Skip to article

Gimnastica de dupa Paste

Gimnastica de dupa Paste
De Paste ai exagerat cu ouale, pasca si mielul? Intra imediat in programul zilnic de gimnastica pentru ca acele kilograme in plus acumulate sa nu se transforme in colacei permanenti!

Toate exercitiile urmatoare sunt complete, ceea ce inseamna ca actioneaza asupra mai multor grupe musculare. Odihneste-te cate 30-60 secunde dupa fiecare set!



Gimnastica de dupa Paste


Ghemuiri

Lucreaza cvadricepsii, fesierii, abdomenul si umerii.
Tine-ti picioarele departate la nivelul umerilor, coatele indoite, o gantera de 2 kg in fiecare mana la nivelul umerilor, palmele indreptate in fata. Ghemuieste-te astfel incat genunchi sa nu depaseasca degetele de la picioare si mentine pozitia doua secunde.
Impinge in calcaie pentru a te ridica, ducand ganterele sus. Intoarce-te in pozitia de start. Fa cate 3 seturi de 15 repetari.


Gimnastica de dupa Paste


Aplecare pe un picior

Lucreaza spatele, umerii, bicepsii, abdomenul, cvadricepsii, fundul.
Stai in picioare, tinand o gantera de 2-3 kg in mana stanga. Apleaca-te in fata, astfel incat spatele sa fie drept si paralel cu solul. Odihneste-ti mana dreapta pe un scaun sau un raft, pentru suport. Extinde-ti bratul stang spre podea, cu palma inainte. Ridica piciorul stang, drept, astfel incat corpul tau sa formeze litera T.
Indoaie incet cotul stang si trage gantera sus, pana cand cotul se afla langa trunchi. Tine un moment aceasta pozitie, apoi coboara gantera. Fa 15 repetari, apoi schimba partea si repeta. 3 seturi de fiecare data.


Gimnastica de dupa Paste



Step-up cu gantere

Lucreaza cvadricepsii, fundul, abdomenul si bicepsii.
Stand cu piciorul stang pe o banca solida sau un scaun, tine o gantera de 2 kg in fiecare mana.
Lasa-ti greutatea pe piciorul stang, ridica-te in picioare pe banca astfel incat coapsa dreapta ridicata sa fie paralela si du, in acelasi timp, ganterele spre umeri. Revino in pozitia initiala. Fa 15 repetari a cate 3 seturi, apoi schimba partea si repeta.


Gimnastica de dupa Paste



Pasarela delfinului

Lucreaza spatele, abdomenul si umerii.
Stai cu fata in jos si sprijina-te pe varfurile degetelor. Tine-ti antebratele pe podea, ridica fundul si soldurile pentru a forma o pasarela.
Inspira in timp ce ridici soldurile, astfel incat corpul sa formeze un V inversat. Ia o pauza, apoi revino incet in pozitia initiala. Fa cate 3 seturi de 15 repetari.




Autor: Nuage

Articole recomandate

Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe
Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore
Ohvaz este un producator local de ovaz cu lapte de migdale, budinca de chia, limonada artizanala si alte cateva bunatati. Totul fara zahar, fara conservanti, fara chimicale de nici un fel. Toate produsele Ohvaz pot fi comandate online prin site-ul lor, iar cea mai recenta statistica arata un
Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma
Nutritionistul Mihaela Bilic a oferit cateva lamuriri asupra produselor expirate si a explicat ca unele alimente pot fi consumate totusi chiar daca a trecut termenul lor de valabilitate. Intr-o postare pe pagina sa de Facebook, specialistul in nutritie a exemplificat si a aratat ca putem avea