Skip to article

Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I

Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I

In nenumarate randuri am fost intrebat de voi cum v-ati putea modela picioarele repede prin cateva exercitii de Tae-Bo facute acasa in timpul urmaririi unui serial sau emisiuni tv.

Doresc sa va raspund la aceasta problema acum, modelarea coapselor si a gleznelor reprezentand obiectivul principal urmarit.

Voi expune pe parcursul a 2 saptamani, 2 programe speciale care vor fi facute astfel: prima saptamana vei face partea I, a doua saptamana partea II iar a treia saptamana vei combina cele 2 parti executand exercitiul 1 din partea I urmat de exercitiul 1 din partea II si tot asa, pe intreg parcursul antrenamentului pana finalizezi toate exercitiile. Dupa cele 3 saptamani, repeti acest program special, timp de 9 saptamani.

Incalzirea se va face prin cateva genuflexiuni scurte, 30 rotiri cu ambii genunchi spre stanga si spre dreapta tinand picioarele lipite, 20 rotiri de glezne, 25 genuflexiuni cu picioarele lipite, 25 ridicari cu genunchiul drept/stang la piept.

Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I








1. Lovitura de picior in fata:
Ridica genunchiul drept in aer, la nivelul soldului. Cu el tinut fix in pozitia aceea, intinde-l si indoaie-l de 30 de ori 3 serii. Repeta execitiul si pentru piciorul stang. Te poti tine de un obiect de mobilier cu mana opusa piciorului pe care-l lucrezi.












Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I






2. Ridicare de genunghi:
Tinand genunchiul similar ca-n exercitiul precedent, incearca sa-l ridici la piept ca apoi sa revii in pozitia initiala, nelasandu-l mai jos de nivelul soldului. Este binesa faci 25 repetari in 3 serii alternative.











Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I







3. Ridicare de genunchi cu lovitura:
Este un exercitiu ce combina cele 2 miscari precedente. Pozitia de pornire este cu genunchiul la nivelul soldului. De la acest nivel, fara a lasa genunchiul mai jos sub nici o forma pe parcursul executarii intregii serii, incearca sa ridici genunchiul la piept sau cat mai sus, intinzand piciorul in fata, apoi revenind in pozitia initiala. Se vor face 20 repetari in 3 serii alternative.








Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I











4. Glezne subtiri:
Tinand genunchiul drept la piept sau cat mai sus, ridicate pe varful piciorului stang de 30 de ori in 4 serii alternative.













Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I




Stand cu talpile lipite de podea, ridica-te pe varfuri, de cat mai multe ori, facand o pauza de 30 secunde intre serii, timp in care iti vei masa gambele cat mai energic, framantandu-le si scuturandu-le pentru a le relaxa, pe rand.


Dupa toate acestea, poti sa te asezi linistita la televizor sa savurezi incheierea serialului/filmului/emisiunii, pentru ca, dupa aceasta seara picioarele tale vor fi mai sexy ca niciodata (cu conditia sa faci acest program timp de 9 saptamani, la 2 zile pauza).

Observatie: Pentru a eficientiza programele facute acasa si pentru a avea rezultate foarte rapide, este bine sa faci cateva sedinte de Tae-Bo SPECIAL www.taebospecial.ro saptamanal la sala.

Citeste mai multe despre cum poti sa faci tae bo la tine acasa .

Ne revedem saptamana viitoare!

Cristian Popescu Specialist Tae Bo


Citeste aici a doua parte a articolului Tae Bo pentru picioare suple si subtiri.

Articole recomandate

Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara
De obicei, micul dejun si pranzul sunt consumate pe fuga, ceea ce transforma masa de seara in cea mai importanta masa a zilei. Mare greseala, spun nutritionistii! Ce alte greseli faci, probabil, si tu la masa de seara? Iata cateva exemple explicate de dr. J. Cheskin, directorul Centrului de
Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile
Dieta cu lamaie este recomandata persoanelor care nu pot tine o dieta restrictiva. Aceasta dieta este usor de urmat si te ajuta sa scapi de 10 kilograme in doar 16 zile.  În prima zi se va bea zeama de la o lămâie, în a doua zi, sucul a două lămâi, în a
Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic
Cum sa slabesti. Daca vrei sa slabesti si sa-ti mentii silueta, kilogramele pe care le ai in prezent te pot ajuta. Mai exact, cu ajutorul lor poti afla cate calorii trebuie sa mananci zilnic pentru a te mentine in forma. Daca mananci mai multe calorii decat este necesar, degeaba respecti
Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie
Cura de slabire sau mai degraba infometarea este pentru multi oameni, din pacate, raspunsul corect pentru a scapa de kilogramele in plus. Nu este insa si parerea specialistilor care ii sfatuiesc pe doritori sa aleaga o cura de slabire care sa ii ajute sa piarda treptat din surplusul de greutate,
De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta
Daca vrei sa dai jos cateva kilograme sau dimpotriva vrei sa adaugi cateva kilograme, e bine sa apelezi la un specialist in nutritie. Pentru a evita astfel de situatii e bine sa cauti un medic sau un nutritionist absolvent al facultatii de nutritie. Cum te poate ajuta un specialist in nutritie In
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda