Skip to article

Slabeste facand menajul!

Te-ai certat cu matura si aspiratorul? Nu e bine! Task-urile menajere sunt cel mai bun aliati ai siluetei unei femei. Sterge geamurile si da cu aspiratorul daca vrei sa slabesti!

Fa patul = 32 kcal in 10 minute
Menajeaza-ti spatele. Tine picioarele departate si flexate pentru a ajunge la nivelul patului. Contracta-ti muschii abdominali si fesierii. Vei obtine picioare tonice si abdominali intariti, impreuna cu o suplete si mobilitate ameliorate.

Mergi pe jos la cumparaturi = 52 kcal in 10 minute
Echilibreaza-ti sacosele in ambele maini, opreste-te din cand in cand pentru o mica pauza, fara sa curbezi genunchii sau sa-ti curbezi spatele. E echivalentul exercitiului cu gantere de la sala de gimnastica, de care beneficiaza: bicepsii, abdomenul si coapsele.

Intinde rufele la uscat: 25 kcal in 10 minute

Cu spatele drept, stai pe varfuri, suge burta, strange fesele si intinde rufele. Gambele, solicitate 100%, se tonifiaza.

Curata cada sau dusul = 100 kcal in 15 minute

Solicita-ti bicepsii si tricepsii frecand din fata in spate cu ajutorul celor doua brate. Vei castiga brate fine si tonice.

Da cu aspiratorul = 50 kcal in 10 minute
Aceasta activitate pune in miscare tot corpul. Bratele lucreaza, iar muschii fesieri si umerii sunt tonificati.

Spala masina = 150 kcal in 30 minute
Spalatul masinii te face sa transpiri, fiind deci o activitate excelenta pentru remodelarea corporala si pentru a da jos din celulita.

Gradinareste = 120 kcal in 30 minute
Aplecarile si flexarile genunchilor te ajuta sa-ti tonifici abdominalii si coapsele.

Slabeste facand menajul!

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se