Skip to article

Gimnastica la job

Gimnastica la job
Daca ai un job sedentar si stai in scaun mai mult de sase ore pe zi atunci este timpul pentru gimnastica . Cum unde? Chiar la biroul tau.

Nu trebuie sa mergi neaparat la sala pentru un asemenea set de exercitii. Daca iti pasa de corpul tau si de conditia ta fizica atunci poti incepe sa executi cateva miscari simple.

Iata o serie de exercitii de gimnastica pentru muschii fesieri, abdominali si cei ai bratelor care iti vor reda fermitatea si supletea pe care o doresti.

Exercitiu pentru umeri si spate

Ai nevoie de: un birou si un scaun fara roti.
Stai dreapta pe un scaun cu picioarele impreunate, abdomenul incordat, bratele intinse inainte si palmele orientate in jos.

Ridica mainile in sus si apoi in lateral. Pentru o mai buna tonifiere a bratelor incearca sa le rotesti in sensul acelor de ceasornic. Executa astfel de exercitii in 3 serii a cate 10 miscari.

Exercitiu pentru muschii fesieri si gambe

Ai nevoie de un scaun fara roti.

Muta scaunul langa fereastra si deschide-o larg pentru un aer cat mai proaspat.
Cu picioarele lipite, stand pe varfuri, tinundu-te de spatarul scaunului executa 20 de ridicari.

Atunci cand flexezi genunchii trebuie sa-ti incorzi si muschii gambelor, fesiei si cei ai bratelor. Exercitiile nu implica greutate, ci un usor antrenamet al muschilor.

Exercitii pentru abdomen

Stand pe scaun, dreapta si cu fata orientata inainte prinde cu mainile spatarul. Ridica picioarele de la sol in sus. Picioarele trebuie sa fie indoite.

Tine-te bine de scaun si aseaza-te la baza lui. Asigura-te ca pozitia ta este corecta si ca ai stabilitate pe scaun.

Genuflexiuni pentru picioarele tale

O serie de 20 de genuflexiuni te vor inviora la prima ora, iar la pauza de pranz te vor dezmorti si-ti vor da chef de viata.

Dupa o saptamana creste cu 10 numarul acestor simple exercitii fizice.

Crezi sau nu, aceste exercitii te vor ajuta sa te relaxezi mai mult. Asadar, pune-ti in miscare muschii si spune adio durerii de spate si de picioare la locul de munca.

Articole recomandate

Cum a slabit Mihai Morar 15 kilograme, fara sa tina dieta Cum a slabit Mihai Morar 15 kilograme, fara sa tina dieta
Prezentatorul Mihai Morar a slabit 15 kilograme. Si-a dorit sa aiba mai multa grija de sanatatea sa si a inceput sa adopte un stil de viata mai sanatos. S-a apucat serios de sport, insa a avut grija si la alimentatie. Realizatorul TV a marturisit insa ca nu a tinut o dieta minune si nici nu crede
Cel mai puternic ceai pentru slabit Cel mai puternic ceai pentru slabit
Ceaiul de scortisoara si foi de dafin este unul dintre cele mai eficiente ceaiuri pentru slabit. Foile de dafin si scortisoara au numeroase beneficii pentru sanatate si, impreuna, au proprietati antiseptice, efect diuretic si digestiv. Baut dupa mese, acest ceai ajuta la prevenirea gazelor,
Majda Aboulumosha a slabit 23 de kilograme. Afla dieta-minune Majda Aboulumosha a slabit 23 de kilograme. Afla dieta-minune
Actrita Majda Aboulumosha a slabit enorm cu ajutorul unei diete pe care a tinut-o mai multe luni. Vedeta ajunsese sa cantareasca 89 de kilograme si a decis sa ia atitudine, pentru ca kilogramele se acumulau tot mai mult. Cu multa vointa, a reusit sa ajunga la 56 de kilograme, slabind astfel 23
Dieta cu care Mara Banica a slabit 15 kilograme in doua luni Dieta cu care Mara Banica a slabit 15 kilograme in doua luni
Jurnalista Mara Banica a slabit 15 kilograme in doar doua luni. A afisat o silueta de invidiat si reuseste sa se mentina. Pentru ca toata lumea a dorit sa ii afle secretul, Mara a impartasit fanilor sai dieta care a ajutat-o sa ajunga la greutatea ideala. Mara Banica a explicat in ce consta regimul
Dieta cu care Adelina Pestritu a slabit 14 kilograme Dieta cu care Adelina Pestritu a slabit 14 kilograme
Adelina Pestritu a slabit 14 kilograme in doar trei luni cu ajutorul unei diete cu somon. Si-a dorit sa slabeasca rapid dupa nastere asa ca a apelat la somodieta, o cura de slabire inventata chiar de ea. "Somodieta este dieta pe care am inventat-o fix de nevoie, dupa o perioada de 9 luni in care am