Skip to article

Maximizeaza efectele aparatelor din sala de fitness!

Daca tot iti petreci timpul in sala de fitness, n-ar fi minunat sa profiti la maximum de aparatele care te ajuta sa-ti sculptezi silueta? Iata cum sa-ti optimizezi antrenamentul sportiv!

Schimba-ti rutina

Dupa un anumit timp, corpul si muschii memoreaza rutina exercitiilor sportive. Daca nu schimbi pasii frecvent (la doua-trei sedinte), corpul va munci mai putin si antrenamentul va fi mai putin eficient. Optiunea "random" a aparatelor de fitness este solutia buna pentru a te asigura ca nu vei repeta niciodata acelasi ritm.

Misca-ti bratele

Atat in timpul mersului cat si in timp ce alergi, solicitarea bratelor poate face diferenta in nivelul de dificultate al unui exercitiu. Prin balansarea dinamica a bratelor dezvolti o rezistenta mai mare.

Adauga greutate

Daca esti in forma buna, ataseaza haltere mici de calcaie si la incheieturi pentru a mari rezistenta la efort.

Variaza viteza si intensitatea

Principiul exercitiilor pe intervale de viteza si intensitate este benefic, indiferent de scopul antrenamentului. Pentru a face asta, trebuie in primul rand sa determini durata totala a exercitiului, dar si durata efortului (minimum 30 secunde) si durata de recuperare, in functie de propria conditie fizica. Perioada de recuperare poate fi egala, dubla sau tripla fata de cea de efort. Majoritatea aparatelor ofera optiunea "interval training".

Variaza panta

Poti varia panta de inclinare a unei benzi de alergat sau sa alegi modul "hill" (deal) la bicicleta. Aceasta este o metoda simpla de a mari nivelul de dificultate pe aceste aparate. In plus, deoarece joggingul pe un teren plat solicita mai mult muschii inferiori, ai gambelor, inclinarea benzii de alergat va duce si la solicitarea muschilor superiori ai picioarelor. Atentie: mareste gradual panta!

Nu te sprijini de manerele aparatelor

Bineinteles ca poti sa-ti pui mainile pe manere pentru a-ti mentine echilibrul, dar scopul nu e sa-ti tii toata greutatea in ele. Oamenii au tendinta sa se sprijine de manere atucni cand obosesc, iar in acest caz exercitiul devine mai putin eficace, deoarece corpul lucreaza mai usor.

Schimba directia

Bicicleta si unele aparate eliptice iti permit sa pedalezi si in spate. Facand miscarile invers soliciti alte grupe musculare.

Stai in picioare

Acest sfat se aplica in cazul bicicletei. Simplul fapt de a ta in aceasta pozitie necesita mai multa energie din partea corpului. Poti sa alternezi statul in sa cu statul in picioare.

Autor: Nuage

Articole recomandate

Diete sanatoase: Dieta alcalina - calea catre longevitate, vitalitate, sanatate Diete sanatoase: Dieta alcalina - calea catre longevitate, vitalitate, sanatate
Dieta alcalina este o notiune relativ recenta, desi la baza ei stau lucruri stiute de mii de ani care au capatat o forma concreta in anii ’20. Este vital sa cunoastem aceste informatii despre alimentatia alcalina si opusul ei, alimentatia acida pentru ca, in general, starea de boala este
Dieta cardiologilor: slabesti 2 kilograme pe zi Dieta cardiologilor: slabesti 2 kilograme pe zi
Dieta cardiologilor este un regim de slabire adresat persoanele care au mari probleme cu greutatea. Daca este urmata cu strictete, aceasta dieta te poate ajuta sa slabesti pana la 2 kilograme pe zi.  La micul dejun se servesc fructe in fiecare zi, precum piersici, portocale, pepeni, pere
Dieta naturista - inamicul kilogramelor in plus Dieta naturista - inamicul kilogramelor in plus
Inca de la inceputul acestui secol, ne confruntam treptat cu o mediatizare a siluetelor perfecte de fotomodel. Prin evolutia tehnologiei acest lucru a prins si mai repede avant, fiind tot mai des in legatura cu aspectul ideal si kilogramele ideale. Apropierea cat mai mult de greutatea ideala
Dieta dupa Paste: Slabeste 8 kilograme in 7 zile. Meniul complet Dieta dupa Paste: Slabeste 8 kilograme in 7 zile. Meniul complet
Ai acumulat cateva kilograme cu ocazia sarbatorilor pascale si vrei sa scapi cat mai repede de ele? Iata o dieta rapida, care te poate ajuta sa slabesti pana la 8 kilograme in doar 7 zile.  Dieta este una simpla, usor de tinut, si are la baza o supa: Cum se prepara supa: 1 cub concentrat
Vrei sa mananci fara sa te ingrasi? Acestea sunt alimentele de la care NU FACI burta! Vrei sa mananci fara sa te ingrasi? Acestea sunt alimentele de la care NU FACI burta!
Faci parte din acea categorie de oameni care ar vrea sa poata manca fara sa se ingrase? Nu esti singurul! Iata care sunt alimentele pe care sa le mananci fara sa te ingrasi. Nu faci burta de la ele! 1. Mazare dulce (35 calorii) Sunt sarace in calorii insa bogate in fibre si proteina vegetala. 2.
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda