Skip to article

Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I

Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I

In nenumarate randuri am fost intrebat de voi cum v-ati putea modela picioarele repede prin cateva exercitii de Tae-Bo facute acasa in timpul urmaririi unui serial sau emisiuni tv.

Doresc sa va raspund la aceasta problema acum, modelarea coapselor si a gleznelor reprezentand obiectivul principal urmarit.

Voi expune pe parcursul a 2 saptamani, 2 programe speciale care vor fi facute astfel: prima saptamana vei face partea I, a doua saptamana partea II iar a treia saptamana vei combina cele 2 parti executand exercitiul 1 din partea I urmat de exercitiul 1 din partea II si tot asa, pe intreg parcursul antrenamentului pana finalizezi toate exercitiile. Dupa cele 3 saptamani, repeti acest program special, timp de 9 saptamani.

Incalzirea se va face prin cateva genuflexiuni scurte, 30 rotiri cu ambii genunchi spre stanga si spre dreapta tinand picioarele lipite, 20 rotiri de glezne, 25 genuflexiuni cu picioarele lipite, 25 ridicari cu genunchiul drept/stang la piept.

Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I








1. Lovitura de picior in fata:
Ridica genunchiul drept in aer, la nivelul soldului. Cu el tinut fix in pozitia aceea, intinde-l si indoaie-l de 30 de ori 3 serii. Repeta execitiul si pentru piciorul stang. Te poti tine de un obiect de mobilier cu mana opusa piciorului pe care-l lucrezi.












Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I






2. Ridicare de genunghi:
Tinand genunchiul similar ca-n exercitiul precedent, incearca sa-l ridici la piept ca apoi sa revii in pozitia initiala, nelasandu-l mai jos de nivelul soldului. Este binesa faci 25 repetari in 3 serii alternative.











Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I







3. Ridicare de genunchi cu lovitura:
Este un exercitiu ce combina cele 2 miscari precedente. Pozitia de pornire este cu genunchiul la nivelul soldului. De la acest nivel, fara a lasa genunchiul mai jos sub nici o forma pe parcursul executarii intregii serii, incearca sa ridici genunchiul la piept sau cat mai sus, intinzand piciorul in fata, apoi revenind in pozitia initiala. Se vor face 20 repetari in 3 serii alternative.








Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I











4. Glezne subtiri:
Tinand genunchiul drept la piept sau cat mai sus, ridicate pe varful piciorului stang de 30 de ori in 4 serii alternative.













Tae Bo pentru picioare suple si sexy - partea I




Stand cu talpile lipite de podea, ridica-te pe varfuri, de cat mai multe ori, facand o pauza de 30 secunde intre serii, timp in care iti vei masa gambele cat mai energic, framantandu-le si scuturandu-le pentru a le relaxa, pe rand.


Dupa toate acestea, poti sa te asezi linistita la televizor sa savurezi incheierea serialului/filmului/emisiunii, pentru ca, dupa aceasta seara picioarele tale vor fi mai sexy ca niciodata (cu conditia sa faci acest program timp de 9 saptamani, la 2 zile pauza).

Observatie: Pentru a eficientiza programele facute acasa si pentru a avea rezultate foarte rapide, este bine sa faci cateva sedinte de Tae-Bo SPECIAL www.taebospecial.ro saptamanal la sala.

Citeste mai multe despre cum poti sa faci tae bo la tine acasa .

Ne revedem saptamana viitoare!

Cristian Popescu Specialist Tae Bo


Citeste aici a doua parte a articolului Tae Bo pentru picioare suple si subtiri.

Articole recomandate

Slabeste cu RainzProtocol, noua Metoda Revolutionara de Slabit Slabeste cu RainzProtocol, noua Metoda Revolutionara de Slabit
Poate te intrebi cum poti să slăbești rapid prin metoda Online Training? Online Training (RainzProtocol) "> Online Training (RainzProtocol) este o metodă inovativă care nu doar că ușurează parcurgerea programelor de slăbit ci oferă
Uita de foame: 13 alimente care taie pofta de mancare Uita de foame: 13 alimente care taie pofta de mancare
E greu la dieta – mereu ti-e pofta de cate ceva si-ti vine sa te urci pe pereti, pentru ca ai taiat portiile la jumatate si simti ca o sa-ti fie foame pe viata. Nu si daca faci alegeri destepte si alegi mancaruri sanatoase, gustoase si care aduc rapid senzatia de satietate. 1. Avocado
Mancarea libaneza si beneficiile sale sanatoase Mancarea libaneza si beneficiile sale sanatoase
Preparatele libaneze fac parte din bucataria mediteraneeana. Bucataria mediteraneeana include multe ingrediente sanatoase cum ar fi cereale integrale, fructe, legume, amidonoase, peste si fructe de mare proaspete; grasimea animala este folosita foarte putin la gatit. Carnea de pui se regaseste mai
Dieta lui Dumnezeu face furori. Slabesti usor si nu te mai ingrasi niciodata Dieta lui Dumnezeu face furori. Slabesti usor si nu te mai ingrasi niciodata
Dieta lui Dumnezeu a luat nastere in Statele Unite ale Americii. Un nutriţionist pe nume Jordan Rubin a făcut o dietă, pe care a denumit-o şi ”dieta lui Dumnezeu”, după ce s-a inspirat din Vechiul Testament. ”Majoritatea oamenilor slăbesc
Dieta colorata, cea mai noua cura de slabire care face furori printre femei Dieta colorata, cea mai noua cura de slabire care face furori printre femei
Dieta colorata este cea mai noua cura de slabire, care face furori printre femeie. Este vorba despre un regim ce presupune consumul alimentelor grupate pe șase categorii, în funcție de culoare.  Fiecare zi a săptămânii este dedicată unei culori, la alegere:
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda