Skip to article

Tae-Bo pentru un abdomen de vis

Dupa cum v-am promis, voi continua sa va vorbesc despre cateva exercitii pentru muschii abdominali. Exercitiile ce urmeaza, au rolul de a va scapa de tesutul adipos din zona abdomenului si a taliei. Este un program ce urmareste micsorarea taliei si tonifierea musculaturii abdominale, ca apoi, sa va prezint intr-un nou articol, exercitii izolate ce au ca scop sculptarea abdomenului sub diverse forme. Este foarte important sa tineti seama de corectitudinea cu care executati aceste exercitii, iar in cazul in care simtiti dureri la spate sa incetati executia acelui exercitiu. Acest program nu inlocuieste orele de la sala ci doar le suplimenteaza. Rolul acestor programe de antrenament este acela de a lucra intens anumite zone ale corpului pentru a obtine rezultate rapid, in cel mult 3 saptamani, dar, efectul este maxim daca aceste programe de antrenament se fac zilnic, seara, in paralel cu frecventarea orelor de Tae-Bo de maxim 3 ori pe saptamana.

In primul rand trebuie sa efectuam o incalzire de 10 minute ce consta in rotiri de bazin, 30 rotiri spre stanga si 30 spre dreapta. Apoi vom face aplecari laterale, 30 spre stanga si 30 spre dreapta, alternativ, dupa care vom ridica genunchiul in fata de 20 de ori, alternativ.

Tae-Bo pentru un abdomen de vis

Pentru abdomenul superior ne intindem pe spate, ridicam talpile spre tavan si cu mainile la ceafa efectuam 40 ridicari cu pieptul spre genunchi. Se expira in pozitia de efort maxim, cand pieptul este ridicat. Acest exercitiu se efectueaza in 3 serii, fara sa miscam piciarele din acea pozitie.Tae-Bo pentru un abdomen de vis



Urmatoarul exercitiu se executa similar, doar ca de data aceasta indoim usor genunchii spre piept expirand puternic. Vom face 40 repetari in 3 serii. Dupa fiecare serie puteti face o pauza de maxim 30 secunde.


Tae-Bo pentru un abdomen de vis

Dupa ce am terminat cu cele 2 exercitii ce se adreseaza abdomenului superior vom trece la urmatoarele exercitii pentru abdomenul inferior sau "burtica", astfel: ne pozitionam palmele suprapuse sub zona lombara, pentru a proteja spatele, ridicam picioarele la 45 grade fata de sol si efectuam forfecari verticale expirand atunci cand piciorul drept se afla sus. Vom efectua 40 repetari in 3 serii cu o pauza de 30 secunde dupa fiecare serie. In cazul in care vi se face sete, puteti bea o gura de apa, nu mai mult.


Tae-Bo pentru un abdomen de vis

Apoi, vom face forfecarile orizontale ce constau in suprapunerea alternativa a picioarelor care se afla tot sun un unghi de 45 grade fata de sol. Se vor executa 40 repetari in 3 serii ca si la exercitiul precedent. Se expira cand piciorul drept se afla deasupra. In permanenta trebuie sa aveti atentia indreptata catre spate, deoarece aceste exercitii neexecutate corect pot provoca probleme in zona lombara.

Dupa ce am terminat si cu acestea, ne ridicam in picioare si ne aplecam in fata fara a indoi genunchii si fara a incorda spatele. Stati asa cateva secunde apoi ridicati-va si repetati aceasta pozitie de 3 ori. Ridicarea se va face impingandu-va cu palmele in genunchi.

Tae-Bo pentru un abdomen de vis

Ne asezam din nou pe salteluta pentru a incepe exercitiile destinate taliei sau oblicilor abdominali, de data aceasta pe o parte asemanator cu pozitia din imaginea alaturata si vom ridica pieptul catre genunchi incordand puternic partea laterala a abdomenului si expirand. Aceasta miscare o efectuam in 3 serii a cate 40 ridicari alternative. Dupa cum se observa, bratul de jos este orientat in fata iar celalalt brat, in spate.Genunchii se vor ridica usor sau deloc. Important este sa ridicam pieptul cat mai sus.



