Skip to article

Tae Bo pentru eliminarea celulitei

Uneori, trecand intamplator pe langa oglinda si privindu-te, constati cu uimire ca pe corpul tau au aparut cateva mici umbre neplacute, pe care le cunoastem sub denumirea de celulita. Aceasta, se depune in anumite zone nedorite precum fesele, pulpele, coapsele s.a.m.d.

De-a lugul timpului s-au dezvoltat numeroase metode de inlaturare a acesteia, unele mai eficiente, altele mai putin eficiente, dar toate aceste metode implicau un efort supraomenesc.

Tae Bo pentru eliminarea celulitei


TAE-BO, este solutia ideala pentru acest gen de probleme si nu numai. Acest program de antrenament a aparut recent, in S.U.A tocmai din dorinta de a lucra mai eficient si de a obtine rezultate mult mai rapid si usor. Acest stil, combina intrega experienta din stilurile de aerobic si fitness cu miscari din artele martiale si dans. Miscarile, sunt usor de realizat, dinamice si foarte eficiente.

In continuare, voi exemplifica un exercitiu de Tae-Bo caracteristic pentru muschii fesieri si celuluita din acea zona:


Tae Bo pentru eliminarea celulitei

Dupa o incalzire prealabila de aproximativ 20 minute, in care nu trebuie sa lipseasca cateva exerctii de stretching , rotiri ale articulatiilor, indoiri si flexari ale picioarelor, va asezati pe o salteluta in pozitia sprijinit pe palme si genunchi dupa cum se vede in imaginea 1. Vom incepe cu piciorul stang, dupa cum urmeaza; strang calcaiul stang la sezut cu putere, privirea fiind orientata inainte, coatele putin flexate pentru a nu forta articulatia cotului, genunchiul orientat in jos, eventual lipit de genunchiul drept.




Tae Bo pentru eliminarea celulitei

Ridicam genunchiul stang lateral conform imaginii 2 astfel incat intre picioare sa dezvoltam un unghi mai mare de 90 grade sau il ridicam peste nivelul soldului. Unghiul dintre coapsa si abdomen trebuie sa fie de 90 grade, calcaiul strans cu putere la sezut. Ridicarea se face astfel incat nivelul genunciului sa fie superior nivelului gleznei. Trebuie sa fiti atente la respiratie si anume inspiram cand genunchiul este jos si expiram cand acesta este ridicat.

Acest exercitiu se executa in doua modalitati diferite:
- In primul mod, se vor executa ridicari succesive de genunchi, cate 40-50 de repetari rapide in 4-5 serii, dupa terminarea unei serii cu un picior, fara pauza, incepem exercitiul cu celalalt picior.
- Al doilea mod se executa ridicand genunchiul lateral cat mai sus posibil, stam in pozitia aceasta 1-2minute apoi ne relaxam si repetam miscarea cu celalalt picior, totalizand 4 serii stanga/dreapta.

Acesta este unul dintre sutele de exercitii pentru muschii fesieri, tonifiere si anticelulitic, din gama de exercitii Tae-Bo. Puteti incerca si acasa, rezultatele obtinandu-se in maxim 1 luna de executare zilnica sau minim de 3 ori/saptamana, cate 20minute.
Este necesar de stiut ca programul de antrenament trebuie schimbat periodic, la un interval de 2-3 saptamani, deoarece organismul se adapteaza efortului si nu se mai obtinem rezultate. Atunci, este bine si mult mai eficient sa mergeti la un curs profesional de Tae-Bo, rezultatele obtinandu-se mult mai rapid iar antrenamentul dinamic si divers va vor destinde fara a va plictisi.

Cu Tae-Bo Profesional scapati de celulita, scadeti repede si usor in greutate, tonifiati musculatura si invatati multe elemente de autoaparare, va simtiti bine si veti avea o viata mult mai sanatoasa.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!