Skip to article

Tae Bo pentru sani

Tae Bo pentru sani
Odata cu venirea iernii, frigul si-a facut simtita prezenta atat afara cat si in incita anumitor cladiri. De cele mai multe ori incercam sa incalzim mediul ce ne inconjoara prin diverse mijloace sau chiar cu caldura sufletului nostru. De cele mai multe ori reusim, dar uneori, nu este suficienta doar caldura sufleteasca pentru a face frigul sa nu-si puna amprenta asupra corpului nostru si atunci, trebuie sa evitam pe cat posibil contactul brusc si direct cu temperaturile reduse. Frigul este cel mai mare inamic al articulatiilor si nu numai, el face corpul nostru sa arate altfel.

De aceea, astazi imi doresc sa discutam despre cu totul alta problema si anume despre cateva exercitii Tae Bo pentru ridicarea si intarirea sanilor.

Sanii, sunt cei care exprima cel mai bine feminitatea, indiferent ca sunt mari sau mici, ridicati sau nu, ei au puterea de a atrage atentia si nu numai. In randurile ce urmeaza, voi incerca sa expun cateva exerciti pentru muschii pectorali, exercitii Tae Bo care au ca rezultat ridicarea si intarirea sanilor.

Incalzirea:
Executam 20 rotiri de brate in fata apoi 20 in spate, 30 forfecari rapide in plan orizontal apoi in plan vertical, rotim antebratele de 20 de ori spre exterior apoi spre interior.

Pentru a vedea toate miscarile Tae Bo pentru ridicarea si intarirea sanilor apasa aici



">Tae Bo pentru sani



Observatie: La toate miscarile gen flotare, in Tae Bo coatele se vor flexa spre exterior. La nici una dintre miscari coatele nu se vor tine intinse.

Dupa ce ai terminat acest program de antrenament Tae Bo, aseaza-te intinsa pe spate pe salteluta, stinge lumina si asculta o melodie relaxanta. Astazi, ai facut ceva bun pentru corpul tau si pentru sanatatea ta.

Pentru a avea rezultate rapide, trebuie sa faci aceste exercitii cu pauza de o zi. Exista detalii de care trebuie sa tineti cont dupa 2 luni de antrenament, detalii pe care le vom discuta ulterior.

Succes si sa aveti sanii cat mai frumosi!

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism