatele, umerii, bicepsii, abdomenul, cvadricepsii, fundul.
Stai in picioare, tinand o gantera de 2-3 kg in mana stanga. Apleaca-te in fata, astfel incat spatele sa fie drept si paralel cu solul. Odihneste-ti mana dreapta pe un scaun sau un raft, pentru suport. Extinde-ti bratul stang spre podea, cu palma inainte. Ridica piciorul stang, drept, astfel incat corpul tau sa formeze litera T.
Indoaie incet cotul stang si trage gantera sus, pana cand cotul se afla langa trunchi. Tine un moment aceasta pozitie, apoi coboara gantera. Fa 15 repetari, apoi schimba partea si repeta. 3 seturi de fiecare data.


Gimnastica de dupa Paste



Step-up cu gantere

Lucreaza cvadricepsii, fundul, abdomenul si bicepsii.
Stand cu piciorul stang pe o banca solida sau un scaun, tine o gantera de 2 kg in fiecare mana.
Lasa-ti greutatea pe piciorul stang, ridica-te in picioare pe banca astfel incat coapsa dreapta ridicata sa fie paralela si du, in acelasi timp, ganterele spre umeri. Revino in pozitia initiala. Fa 15 repetari a cate 3 seturi, apoi schimba partea si repeta.


Gimnastica de dupa Paste



Pasarela delfinului

Lucreaza spatele, abdomenul si umerii.
Stai cu fata in jos si sprijina-te pe varfurile degetelor. Tine-ti antebratele pe podea, ridica fundul si soldurile pentru a forma o pasarela.
Inspira in timp ce ridici soldurile, astfel incat corpul sa formeze un V inversat. Ia o pauza, apoi revino incet in pozitia initiala. Fa cate 3 seturi de 15 repetari.




Autor: Nuage

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui