Skip to article

Silueta in pasi de dans

Silueta in pasi de dans
Multe din noi ne chinuim cu diete restrictive, obositoare, care ne storc de energie si ne lasa obosite, nervoase si fara chef de viata.

Pentru toate acelea care considera ca o dieta severa nu este tocmai solutia cea mai potricita pentru a scapa de inesteticele kilograme in plus, exista si varianta combinatiei.

In ce consta ea? Pai intr-o dieta lejera, combinata insa cu lectii "nebune" de dans!

Este acelasi exercitiu fizic care accelereaza metabolismul si arde grasimea in exces, insa este un exercitiu placut, pe care il iubesti, in loc de interminabilele ore la sala, transpirand si chinuindu-te cu greutati anoste.

Care sunt beneficiile lectiilor de dans?
In doar cateva saptamani, ai sa fii uimita de rezultate. O talie de viespe, bine conturata. Niste picioare frumos lucrate, fara muschi in exces, ci exact atat cat trebuie. Un abdomen plat si conturat, visul tau dintotdeauna. Suna bine, nu-i asa?

In principiu, orice lectie de dans se bazeaza pe exercitiu fizic. Doar ca acest exercitiu este imbinat si combinat armonios cu muzica pentru ca el sa reprezinte mult mai mult decat un simplu efort fizic.

Iar dansul nu vindeca numai trupul. Ci mai ales mintea. Te relaxeaza asa cum nici o alta activitate nu o poate face, caci serotonina eliberata de organism in timpul efortului fizic iti calmeaza simturile si le reechilibreaza...

Iti intareste respectul de sine, iti confera echilibru si un tonus psihic de invidiat.Iti readuce zambetul pe buze. Zambetul pe care il ai intotdeauna cand faci ceva ce iti place.

Dansul arde calorii. Si multe. Astfel ca doar 30 de minute de dans moderat elimina pana la 150 de calorii. Aici nu intra fireste ritmurile nebune de samba, zumba sau alt dand ritmat, caci acolo miscarea face minuni cu silueta ta.

In functie de zona in care ai kilogramele in exces, iti poti alege tipul de dans pe care il vei practica. Rimurile latine fortifica soldurile, abdomenul si posteriorul, in timp ce dansul clasic intareste coapsele, gambele si gleznele.

Totul e sa ai pe cineva priceput langa tine, cel putin la inceput, care sa te invete miscarile corecte. Si cel mai important, nu uita sa incepi fiecare lectie de dans cu o incalzire musculara temeinica.

Iata doar cateva cadre "sugestive". Restul vine...de la sine!



Silueta in pasi de dans

Articole recomandate

Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor! Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor!
Andreea Marin le-a pus gand rau kilogramelor pe care le-a acumulat in perioada sarbatorilor. De cateva zile, prezentatoarea TV isi incanta fanii de pe retelele de socializare cu retete dietetice, foarte gustoase, cu putine calorii.  In weekend, ea a prezentat o reteta de pizza, delicioasa,
Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori
Lidia Buble face orice ca sa isi mentina silueta. De sarbatori, artista a facut mai mult foamea. Ea nu mananca carne, asa ca nu a putut sa se rasfete cu preparatele traditionale de Craciun.  ”Eu de Sărbători nu am mâncat aproape nimic, la modul că acasă la mine
Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos
Păr mătăsos, unghii sănătoase, un ten catifelat și fără riduri sunt doar câteva dintre dezideratele femeilor, iar pentru a le obține nu trebuie să apelezi neapărat la suplimente alimentare, operații sau injecții, ci trebuie
Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme
Cantareata Minodora este de nerecunoscut dupa ce a reusit sa slabeasca 40 de kilograme. Artista a dus o lupta grea ani la rand cu kilogramele in plus. In sfarsit, a reusit sa slabeasca cu ajutorul unei operatii de micsorare a stomacului, insa la scurt timp s-a ingrasat la loc.  Minodora a
Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa
Sanatatea copiilor este pe primul loc pentru orice parinte, mai ales in aceasta perioada de pandemie. Stim ca pentru a-i proteja si a le intari imunitatea si organismul este bine sa le dam zilnic sa manance fructe si legume proaspete, crescute cat mai natural. Insa te-ai gandit cate dintre acestea