Tae-Bo pentru un abdomen de vis

Dupa ce am terminat cele 3 serii, vom intinde picioarele, ne proptim bine in brate si ridicam genunchii catre piept, expirand. Vom face 3 serii de cate 30 repetari.


Tae-Bo pentru un abdomen de vis

Apoi, ne intindem lateral asemanator imaginii alaturate, bratele sunt bine proptite pe saltea in fata si ridicam genunchii catre piept, ghemuindu-ne si expirand. Vom face 30 repetari, 3 serii cu o pauza intre serii de max 30secunde.


Tae-Bo pentru un abdomen de vis

Va asezati in sezut sprijinite in cot, aduc calcaiul piciorului opus bratului in care ma sprijin cat mai aproape de sezut cu genunchiul orientat catre tavan si talpa proptita pe sol, orientez piciorul opus cu glezna in sus si genunchiul intins la un unghi cat mai mare fata de celalalt picior, palma bratului liber o asez la ceafa si efectuez ridicari cu cotul la genunchiul opus conform imaginii, repet, fara a indoi genunchiul. Vom face 40 repetari in 4 serii, expirand atunci cand cotul se afla in apropierea genunchiului sau cand simt ca efortul este maxim si abdomenul incordat.

Nu renuntati! Pentru a avea rezultatele dorite trebuie sa depuneti un mic efort. Trebuie sa stiti ca prima sedinta o veti considera grea, urmatoarele vor incepe sa vi se para din ce in ce mai usoare si rezultatele vor fi pe masura muncii. Nu va priviti zilnic in oglinda, lucrati constant, si apoi dupa o saptamana va puteti studia corpul. Asa veti observa rezultatele.

Odata terminat acest program, puteti considera ca ati facut cel mai bun lucru pentru corpul d-voastra si rezultatele dorite nu vor intarzia sa apara. Cu cat simtiti ca durerea este mai mare, cu atat trebuie sa va ambitionati si sa nu renuntati. Pe langa efectele benefice ale acestor programe asupra corpului d-voastra, aceste miscari va vor da o stare psihica foarte buna, incredere in sine, voinata si putere, o sanatate de invidiat.

Articole recomandate

Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara
De obicei, micul dejun si pranzul sunt consumate pe fuga, ceea ce transforma masa de seara in cea mai importanta masa a zilei. Mare greseala, spun nutritionistii! Ce alte greseli faci, probabil, si tu la masa de seara? Iata cateva exemple explicate de dr. J. Cheskin, directorul Centrului de
Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile
Dieta cu lamaie este recomandata persoanelor care nu pot tine o dieta restrictiva. Aceasta dieta este usor de urmat si te ajuta sa scapi de 10 kilograme in doar 16 zile.  În prima zi se va bea zeama de la o lămâie, în a doua zi, sucul a două lămâi, în a
Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic
Cum sa slabesti. Daca vrei sa slabesti si sa-ti mentii silueta, kilogramele pe care le ai in prezent te pot ajuta. Mai exact, cu ajutorul lor poti afla cate calorii trebuie sa mananci zilnic pentru a te mentine in forma. Daca mananci mai multe calorii decat este necesar, degeaba respecti
Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie
Cura de slabire sau mai degraba infometarea este pentru multi oameni, din pacate, raspunsul corect pentru a scapa de kilogramele in plus. Nu este insa si parerea specialistilor care ii sfatuiesc pe doritori sa aleaga o cura de slabire care sa ii ajute sa piarda treptat din surplusul de greutate,
De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta
Daca vrei sa dai jos cateva kilograme sau dimpotriva vrei sa adaugi cateva kilograme, e bine sa apelezi la un specialist in nutritie. Pentru a evita astfel de situatii e bine sa cauti un medic sau un nutritionist absolvent al facultatii de nutritie. Cum te poate ajuta un specialist in nutritie In
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda