Skip to article

Picioare subtiri si fara aripioare

Bine v-am regasit intr-un nou articol pentru aripioare. Acest program mai are rolul si de a va subtia piciorul in zona superioara impreuna cu programul pentru aductori pe care-l voi expune data viitoare. Executand aceste miscari intocmai, veti scapa de tesutul adipos si celulita din zona aripioarelor tonifiind totodata si musculature din acea zona. Acest program, mai are rolul de a tonifia si a ridica fesele, impreuna cu programul pentru "fesieri de negresa" expus randurile trecute.

Sa trecem la treaba:

Incalzirea
Pe un fundal muzical, de preferat house sau clubb si cu geamurile deschise ori inchise... Vom incepe dupa cum v-am obisnuit si-n exercitiile precedente cu o mica incalzire esentiala pentru fiecare program de antrenament. Este de preferat sa facem cateva rotiri de genunchi, cateva genuflexiuni, putine sarituri si putin alergat pe loc, aproximativ 10 min. Apoi, dupa ce vom alerga in jurul blocului de 3 ori si vom urca 10 etaje de 5 ori...

Picioare subtiri si fara aripioare




Atentie!
Pozitia stand pe o parte se va face astfel incat glezna sa fie orientata spre tavan, iar bazinul orientat putin spre salteluta.



Acestea sunt exercitiile care trebuiesc facute daca doresti sa scapi de aripioare. Este bine de stiut ca daca asociati acest program cu programul de aductori, rezultatul va fi subtierea rapida a picioarelor in zona superioara, iar daca cuplati acest program cu cel de fesieri, rezultatul se va dubla in ambele cazuri.
Incercati-l si rezultatele nu vor intarzia sa apara. Dupa cum s-a observat, am redus putin nivelul de dificultate.

Mult succes!

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!