Skip to article

Sport in doi: 6 exercitii pe care sa le faci cu iubitul tau

Seri in doi, vacante in doi, shopping in doi. Toate suna minunat, insa ce ai spune de o partida de sport in doi, pe care sa o transformati intr-o rutina saptamanala, de dragul siluetei voastre?

Ti-am pregatit o lista de exercitii foarte eficiente pentru tonifierea corpului , pe care sa le faci cu iubitul tau cel putin de doua ori pe saptamana.



Vei fi uimita cat de distractiv ti se va parea sportul in doi.

Nu toata lumea se da in vant dupa jogging sau dupa sedintele istovitoare la sala de fitness, de aceea un partener poate fi intocmai acel element care sa te motiveze suficient pentru a-ti tonifia abdomenul si coapsele. Totul in doi este mai frumos, inclusiv sportul!

Autor: Adelina Dobrin

Sport in doi: 6 exercitii pe care sa le faci cu iubitul tau


1. Bate palma!
Un prim exercitiu foarte util pentru toate grupele de muschi si pentru o slabire rapida sunt flotarile. Asezati-va fata in fata, in pozitia de flotare (sprijiniti in maini si in varful talpilor). Daca nu le poti face in varianta completa, incepe prin a te sprijini pe genunchi. Pe masura ce va apropiati de podea, bateti palma pe diagonala, prima oara cu mana dreapta, apoi cu mana stanga.



Sport in doi: 6 exercitii pe care sa le faci cu iubitul tau


2. Pasele in V
Pentru acest exercitiu, aveti nevoie de o minge. Stati in sezut, unul cu fata la celalalt, apoi lipiti-va talpile in mijloc, astfel incat picioarele sa formeze un "V" cu trunchiul. Pasati apoi mingea de la unul la celalalt, tinand muschii abdomenului bine incordati si coloana vertebrala perfect dreapta. Numarati de fiecare data minimum 3 repetari (aruncari).



Sport in doi: 6 exercitii pe care sa le faci cu iubitul tau


3. Roaba
Poate parea un exercitiu pueril, insa in realitate "roaba" este un joc extrem de util si la maturitate. Sprijina-ti trupul in maini, cu bratele perfect aliniate umerilor, in timp ce iubitul tau iti pune picioarele in jurul taliei sale. Tine-ti picioarele intinse si abdomenul incordat, astfel incat sa nu iti arcuiesti spatele pe parcursul exercitiului.

Inainteaza cu ajutorul mainilor, in acelasi ritm cu mersul partenerului tau, care te sustine. Rezistati asa minimum 30 de secunde, apoi schimbati rolurile.



Sport in doi: 6 exercitii pe care sa le faci cu iubitul tau


4. Genuflexiunile simultane
Stati spate in spate, cu umerii perfect lipiti unul de celalalt si genunchii departati (paralel cu bratele). Indepartati-va putin unul de altul, cat sa ramaneti in contact doar cu partea superioara a trunchiului. Indoiti genunchii usor, sprijinindu-va reciproc cu spatele.

Lasati-va trupul sa coboare cat mai jos, ramaneti asa minimum 10 secunde, apoi ridicati-va si reluati miscarea. Faceti 3 serii de cate 5 repetari, pentru tonifierea muschilor spatelui, ai abdomenului si ai picioarelor.



Sport in doi: 6 exercitii pe care sa le faci cu iubitul tau


5. Abdomenele cu sustinere
Probabil ai mai facut aceste exercitii la orele de educatie fizica in scoala, alaturi de colegii de clasa. Intinde-te pe spate, pune-ti palmele in spatele urechilor, in timp ce iubitul tau iti tine ferm picioarele apropiate si intinse pe podea.

Ridica-ti torsul si rasuceste-l in lateral cand ajungi in dreptul mainilor partenerului tau, de fiecare data in directia opusa, apoi revino in pozitia initiala. Imediat ce ai bifat 12-15 repetari pentru partea dreapta si acelasi numar de repetari pentru cea stanga, fa schimb de locuri cu asistentul tau de nadejde.



Sport in doi: 6 exercitii pe care sa le faci cu iubitul tau

6. Intinderile cu atingere
Stati intinsi pe burta, fata in fata, coatele sub umeri, sprijin pe varful talpilor si palmele intinse pe podea. Folosindu-va doar de muschii abdominali, ridicati-va torsul astfel incat sa reusiti sa va atingeti reciproc mana dreapta.

Schimbati apoi mana si reveniti pe podea. Faceti cate o astfel de serie de cate 12 repetari.

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui